تبلیغات

تبلیغات

شایعات گلکسی اس 10 توانسته یک پرچمدار دیگر از سامسونگ را نشان دهد

galaxys10-new-flagship

با نزدیک شدن به سال 2019 میلادی ، گوشی گلکسی اس 10 و تلاش های سامسونگ باعث شده است تا دوباره بتواند یک پرچمدار دیگر به بازار عرضه کند و کاربران خود را دوباره خوشحال کند.

 


پیشنهادی : سامسونگ تلویزیونی می سازد که با ذهن خود می توانید آن را کنترل کنید!


 

آخرین حقایقی که از گوشی گلکسی اس 10 سامسونگ که توسط Ice Universe در توییتر فاش شد باعث شد تا اطلاعاتی از گوشی Galaxy S10 اعلام شود.

 

با توجه به شایعات قبلی ، گوشی Galaxy S10 در سال 2019 قرار است یکی از 3 گوشی سامسونگ که معرفی می شود نیز باشد. یکی دیگر از این گوشی ها که یک نسخه ی ارزان تر با نام Galaxy S10 Lite می باشد نیز نام دارد. این موضوع دقیقا به گوشی های آیفون تن آر و وان پلاس 6 تی بر می گردد.

 

با توجه به crystal ball gazer ، هر 3 گوشی جدید سامسونگ شامل صفحه نمایش Infinity-O که در SDC 2018 معرفی شد می باشند.

 

شایعه گلکسی اس 10

 

این موضوع ممکن است باعث شود تا گوشی گلکسی اس 10 یک گوشی با کمترین بریدگی عرضه شود ، همچنین این گوشی همراه با فناوری تشخیص چهره همراه خواهد بود. با توجه به مدل های گلکسی اس 9 و اس 9+ انتظار می رود که جایگاه اعلان ها نیز در این گوشی تغییر کند.

 

با توجه به شایعاتی که برای گوشی گلکسی اس 10 در بستر اینترنت پخش شده ، گفته شده است که این گوشی 2 دوربین جلو دارد. با این حال وقتی سامسونگ می خواهد گوشی جدید خود را با صفحه نمایش جدید عرضه کند می تواند یک حرکت بزرگی برای این کمپانی باشد. صفحه نمایش “Infinity” که هنوز از آن مطمعن نیستند ممکن است برای گوشی Galaxy X و یا Galaxy Note 10 هم در نظر گرفته شود.

 

به هر حال ، به نظر می رسد گوشی های جدید و نسل بعدی سامسونگ شامل تغییرات از نظر طراحی و ظاهری هستند که این موضوع به خودی خود باعث می شود تا طرفداران این گوشی شگفت زده شوند!

همچنین بخوانید  عینک اپل : تاریخ عرضه ، بررسی و مشخصات عینک اپل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *