تبلیغات

شرکت سامسونگ، ممکن است یک گوشی مقرون به صرفه با صفحه نمایش AMOLED عرضه کند

Samsung-may-release-an-affordable-phone-with-an-AMOLED-display

به نظر می رسد، سامسونگ به عرضه گوشی مقرون به صرفه خود نزدیک شده است. تلفن هوشمندی که با یک صفحه نمایش AMOLED همراه خواهد شد. Galaxy A15 نام گوشی جدید سامسونگ است که علاوه بر ویژگی اشاره شده، دارای ابعادی چون 6.5 اینچ و کیفیت 400 ppi است.

A15 که به تازگی اطلاعات آن توسط برخی از وب سایت های قابل اعتماد فاش شده است، ممکن است با صفحه نمایش AMOLED و وضوح 1080p (1080 * 1920 پیکسل) عرضه شود، که می تواند تا نرخ تازه سازی 90 هرتزی را پشتیبانی کند.

اگرچه، ذکر این نکته نیز بسیار مهم است که در برخی از خبرگزاری ها، به این صورت بیان شده است که A15 در دو نسخه عرضه خواهد شد که در مورد دومی تکنولوژی PLS در صفحه نمایش آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت، که کیفیت بالاتری را نسبت به نسل قبلی خود همان IPS را خواهد داشت. همچنین، وضوح تصویری آن نیز بالاتر است و می تواند 1080 در 2220 باشد.

مشخصات و امکانات احتمالی سامسونگ گلکسی A15

سامسونگ گلکسی a15

  • ابعاد تقریبی (Dimensions): 160 x 76.2 x 8.4 میلی متر
  • دوربین عقب احتمالی (Rear Camera): 50، 5، 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی احتمالی (Selfie Camera): 13 مگاپیکسل
  • وزن تقریبی (Weight): 201.9 گرم
  • جنس قاب پشتی: پلاستیکی
  • اندروید: 14

با فرض درست بودن اطلاعات درز پیدا کرده، سامسونگ گلکسی A15 می تواند گزینه مناسب تری نسبت به نسخه قبلی خود باشد. زیرا علاوه بر قیمت پایین تر آن که در دو نسخه احتمالی به 140 الی 150 یورو می رسد، هر یک از آنها از صفحه نمایشی بهبود یافته نیز بهره می برند.

با نگاهی به دیگر مشخصات A15 نیز به این موضوع پی برده ایم که این سری از گوشی های هوشمند از دوربین های اصلی 50 و 13 مگا پیکسلی بهره می برند، در حالی که هر دوی آنها دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می کنند که انتظار می رود با توجه به پردازنده آن کمی بهبود در تصاویر و یا ویدیو ها را تجربه کنیم.

حجم فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت است که نسبت به نسخه مشابه قبلی تغییر خاصی نکرده است، اما همچنان این اجازه را می دهد تا کاربران از کارت جانبی 1 ترابایتی استفاده کنند. در مورد حافظه رم A15 نیز این موضوع صدق می کند و همچنان از رم 4 گیگابایتی بهره می برد، با این حال با پردازنده مدیاتک 6835 می تواند کمی قدرت پردازش را بهبود ببخشد.

نکته: خبری در مورد رنگ مورد استفاده در گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما پیشبینی می شود همچون مدل های قبلی که رنگ مشکی مشترک بود، در سری جدید نیز استفاده از این رنگ دیده شود.

همچنین بخوانید  در گوشی گلکسی s24 اولترا انتظار رنگ های تازه و کناره های تیتانیومی داشته باشید

علاوه بر تمامی اینها، هر دو گوشی دارای یک باتری لیتیومی 5,000 میلی آمپر ساعتی هستند که با شارژر 25 واتی همراه شده است و می تواند در مدت زمان کمتری شارژ را از صفر به 100 برساند.

نکته: حسگر اثر انگشت هر یک از آنها در کنار گوشی قرار دارد و با توجه به قاب پلاستیکی و کناری آن که از جنس پلاستیک ساخته شده است، پیشبینی می شود استفاده از آن بسیار ساده و راحت باشد.

در انتظار انتشار

از آن جایی که اطلاعات درز پیدا کرده رسما توسط سامسونگ منتشر نشده است، از این رو می تواند این موارد به راحتی نقض شود. به این ترتیب، توصیه می کنیم شما نیز تا زمان انتشار آن اواخر سال 2023 و یا اوایل سال 2024 صبر کنید و در صورتی که از نسخه سامسونگ گلکسی A14 استفاده کرده اید، نظرات خود را در پایان این مقاله به اشتراک گذاشته تا سایر کاربران نیز بتوانند با توجه به این داده ها تصمیم بهتری در انتخاب گوشی داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *