تبلیغات

تبلیغات

آموزش عوض کردن رمز عبور ورود به تنظیمات مودم

WIFI1

با سلام خدمت دوستان عزیز  ، رمز عبور و نام کاربری  به تنظیمات مودم اکثر مودم ها، کلمه admin  هستش و برای امنیت مودم خود باید این کلمه را عوض کنیم . نکته سعی کنید کلمه ای بزارید که فراموش نکنید چون بعد کار اسونی نیستش که رمز رو برگردونین.

آموزش عوض کردن رمز ورود به تنظیمات مودم Tp-link :

خوب برای ورود به تنظیمات مودم اول مروگر خود را باز کرده و 192.168.1.1 را سرچ کنید .( حل مشکل ورود به تنظیمات مودم)  برای ورود به تنظیمات مودم یوزرنیمو پسورد admin هستش.

بعد از وارد کردن به سربرگ Maintenance  و به قسمت  Adminstration رفته و پسورد جدید وارد کرده و دخیره کنید .

  • New Password : پسور جدید
  • Confirm Password : تکرار دوباره پسورد جدید

عوض کردن رمز ورود به تنظیمات مودم D-link :

خوب برای ورود به تنظیمات مودم اول مروگر خود را باز کرده و 192.168.1.1 را سرچ کنید .  برای ورود به تنظیمات مودم یوزرنیمو پسورد admin هستش .  بعد از وارد کردن به سربرگ Managment و به قسمت  Access Control رفته و پسورد جدید وارد کرده و دخیره کنید .

  • New Username : وارد کردن یک یوزرنیم جدید
  • Current Password : پسور جاری که روی مودم است
  • New Password : وارد کردن پسورد جدید
  • Confirm Password : تکرار پسورد جدید

آموزش عوض کردن رمز ورود به تنظیمات مودم Tenda :

خوب برای ورود به تنظیمات مودم اول مروگر خود را باز کرده و 192.168.1.1 را سرچ کنید .  برای ورود به تنظیمات مودم یوزرنیمو پسورد admin هستش . مودم تندا یک مقداری سخته اول باید مودم خود را ریست کنید تا اطلاعات پاک بشه .

( قبل از ریست کردن اطلاعات مودم رو از شرکتی که اینترنت خریداری میکنید تماس بگیرید و این مسئله رو درجریان بزارید باهاشون تا مشکلی پیش نیاد براتون  )

بعد انجام دادن مراحل بالا , صفحه اول تنظیمات مودم مشخصات خود و مودم  رو وارد کرده سیو کنید اخرین گزینه Key هستش که اون جا پسورد ورود به تنظیمات مودم را وارد میکنید. بقیه مودم ها هم به همین صورت هستن ما سعی کردن بهترین و رایج ترین مودم هارو بزاریم براتون . اگر به مشکلی برخوردین در قسمت نظرات اعلام کنید.

موفق و پیروز باشید .

 

همچنین بخوانید  آموزش اضافه کردن سوال امنیتی به ویندوز 10 برای ریست کردن رمز عبور

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *