تبلیغات

تبلیغات

برای فیلر لب کدام برند فیلر مناسب تر است؟

0cb72752-d05f-4ad5-aafd-64217dde539c

همه افرادی که قصد تزریق فیلر لب را دارند به دنبال استفاده از بهترین برند فیلر هستند، اما سوالی که برای آن ها به وجود می آید این است که کدام برند برای تزریق فیلر لب مناسب‌ تر است؟ از آنجایی که ژل ها و فیلرها تنوع زیادی دارند و در برندهای مختلف در بازار موجود هستند، انتخاب بهترین مارک ممکن است کمی دشوار باشد. برخی از افراد نمی‌ دانند که بهترین برند فیلر لب دارای چه ویژگی‌ هایی است و برای انتخاب آن چه نکاتی را باید در نظر بگیرند.

برخی دیگر از افراد نیز هزینه ژل لب را در اولویت قرار می‌ دهند و به سراغ برندهای قیمت مناسب می‌ روند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برند فیلر لب را به شما معرفی کنیم.

محبوبترین برند تزریق فیلر لب کدام است؟

بهترین برندهای ژل لب آنهایی هستند که بر پایه اسید هیالورونیک تولید شده‌ اند. این نوع فیلرها استانداردترین و محبوب ترین نوع فیلر برای افزایش حجم و تقویت لب‌ ها به شمار می‌ روند. هیالورونیک اسید یک ماده ژل مانند است که بر پایه باکتری‌ ها بوده و زمانی که به لب تزریق می‌ شود خود را به مولکول‌ های آب موجود در داخل پوست می‌ چسباند و باعث حجیم شدن لب ها خواهد شد.

ماندگاری این فیلرها نیز نسبت به سایر فیبرها بیشتر خواهد بود. بنابراین بهتر است فیلر لب بر پایه هیالورونیک اسید باشد. در ادامه بهترین برندهای تزریق فیلر لب اشاره می‌ کنیم:

ژل بلترو BELOTERO

زمانی که به دنبال بهترین برند تزریق فیلر لب هستید، حتما با ژل بلترو روبرو خواهید شد. این ژل لب توسط کمپانی Merz آلمان تولید شده است و برای افزایش حجم لب و برطرف کردن چروک آن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ژل بلترو نوعی ژل بی رنگ، شفاف و استریل است و به منظور کاهش درد در زمان تزریق، در آن ۰.۳ درصد لیدوکائین هیدروکلراید قرار داده شده است. معمولا این ژل به مدت ۶ تا ۱۲ ماه دوام خواهد داشت و به دلیل غلظت تنظیم شده، می‌ تواند نتایج طبیعی به دنبال داشته باشد.

اکثر پزشکان زیبایی برای بالا بردن گوشه‌های لب، کانتورینگ لب و مدل سازی آن از ژل BELOTERO استفاده می‌ کنند. اما باید در نظر داشته باشید افرادی که به پروتئین‌ های گرم مثبت آلرژی دارند، نباید از این محصول استفاده کنند.

ژل رستیلن

یکی دیگر از بهترین مارک‌ های فیلر لب، برند رستیلن است که توسط کشور سوئد تولید می شود. این ژل لب حاوی هیالورونیک اسید بوده و به بهبود بافت و تقویت لب‌ ها کمک می‌ کند. این ژل مورد تایید FDA است و بسیار بادوام بوده و ماندگاری آن از ۶ ماه تا چند سال خواهد بود. فرمولاسیون ژل رستیلن به گونه‌ ای است که می‌ تواند لب های طبیعی و صاف برای شما ایجاد کند.

همچنین بخوانید  راهکارهای افزایش فروش آنلاین پوشاک در ایران

از این فیلر برای برطرف کردن خطوط لب و بزرگ کردن آن استفاده می‌ شود. تزریق فیلر رستیلن به لب فقط چند دقیقه به طول می‌ انجامد و نتیجه نهایی آن بعد از گذشت ۱ تا ۲ هفته قابل مشاهده خواهد بود. البته ممکن است پزشک به شما پیشنهاد دهد که مجددا برای ترمیم مراجعه کنید تا اثر حجم دهندگی آن حفظ شود. در نظر داشته باشید که استفاده از ژل رستیلن برای افراد زیر ۲۱ سال ممنوع است.

ژل استایلج Stylage

یکی دیگر از محبوب‌ ترین برندهای فیلر لب، استایلج نام دارد. این ژل به دلیل فرمول بی نظیر خود که حاوی آنتی اکسیدان مانیتول، هیالورونیک اسید و ۳ درصد بی حس کننده موضعی است به محبوبیت دست یافته است. این فیلر جزو جدیدترین پر کننده‌ ها محسوب می‌ شود که بسیار ایمن و مطمئن است. آنتی اکسیدانی که در این ژل وجود دارد نه تنها پوست لب را بهبود می‌ بخشد؛ بلکه از تخریب فیلر و التهاب بعد از تزریق جلوگیری خواهد کرد و حالتی طبیعی و منحصر به فرد به لب‌ ها می‌ دهد.

ماندگاری ژل استایلج از ۶ تا ۲۴ ماه متغیر است. از این ژل برای اصلاح فرم لب بالا و پایین، برطرف کردن چین و چروک اطراف دهان، بازسازی خطوط لب و حجم دادن به لب‌ ها استفاده می‌ شود.

ماندگاری کدام برند فیلر لب بیشتر است؟

زمانی که قصد تزریق فیلر لب را دارید باید به دنبال ماندگارترین برندها باشید. همه افراد دوست دارند نتیجه حاصل از درمان زیباییشان برای مدت طولانی تری باقی بماند تا در هزینه هایشان صرفه جویی شود و از آثار آن بیشتر بهره مند شوند. فیلرهای زیر ماندگاری زیادی دارند:

Revolax

یکی از ژل های پوستی که ماندگاری بسیار بالایی دارد، Revolax نام دارد. معمولا ماندگاری این فیلر به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه خواهد بود و علت این ماندگاری، ویسکوالاستیسیته موجود در ژل است. مزیت دیگری که این ژل نسبت به سایر برندها دارد این است که پس از تزریق دچار حرکت و جابجایی نخواهد شد. در نتیجه ظاهر ایجاد شده تغییر نمی‌ کند.

Rejeunesse

یکی از ژل‌ های بادوام موجود در بازار که نه تنها قیمت مناسبی دارد؛ بلکه با ماندگاری ۱۲ ماهه خود شناخته می‌ شود، Jeunesse است. این فیلر بر خلاف بسیاری دیگر از فیلرها بر پایه اسید هیالورونیک نیست، اما نتایجی مانند آن ها ارائه می‌ دهد. در صورتی که برای تزریق فیلر لب از Jeunesse استفاده کنید، دیگر نگران حرکت ژل نخواهید بود و به نتایج شگفت‌ انگیزی دست می‌ یابید. اگر چه این ژل به لایه‌ های عمیق تزریق می‌ شود، اما نتیجه نهایی آن کاملا طبیعی است.

همچنین بخوانید  نقاشی دیجیتال در عصر جدید: چگونه AI هنر را متحول می‌کند؟

چرا برندهای فیلر برای تزریق به لب تفاوت قیمت دارد؟

بهترین برند تزریق فیلر لب باید دارای ویژگی‌ هایی مانند کیفیت بالا، ماندگاری مناسب، عدم ایجاد عوارض جانبی و نتیجه طبیعی بعد از تزریق باشد. علاوه بر این باید قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ ای داشته باشد تا بتواند طرفداران زیادی پیدا کند. زمانی که برای تزریق فیلر لب اقدام می‌ کنید، متوجه می‌ شوید که برندهای مختلف ژل دارای قیمت متفاوتی هستند. به طور کلی هر چه یک فیلر لب ماندگاری بیشتری داشته باشد، قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته می‌ شود.

البته استفاده از فیلرهای ماندگار می تواند به صرفه‌ تر باشد، چون سریع جذب نمی‌ شوند و بعد از زمان کوتاه نیازی به ترمیم نخواهند داشت. بنابراین هزینه‌ ای که برای آن ها می‌ پردازید کاملا مناسب و منطقی است. فیلم هایی که توسط برندهای معروف و معتبر تولید شده‌ آند، قیمت بالاتری نسبت به سایر فیلرها دارند. این ژل‌ ها عوارض جانبی شدید و زیادی ندارند و به دلیل نتایج طبیعی که ارائه می‌ دهند، قیمت بالاتری به همراه خواهند داشت.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *