تبلیغات

تبلیغات

آشنایی با خدمات هتل پارس نیک کیش

72d81784-03d1-4387-ac56-164773ac3b36

اگر برای اقامت خود در جزیره کیش هتل پارس نیک کیش را انتخاب کردید باید با خدمات آن نیز آشنا شوید. چراکه محل اقامت نقش مهمی در میزان رضایت شما از سفر تفریحی به این جزیره پرجاذبه خواهد داشت.

با توجه به اینکه جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری مهم کشور به‌حساب می‌آید هتل‌های متنوعی نیز در این جزیره ساخته شده تا مسافران بتوانند اقامت راحتی داشته باشند. در این بین آنچه که اهمیت دارد توجه به امکانات و خدماتی است که این هتل‌ها برای گردشگران فراهم کرده‌اند.

به همین دلیل نیز در این مقاله می‌خواهیم به‌ بررسی خدمات هتل پارس نیک کیش بپردازیم تا اگر قصد رزرو آن را دارید نسبت به تصمیم خود مطمئن شوید. برای آگاهی از امکانات این هتل ۳ ستاره تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی هتل پارس نیک کیش

این هتل ۳ ستاره در دهه ۷۰ تاسیس شد؛ اما با توجه به بازسازی‌های انجام‌شده از ساختمان و واحدهای اقامتی شیک و مدرنی برخوردار است. آخرین بازسازی این هتل در سال ۱۴۰۰ انجام شد. پس با انتخاب آن می‌توانید در واحدهایی کاملا مجهز با ظاهری زیبا و قیمتی مناسب اقامت کنید.

هتل پارس نیک کیش از دسترسی خوبی به مراکز تجاری برخوردار است و به همین دلیل افرادی که بخش بزرگی از زمان سفر خود را به خرید اختصاص می‌دهند می‌توانند اقامت در این هتل را انتخاب کنند.

هتل پارس نیک دارای ساختمانی ۲ طبقه است که در آن ۳۷ واحد اقامتی مجهز وجود دارد. پس اگر می‌خواهید در فصل‌های شلوغ به کیش سفر کنید و برای اقامت خود این مکان مقرون‌به‌صرفه را مد نظر دارید باید خیلی زود برای رزرو آن اقدام کنید؛ اما این هتل در کجا قرار گرفته است؟

موقعیت مکانی هتل پارس نیک کیش

این هتل در میدان امیرکبیر بلوار دریا ساخته شده و از نظر دسترسی بهترین گزینه برای نزدیکی به مراکز تجاری به‌ شمار می‌آید. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی خود را به مراکز تجاری مانند ونوس، مروارید، بازار زیتون و مریم برسانید.

همچنین شما برای رفتن به رویال مال تنها به ۱۵ دقیقه پیاده‌روی نیاز خواهید داشت. اگر با خودرو شخصی به کیش سفر کرده باشید یا از خودروهای اجاره‌ای کیش استفاده کنید می‌‌توانید در کم‌تر از ۵ دقیقه به بازارها و مراکز تجاری مهم جزیره سری بزنید و لوازم مورد نیازتان را خریداری کنید.

همچنین اگر علاقه‌مند به پیاده‌روی هستید و اقامت در هتل پارس کیش را انتخاب کردید در کم‌تر از ۲۰ دقیقه می‌توانید خود را به اسکله تفریحی کیش برسانید. ازاین‌رو باید گفت موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید  چگونه یک تدریس و آموزش هدفمند داشته باشیم؟

امکانات هتل پارس نیک کیش

از موقعیت مکانی که بگذریم امکانات هتل نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. با توجه به اینکه هتل پارس نیک ۳ ستاره است قطعا نمی‌توان از آن انتظار خدماتی مانند باشگاه ورزشی و استخر داشت. اما سایر امکانات موجود در این مجموعه بسیار مطلوب هستند و باعث می‌شوند اقامت راحتی را در این مکان تجربه کنید.

هتل پارس نیک از خدمات صبحانه و پارکینگ رایگان برخوردار است. ازاین‌رو اقامت در این هتل باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خواهد شد. به‌خصوص اگر با خودرو شخصی خود به این جزیره سفر کرده باشید.

البته مدیریت هتل برای راحتی مسافران خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان را نیز ارائه می‌دهد تا مسافرانی که با سفر هوایی به ‌کیش سفر می‌کنند بدون دردسر و مشکل خود را به هتل برسانند.

منوی رستوران هتل شامل غذاهای متنوع ایرانی و دریایی است تا دیگر لازم نباشد برای صرف یک وعده‌غذایی از محل اقامت خود خارج شوید. کیفیت غذاها نیز کاملا مطلوب است و قطعا خدمات این بخش از هتل می‌تواند شما راضی کند.

یکی از موارد مهمی که پیش از رزرو این هتل باید به آن دقت کنید عدم وجود آسانسور است. پس اگر از مشکلاتی مانند پادرد یا کمردرد رنج می‌برید باید واحدهای اقامتی موجود در طبقه اول را رزرو کنید.

معرفی خدمات کلی هتل پارس نیک

در هتل پارس نیک خدمات متنوعی ارائه می‌شود تا مسافران اقامت راحتی داشته باشند. از این خدمات باید به برخورداری اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع، حمام مجهز به کلیه لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، صندوق امانات و مینی‌بار البته با هزینه اضافه اشاره کرد.

اینترنت این هتل تنها در بخش لابی در دسترس است و برای دسترسی به آن نیز باید هزینه اضافه‌ای پرداخت شود. به همین دلیل باید گفت امنیت اتصال به اینترنت هتل پارس نیک بالا است.

در این هتل بخش نگهداری از چمدان و بار نیز وجود دارد. از دیگر خدمات باید به جکوزی، خشک‌شویی، اتوکشی، تلویزیون، کافه، روم‌ سرویس، خدمات بیدارباش، اجاره خودرو، فکس، کپی و دستگاه واکس کفش اشاره کرد.

قوانین هتل پارس نیک

آشنایی با قوانین یک هتل پیش از رزرو آن اهمیت زیادی دارد. اینکه بدانید هتل چه مدارکی می‌خواهد و از پذیرش چه افرادی معذور است به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. برخی از قوانین هتل نیک‌پارس به شرح زیر هستند:

  • ساعت ۱۴ زمان تحویل اتاق است.
  • ساعت ۱۲ اتاق باید تخلیه شود.
  • رزرو برای یک شب اقامت حتما باید با هماهنگی رزرواسیون انجام شود.
  • اتباع پیش از اقدام برای رزرو هتل باید حتما با بخش رزرواسیون هماهنگ کنند.
  • پذیرش خانم یا آقای مجرد با ارائه مدارک شناسایی عکس‌دار امکان‌پذیر است.
  • برای پذیرش زوج‌ها ارائه شناسنامه الزامی خواهد بود.
همچنین بخوانید  اتاق تمیز: محیطی برای تولید محصولات و قطعات حساس

برای آگاهی از سایر قوانین و نحوه استرداد وجه باید اطلاعات لازم را از سامانه‌ای که هتل را از آنجا رزرو کرده‌اید به ‌دست بیاورید. فلای تودی در این مسیر به شما کمک می‌کند.

رزرو هتل پارس نیک کیش از فلای تودی

فلای تودی سامانه‌ای برای رزرو هتل‌های داخلی و خارجی است که از طریق آن می‌توانید تمام امکانات و خدمات هتل‌های مختلف مانند نیک پارس کیش را بررسی و سپس برای رزرو یکی از آن‌ها اقدام کنید.

در این سامانه همچنین امکان رزرو پروازهای داخلی و خارجی با مناسب‌ترین قیمت وجود دارد. در کنار این خدمات شما می‌توانید بلیط قطار به شهرهای مختلف را نیز از طریق فلای تودی رزرو کنید.

جمع‌بندی

هتل پارس نیک کیش یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های موجود در جزیره کیش است که می‌توانید آن را از طریق سامانه فلای تودی رزرو کنید. از خدمات این هتل باید به جکوزی، صبحانه رایگان، رستوران، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ترانسفر فرودگاهی رایگان اشاره کرد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *