تبلیغات

تبلیغات

چاپ بنر عمودی بزنم یا افقی؟ با کارکردهای انواع سایز بنر آشنا شوید

2674138e-4cca-49aa-90cc-7e816209edb4

در طراحی بنرهای چاپی نکاتی وجود دارد که باید رعایت شوند تا بازخورد آنها کاهش نیابد و بتوانند شما را به هدفی که می‌خواهید، برسانند. به‌طور مثال در این روش تبلیغاتی باید ابعاد استاندارد مدنظر قرار گیرد. انتخاب سایز مناسب، هم به هدف نهایی شما و مخاطبانتان و هم به طرحی که قرار است روی آن چاپ شود، بستگی دارد. توجه به این موارد کمک می‌کند تا توجه افراد بیشتری به سمت بنر شما جلب شود و یک پله به آنچه که می‌خواهید، نزدیک‌تر شوید.

کاربرد انواع مختلف بنر

چاپ بنر روشی موثر برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات و تزئینات در مناسبت‌های مختلف است که کاربردهای متفاوتی نیز دارد؛ درواقع انتخاب سایز و طرح انتخابی باید بر اساس کاربرد هرکدام از این محصولات باشد. در اینجا چند نمونه از موقعیت‌هایی را که در آنها از بنرهای چاپی استفاده می‌شوند، ذکر می‌کنیم:

  • چاپ بنر حج برای استقبال از مسافران حج و زیارت
  • چاپ بنر خوش‌آمدگویی برای همایش‌ها، جشنواره‌ها و مراسم خاص
  • چاپ بنر تولد برای روز تولد افراد
  • چاپ بنر تبلیغاتی برای تبلیغ کسب‌وکارها، نمایشگاه‌ها، رویدادها و جشن‌های مختلف
  • چاپ بنر عروسی و سالگرد برای جشن عروسی و سالگرد ازدواج
  • چاپ بنر انتخاباتی برای رویدادهای مرتبط
  • چاپ بنر تسلیت برای اطلاع‌رسانی در مکان‌های مذهبی و مناسبت‌های مختلف مذهبی
  • چاپ بنر همایش برای اطلاع‌رسانی در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها
  • چاپ بنر عریض یا سایز بزرگ برای تابلوهای تبلیغاتی بزرگ مانند بیلبورد و تابلو سردرب فروشگاه‌ها
  • چاپ بنر مناسبتی برای تقدیر و تشکر، زیارت، سفر به کربلا و تسلیت

با وجود این میزان از تنوع در استفاده از چاپ بنر، هرکسی با هر هدفی که دارد، می‌تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. می‌توانید درخواست طراحی و چاپ بنر را به یک شرکت چاپ بنر یا یک طراح گرافیک بسپارید؛ آنها می‌توانند با شما در مورد اندازه، طرح، متن، رنگ و سایر جزئیات صحبت کنند تا بنری را طراحی و چاپ کنند که با نیازهای خاص شما سازگار باشد.

اندازه استاندارد بنر

در انتخاب ابعاد نهایی بنر باید به نیازها و محدودیت‌های خاص پروژه و هدفی که در نظر دارید، توجه کنید. همچنین می‌توانید بعد از مشورت با شرکتی که قرار است چاپ آن را انجام دهد، درنهایت سایزی را انتخاب کنید که قابلیت چاپ کردن را داشته باشد. چند نمونه از اندازه‌های استاندارد در این سری از محصولات را می‌توانید بین موارد زیر ببینید:

1. بنر A3 با ابعاد 300 در 440 میلی‌متر برای نمایش اطلاعات در مکان‌های کوچک مناسب است.

2. بنر مینی با ابعاد 400 در 850 میلی‌متر روی میز و پایه نصب می‌شود.

همچنین بخوانید  مجله گردشگری یول بیر؛ مرجع راهنمای سفر و جاهای دیدنی مشهد

3. بنر اسلیم لاین با ابعاد 600 در 2098 میلی‌متر، مناسب فضاهای محدود و کوچک است.

4. بنر استاندارد با ابعاد 800 در 2080 میلی‌متر، اندازه ایده‌آلی است که برای رویدادها و مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. بنر عریض با ابعاد 2000 در 2210 میلی‌متر، بیشتر برای استفاده به‌عنوان زمینه عکاسی در رویدادهای مختلف به‌کار می‌رود.

جاپ بنر عمودی بهتر است یا افقی؟

انتخاب بین چاپ بنر عمودی یا افقی بستگی به محتوا و هدف نهایی شما دارد. بنرهای عمودی بیشتر برای جلب توجه در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌ها، رویدادهای فرهنگی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شوند. این نوع بنرها اغلب با ارتفاع بلندتری طراحی می‌شوند و اطلاعات و تصاویر بیشتری را می‌توان در آنها به نمایش گذاشت. همچنین این محصولات برای اتصال روی فضاهای محدود مانند دیوارها و پایه‌ها هم انتخاب بسیار خوبی هستند.

به جز این موارد بنرهای افقی هم برای تبلیغات در فضاهای باز مانند جاده‌ها، پارک‌ها، استادیوم‌ها و مکان‌های عمومی به‌کار می‌روند. این نوع بنرها به دلیل عرض بیشترشان به خوبی دیده می‌‌شوند و اطلاعات مختصر و مفیدی را در قالب تصاویر و کلمات به نمایش می‌گذارند.

بنابراین برای انتخاب بین بنر عمودی و افقی بهتر است به نوع محتوا، محل قرارگیری بنر و مخاطبان خود توجه کنید. در نظر داشته باشید که هدف اصلی جلب توجه و ارائه اطلاعات است و تنها زیبایی ملاک انتخاب سایز و شکل این مدل از محصولات تبلیغاتی نیست.

مزایای چاپ بنر تبلیغاتی

در دنیای رقابتی امروز بنرهای تبلیغاتی اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. این محصولات ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا خود را از رقبایتان متمایز کنید و بتوانید با تصویر منحصربه‌فردی که ایجاد کرده‌اید، برای همیشه در ذهن مخاطبانتان باقی بمانید. با استفاده از بنرهای تبلیغاتی مناسب می‌توانید خدمات و محصولات خود را به افراد مختلف معرفی و اطلاعات لازم را به آن‌ها منتقل کنید.

بنرهای تبلیغاتی هم در فضای بسته و هم در محیط‌های باز قرار می‌گیرند و برای چاپ هرکدام، شیوه و جنسی متفاوت به‌کار می‌رود. برای چاپ بنرها معمولا از دستگاه‌های چاپ وینیل استفاده می‌شود که مقرون‌به‌صرفه هستند؛ درنتیجه مبلغ نهایی که باید برای سفارش آنها پرداخت کنید، کمتر خواهد شد. مزیت بعدی نصب آسان این محصولات تبلیغاتی است که نیاز به هزینه زیادی ندارد. این نکته را هم باید اضافه کنیم که بنرهای چاپ‌شده با استفاده از دستگاه وینیلی، دوام زیادی دارند و می‌توانند برای مدت زمان طولانی استفاده شوند.

سفارش انواع بنر از چاپ مدرن یاس

در این مطلب توضیحاتی را ارائه دادیم که برای انتخاب سایز بنر به شما کمک می‌کند. نتیجه نهایی همه این مطالب، مدنظر قرار دادن هدفتان از چاپ و مکان نصب و سپس انتخاب بهترین گزینه‌های پیش‌رویتان است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و برای انجام پروژه‌های چاپ می‌توانید با افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند، مشورت کنید و طرح انتخابی خود را بر اساس هدف خود در نظر بگیرید. درنهایت هم با انتخاب مجموعه‌‌ای مناسب، بهترین خروجی را دریافت نمایید. چاپ مدرن یاس با بیش از 15 سال تجربه در زمینه چاپ، گزینه‌ای مناسب برای چاپ است. این مجموعه با ارائه خدمات با کیفیت عالی، قیمت‌های مناسب، مشاوره حرفه‌ای، تحویل سریع و ضمانت چاپ، توجه مشتریان را به خود جلب کرده و توانسته است به مجموعه‌ای پرطرفدار در زمینه خدمات چاپی تبدیل شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *