تبلیغات

تبلیغات

راهنمای انواع تخت بستری، زیبایی و هتلینتگ مناسب

07da54bd-8f39-4eae-b3e8-6260a8fa42f9

انواع تخت برای بیمارستان و کلینیک های زیبایی تولید می شوند. ابزار هاای هتلینگ برای رفاه حال بیماران و افراد ساخته شده اند. توانی نو به عنوان مرجع استعلام و فروش تجهیزات پزشکی در ابران است.

تخت بیمارستانی در خانه نه تنها برای فردی که در آن می خوابد مفید است، بلکه می تواند مراقبین را از آسیب های اسکلتی عضلانی نیز نجات دهد. آمبروز می گوید: «ایمنی برای بیمار و مراقب، نگرانی شماره یک است.

طبق آمار وزارت کار ایالات متحده، افرادی که در مشاغل مراقبت های بهداشتی کار می کنند بیشتر از کارگران تقریباً هر صنعت دیگری در معرض آسیب های اسکلتی عضلانی هستند.

عوامل زیادی در تصمیم گیری برای خرید یا اجاره تخت بیمارستانی (https://tavanino.com/search-products/category-Hospital-beds)برای خانه شما نقش دارند، از ایمنی بیمار و مراقب گرفته تا تمایل به کمک به بیمار برای حفظ استقلال، استقلال و کیفیت زندگی خود. همچنین این سوال وجود دارد که چگونه می توان هزینه تخت بیمارستان را در خانه تامین کرد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

اکثر افرادی که تخت بیمارستانی را برای استفاده در منزل اجاره می کنند یا می خرند، این کار را به این دلیل انجام می دهند که از فردی با شرایط جسمی موقتی مراقبت می کنند که تخت را ضروری می کند، یا از فردی که زوال جسمی دارد مراقبت می کنند.

انواع تخت بیمارستانی مناسب

تخت های برقی

این تخت ها که به عنوان تخت های تمام برقی نیز شناخته می شوند، از کنترل های الکتریکی برای بالا و پایین بردن سر، پا و ارتفاع تخت استفاده می کنند.

تخت های نیمه برقی

این تخت ها از کنترل های الکتریکی برای بالا و پایین بردن سر و پای تخت استفاده می کنند، اما مکانیزم دستی ارتفاع تخت را تنظیم می کند.

تخت های دستی

این تخت ها از یک یا چند میل دستی برای بالا و پایین بردن سر، پا و ارتفاع تخت استفاده می کنند.

نکته های مهمی که باید در هنگام جستجوی تخت زیبایی در نظر بگیرید

اول از همه، تخت زیبایی باید برخی از معیارهای اساسی را داشته باشد. انواع تخت زیبایی برقی و مکانیکی در تجهیزات پزشکی توانی نو موجود است. برابی انتخاب یک تخت زیبایی مناسب باید به برخی نکات توجه داشت.در زمان خرید تخت زیبایی مراحل زیر را یکی یکی اجرا کنید. در مورد تخت‌های زیبایی، فقط تخت‌های حرفه‌ای را در نظر بگیرید که توسط شرکت‌های پیشرو توانی نو در این بخش با سال‌ها تخصص تولید می‌شوند. در انتخاب دکوراسیون کلینیک زیبایی باید به این قانون پایبند باشید.

همچنین بخوانید  ضایعات پارچه چیست و در صنعت نساجی آیری چه کاربردی دارد؟

به اندازه ها توجه کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که اندازه کابین زیبایی را با اندازه تخت مقایسه کنید. به یاد داشته باشید که باید بتوانید آزادانه در داخل آن حرکت کنید، بدون هیچ گونه مشکل یا هیچ گونه مانعی هم برای مشتری و هم برای درمانگر.

شما نباید به طول آن توجه کنید بلکه باید به عرض آن توجه کنید. تخت نباید نه خیلی پهن باشد و نه بیش از حد فضای اتاق را کم کند و نه خیلی باریک که مشتری را مجبور کند دست هایش را از میز آویزان کند.

پارچه ها باید باکیفیت باشند

وقتی ابعاد را مشخص کردید، نوبت به انتخاب پارچه تخت می رسد. رایج ترین انتخاب چرم محیطی است زیرا در برابر مالش و تغییرات دما نسبتاً خوب مقاومت می کند. علاوه بر این، به راحتی لکه های روغن های ماساژ یا سایر مواد تهاجمی موجود در لوازم آرایشی مانند کرم های بدن و محصولات مراقبت از پوست را پاک می کند.

به این جنبه توجه کنید زیرا هیچ کس نمی‌خواهد پس از چند بار استفاده از تخت پوشیده شود.

یکی دیگر از مواد پارچه چرم تقلبی (پلی اورتان) است که یک ماده مصنوعی بسیار مقاوم است، اما در تماس با پوست نیز نرم و ظریف است. تنها عیب چرم تقلبی این است که کاملا ضد آب نیست و مانند چرم اکو در برابر لکه مقاوم نیست. اگر تصمیم به انتخاب این ماده دارید، مطمئن شوید که حداقل آن را به طور کامل با یک ورق بپوشانید.

بالشتک را بررسی کنید

بالشتک به دو دلیل مهم است:

  • راحتی مشتری
  • مقاومت در برابر سایش تخت در طول زمان

مهمترین عاملی که باید روی آن تمرکز کرد کیفیت فوم است: هر چه کیفیت بالاتر باشد، به دلیل وزن بدنه، خطر تغییر شکل تشک در هنگام استفاده کمتر است.

  • راحتی برای مشتری: هرچه لایه ضخیم تر باشد، راحتی برای مشتری شما بهتر است. Memory Foam نرم ترین و راحت ترین پد است. این یک بالشتک خاص است که با موقعیت مشتری تنظیم می شود.
  • انواع درمان: برخی از درمان ها به بالشتک محکم تری نیاز دارند. در نتیجه، داشتن انواع تشک در سالن زیبایی شما برای انجام حتی پر انرژی ترین درمان ها ممکن است مفید باشد.

انواع برانکارد بیمار

خرید برانکارد توانی نو در بهترین مدل های تاشو،برزنتی،برانکارد بسکت،صندلی شو را میتوانید صرفا با یک تماس و یا به صورت اینترنتی از تجهیزات پزشکی توانی نو خریداری نمایید.در جهانی که ما زندگی می‌کنیم، سوانح بی شماری رخ می‌دهد و شور بختانه سبب بروز آسیب‌های مختلف به افراد می‌شود. اما در صورتی که امداد گران آمادگی لازم را داشته باشند و از ابزار مناسب بهره ببرند، حادثه‌‌های ناگوار به شکل مناسب ‌تری مدیریت می‌شوند. به کمک تجهیزات امدادی می‌توانید در صورت رخ دادن حادثه، به شکل بهتری با آن مقابله کنید و از ایجاد آسیب‌های بیشتر به مصدومان جلوگیری نمایید. برانکارد یکی از تجهیزات امدادی است که برای انتقال ایمن بیماران و آسیب دیدگان به مراکز درمانی استفاده می‌شود. این تجهیز امدادی پر کاربرد، بیشتر در معرض دید عموم قرار دارد. در ادامه قصد داریم به معرفی انواع برانکارد و کاربرد آن بپردازیم.

همچنین بخوانید  ویروس کرونا چیست ؟ خطر دستگاه‌های حضور غیاب در شیوع کرونا

انواع ترالی بیمارستانی،ترالی زیبایی و پزشکی

خرید ترالی زیبایی و پزشکی بیمارستانی توانی نو شامل: ترالی اتاق عمل، ترالی اورژانس یا ترالی احیا ،ترالی حمل دارو، ترالی پانسمان و پرونده و ترالی کپسول اکسیژن.. با قیمت و کیفیت در مدل های فلزی استیل،آلومینیومی،ترالی ABS و… به صورت اینترنتی و تلفنی از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو قابل خریداری میباشد.شاید نام ترالی را در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بارها شنیده باشید؛ ترالی بیمارستانی یکی از مهمترین و پرکاربرد‌ترین تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است که بسته به کاربرد آن، انواع مختلفی دارد. می‌توان گفت در نظر گرفتن فضای ذخیره سازی برای مراکز پزشکی از مهمترین مسائلی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است. از این رو با حضور ترالی بیمارستانی در این مراکز، کادر درمان و پرسنل به راحتی قادرند تا فضای ذخیره سازی و ترالی‌های مورد نیاز را بدون هیچ گونه مشکلی جا به جا کنند.

تجهیزات پزشکی توانی نو: فروشگاه تجهیزات پزشکی و لوازم پزشکی مصرفی بهداشتی و ورزشی

تجهیزات پزشکی توانی نو (www.tavanino.com)یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت تخصصی کالاهای سلامتن محور را به ارائه می دهد. توانی نو یعنی: تجهیزات پزشکی و سلامتی، بهداشتی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ورزشی.

از جمله تجهیزات فروشگاه اینترنتی توانی نو شامل انواع دستگاه کمک تنفسی (دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه سی پپ، دستگاه بای پپ، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور) لوازم ارتوپدی و توانبخشی(ویلچر، ویلچر برقی، بالابر بیمار، واکر، عصا، توالت فرنگی، تشک مواج، بالش طبی، تشک برقی، جوراب واریس ) لوازم کنترل سلامتی و علائم حیاتی(دستگاه فشار خون، تب سنج دیجیتال، دستگاه تست قند خون، پالس اکسیمتر، گوشی پزشکی)دستگاه های سلامت محیط (دستگاه تصفیه هوا، دستگاه بخور) انواع دستگاه ماساژور برقی، لوازم بهداشت دهان از قبیل مسواک برقی، واترجت دندان و لوازم مصرفی بیمار شامل زیرانداز بیمار، انواع سوند ادراری و معده، پوشک، سرنگ، ماسک و غیره است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *