تبلیغات

تبلیغات

تعمیرات موبایل چیست و چگونه آموزش ببینیم؟

13fc4903-d286-4caf-942e-87f2681b4c80

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از مشاغل فنی استقبال می‌کنید، حتماً برایتان حوزۀ تعمیرات تخصصی موبایل نیز جذاب و هیجان‌انگیز است. ما در این مطلب به معرفی شغل تعمیرات موبایل پرداخته و برایتان خواهیم گفت که برای یادگیری این حرفه باید چگونه آموزش ببینید. برای کسب اطلاعت بیشتر همراه ما باشید.

معرفی حرفه تعمیرات موبایل

در گذشته که قیمت گوشی‌های موبایل مشابه عصر حاضر چندان گران نبود، افراد ترجیح می‌دادند در صورت خرابی موبایل خود برای خرید گوشی نو اقدام کنند. در حال حاضر این اتفاق به ندرت رخ داده و اکثر افراد تمایل دارند که موبایل معیوب خود را تعمیر کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که حرفه تعمیرات موبایل یکی از پردرآمدترین مشاغل است.

گستردگی تعمیرات موبایل بالا بوده و شامل مباحث و بخش‌های مختلفی می‌شود. در این راستا می‌توانیم به تعمیرات سخت افزار موبایل، تعمیرات نرم افزار موبایل، عیب‌یابی گوشی‌های هوشمند، تعمیرات انواع گوشی آیفون و آی‌پد اشاره کنیم. برای اینکه در این حوزۀ کاری حرفه‌ای شوید لازم و ضروری است که آموزش و یادگیری را جدی بگیرید. در ادامه خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در این راستا آموزش ببینید.

نحوۀ آموزش و یادگیری حرفه تعمیرات تخصصی موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یک پروسه نسبتاً طولانی بوده و نیازمند صبوری و تلاش کارآموزان است. اگر تمایل دارید که مسیر موفقیت شما در این زمینه سیر صعودی داشته و دچار رکود نشوید باید به نکات زیر نهایت دقت را داشته باشید:

انتخاب جامع‌ترین دوره تعمیرات موبایل

در وهله اول لازم و ضروری است که یک مرجع معتبر برای آموزش و یادگیری حرفه تخصصی تعمیرات موبایل انتخاب کرده و در کلاس‌های این دوره به‌صورت حضوری شرکت کنید. برای مثال دوره تخصصی مجتمع آموزشی پل یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای یادگیری و کسب تجربه است.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

استفاده از تجربیات اساتید برتر

دورۀ آموزشی که در آن شرکت می‌کنید باید توسط اساتید برتر و شناخته شده تدریس شوند. خوشبختانه کلیۀ اساتیدی که در مجتمع آموزشی پل فعالیت دارند، تجربه کافی در زمینه تدریس داشته و تمامی دانش و مهارت خود را به کارآموزان دوره انتقال می‌دهند. از طرفی به مدت یک سال کارآموزان می‌توانند از خدمات پشتیبانی دوره تخصصی تعمیرات موبایل بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید  کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

بهره‌مندی از آموزش تئوری و عملی محور

حوزۀ تخصصی تعمیرات موبایل به گونه‌ای است که آموزش‌های لازم صرفاً نباید تئوری بوده و آموزش‌های لازم به صورت عملی و تئوری برای کارآموزان ارائه داده شوند. از طرفی کلاس‌های دوره نیز باید در کارگاه‌هایی مجهز به ابزار آلات تعمیرات موبایل برگزار شوند.

کسب مدرک تعمیر موبایل

برای یادگیری حرفه تعمیر موبایل و موفقیت در این مسیر شغلی داشتن مدرک معتبر از اهمیت بسزایی برخوردار است. شما می‌توانید با دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل نیمی از مسیر موفقیت خود را طی کنید. لازم به ذکر است که در آموزشگاه معرفی شده به کارآموزان مدرک بین المللی و دانشگاهی نیز داده می‌شود.

آپدیت کردن دانش و مهارت‌های تعمیر گوشی

آخرین نکته مهم به‌روز نگه داشتن دانش و مهارت‌های فنی تعمیرات موبایل است. به عبارتی در این مسیر شغلی نمی‌توانید آموزش را متوقف کنید. در نتیجه باید متناسب با پیشرفت تکنولوژی در دوره‌های آموزشی جامع تعمیر گوشی شرکت کنید.

آموزش تعمیر موبایل در خارج از کشور

برخی از افراد تمایل دارند که در دوره‌های تعمیر موبایلی که در خارج از کشور برگزار می‌شود شرکت کنند. برای یادگیری Mobile Repair tutorial آموزشگاه‌ها و مراکز مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید در این سایت مهارت‌های تخصصی تعمیرات موبایل را بیاموزید. با شرکت در این دوره جامع از آموزش‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

– شرکت در دوره‌های آنلاین و غیر حضوری

– بهره‌مندی از ویدئوهای آموزشی رایگان تعمیر موبایل

– عدم محدودیت در شرکت دوره آموزشی

– جامع بودن دوره تخصصی تعمیرات موبایل

– تمرکز بر تعمیر گوشی‌های قدیمی و جدید آیفون

– بررسی و عیب یابی سخت افزار و نرم افزار موبایل

حال اگر در خارج از کشور سکونت داشته و تمایل دارید که آموزش مهارت‌های فنی در راستای تعمیر موبایل را جدی بگیرید، توصیه می‌کنیم دوره‌های آموزشی متنوع را باهم مقایسه کرده و سپس برای ثبت نام اقدام کنید. برای مثال دورۀ Mobile Repair Training از دیگر دوره‌های آموزشی جامع و کاربردی است. چنانچه شانس شرکت در این دوره تخصصی را داشته باشید در سریع‌ترین زمان ممکن به یک تکنسین متخصص تعمیرات گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌شود. مزایای شرکت در این دوره به شرح زیر است:

– امکان شرکت در کلاس‌های غیرحضوری و حضوری

– ارائه مدرک و گواهینامه‌های معتبر تعمیر موبایل

– یادگیری تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل به صورت جامع و کامل

– دسترسی به ابزارها و بهره‌مندی از حضور افراد متخصص تعمیر موبایل

– ارائه فیلم‌های آموزشی عملی محور

همچنین بخوانید  مقایسه پردازنده اینتل و AMD | جزئیاتی که نمایان می‌شوند!

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده و اطلاعات کاملی دربارۀ اینکه تعمیرات موبایل چیست و چگونه آموزش ببینیم، به دست آورده باشید. چنانچه شرایط شرکت در دوره‌های تعمیرات موبایل در خارج از کشور را ندارید، نگران نباشید. شما می‌توانید صفر تا صد تعمیرات تخصصی موبایل را با شرکت در دوره جامع مجتمع آموزشی پل آموزش ببینید. بدون شک از شرکت در این دوره پشیمان نخواهید شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *