تبلیغات

تبلیغات

10 ویژگی طلایی تلویزیون های هایسنس، تلویزیون همه‌چیز تمام

hiesenss

هایسنس یک تولید کننده لوازم الکترونیکی چندملیتی چینی است که طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی از جمله تلویزیون‌های رده بالا و عالی را تولید می‌کند. تلویزیون‌های این کمپانی خوش‌نام به دلیل مقرون به صرفه بودن، کیفیت و ویژگی‌هایی که تجربه تماشای شگفت انگیزی را ایجاد می‌کنند، شناخته شده‌اند. تلویزیون‌های هایسنس به طور کلی برای مصرف کنندگانی که بودجه کمی دارند و به دنبال تلویزیونی با مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب هستند، در نظر گرفته می‌شوند. این دستگاه‌ها به دلیل کیفیت تصویر خوب و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند شناخته شده‌ هستند. در ادامه‌ی این مطلب به بررسی دقیق خصوصیات و ویژگی‌های تلویزیون هایسنس می‌پردازیم. این دستگاه‌های همه‌چیز تمام، تکنولوژی روز دنیا را به خانه شما هدیه می‌دهند.

10 ویژگی طلایی تلویزیون های هایسنس، تلویزیون همه‌چیز تمام

۱) سایز تلویزیون

اندازه ایده‌آل تلویزیون شما واقعاً به این بستگی دارد که در محیط چقدر از صفحه نمایش دستگاه فاصله دارید. بنابراین قبل از اینکه حتی به بازدید از فروشگاه برای خرید تلویزیون هایسنس فکر کنید، محل سالن یا مبلمان خود را در نظر بگیرید و بنابه شرایط خاصی که دارید سیستمی مناسب را انتخاب کنید. تلویزیون‌های هایسنس دارای سایزبندی عالی برای هر محیطی هستند که شامل ۳۲ اینچ تا ۶۵ اینچ و بالاتر می‌باشند و می‌توانید به سادگی سایز دلخواه را انتخاب نمایید.

 

۲) صفحه نمایش

صفحه نمایش بخش اصلی در هر تلویزیونی است که تلویزیون‌های هایسنس معمولا از ۳ نوع برجسته آن‌ها که شامل؛ LED، ULED و QLED می‌باشد، استفاده می‌کنند. تلویزیون‌های LED از فناوری نور پس زمینه بر روی صفحه نمایش کریستال مایع استفاده می‌کنند و تصاویر را با کیفیتی مناسب تولید می‌نمایند. فناوری ULED در تلویزیون‌های هایسنس دارای نورپردازی کوانتومی است که سبب شفافیت تصاویر و نمایش رنگ‌ها در طیفی وسیع می‌گردد. QLED نیز با کمک فناوری کوانتوم دات قادر است کنتراستی عمیق را ارائه دهد و رنگ‌ها را به صورت زنده نمایش می‌دهد.

 

۳) کیفیت تصویر

تصاویر در تلویزیون‌های هایسنس بیشتر در ۲ کیفیت Full HD و 4K تولید می‌شوند. کیفیت Full HD که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ است بیشتر مناسب سایزهای ۳۲ و ۴۳ اینچ است. در کیفیت فول اچ دی که زولوشن پایین‌تری دارد، این سایزها مناسب بوده و وضوح تصاویر خوب و بالا دیده می‌شوند. 4K کیفیتی شناخته شده با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل است که ارائه جزئیات دقیقی را به عهده دارد. داشتن یک تلویزیون با سازگاری 4K به این معنی است که  از بیش از ۸ میلیون پیکسل برای نمایش تصویر روی صفحه استفاده می‌کند و این درحالی است که یک صفحه نمایش فول اچ دی تنها از ۲ میلیون پیکسل بهره می‌برد. تلویزیون‌های هایسنس با استفاده از تکنولوژی HDR می‌توانند سفیدترهای خالص و سیاه‌های فوق‌العاده تیره را ایجاد ‌کنند. قابلیت Local Dimming در این تلویزیون‌ها به طور خودکار قسمت‌های تاریک و روشن تصویر را تشخیص می‌دهد و در نتیجه تاریکی عمیق‌تر و نورهای روشن‌تر ایجاد می‌شود. با Wide Color Gamut در تلویزیون‌های هایسنس شاهد افزایش چشمگیر رنگ‌ها به صورت زنده خواهید بود. همچنین با وجود با فناوری نقطه کوانتومی، درخشان‌ترین پنل‌ها را با بالاترین عمق رنگ و دقت ممکن تجربه خواهید کرد.

همچنین بخوانید  معرفی دستگاه ماینر مدل BitmainAntminer S19J pro+ 120Th

 

۴) نوع پنل

پنل‌ها در تلویزیون هایسنس بر ۲ نوع VA و IPS هستند. پنل VA قابلیت ایجاد کنتراستی بالا و خلق تصاویری با کیفیت را داشته که رنگ‌های عمیق را با ابلاترین کیفیت ارائه می‌دهد. IPS پنلی است که با آرایش افقی پیکسل‌ها امکان ایجاد زاویه‌ای دید گسترده در حد ۱۷۸ درجه را برای نمایش محتواها کسب نموده است و می‌توانید در هر بخشی تصاویر را بدون محوی و تاری ببینید. بسته به محیط می٬توانید هر موردی را انتخاب کنید. تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز  43و 50 اینچ دارای پنل VA و سایز  55، 58 و 65دارای پنل IPS می باشد.

 

۵) کیفیت صدا در تلویزیون هایسنس

هایسنس در بخش صوتی تلویزیون‌های خود نیز مانند سایر بخش‌ها وسواس به خرج داده است و دستکاه‌های تولید شده‌ی آن با بهترین کیفیت صدایی ساخته شد‌اند. این سیستم‌ها با توجه به مدل، با فناوری‌های صوتی مانند دالبی غنی هستند و توان بالایی در انتشار صداهای فراگیر و همه‌جانبه را کسب نموده‌اند. تماشای فیلم و سریال‌های هیجان انگیز با به‌کارگیری این سیستم‌های صوتی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

10 ویژگی طلایی تلویزیون های هایسنس، تلویزیون همه‌چیز تمام

۶) رفرش ریت و گیمینگ

تلویزیون‌های هایسنس با نرخ رفرش ریت متفاوتی از ۵۰ تا ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و در مواردی که رفرش ریت بالا است، دستگاه شما حاوی برنامه‌ها و رابط‌هایی جهت اتصال کنسول بازی می‌باشد. این موارد به همراه سایز ویژگی‌های بازی، سبب نمایش صاف سکانس‌های سرعتی و پخش انواع گیمینگ‌های مسابقاتی می‌گردند.

 

۷) سیستم عامل هوشمند

Vidaa سیستم عامل سفارشی است که توسط Hisense برای تلویزیون‌های هوشمند توسعه یافته است. این سیستم یک رابط کاربر پسند ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به برنامه‌های پخش جریانی مورد علاقه خود، تلویزیون زنده و سایر محتواها در یک مکان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مدیریت کنید. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده است که سریع و پاسخگو باشد و تجربه تماشای یکپارچه را تضمین کند. با Vidaa، می‌توانید به سرعت محتوا را در پلتفرم‌های مختلف، از جمله سرویس‌های پخش جریانی محبوب جستجو کنید. این سیستم همچنین از کنترل صوتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی محتوا را جستجو کنید و برنامه‌ها را با دستورات صوتی ساده راه اندازی کنید. علاوه بر این، Vidaa به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم را برای اطمینان از بهترین عملکرد و آخرین ویژگی‌ها ارائه می‌کند. با خرید تلویزیون هایسنس یهترین امکانات هوشمند را تجربه خواهید کرد.

 

۸) پورت‌های ارتباطی

درگاه‌های ارتباطی در تلویزیون‌های هایسنس متعدد است به طوری که به کمک آن‌ها هر نوع محتوایی را به سادگی دریافت خواهید کرد. اتصال به اینترنت وای فای نیز امکان‌پذیر شده است و هایسنس دستگاهی هوشمند با حداکثر خصوصیات بی‌نظیر را به خانه شما هدیه می‌دهد. با خرید تلویزیون هایسنس می‌توانید بهترین اتصالات کابلی و بی‌سیم و وایرلس را همراه باهم داشته باشید و انواع سیگنال‌های صوتی و تصویری را به سادگی دریافت نمایید.

همچنین بخوانید  از کجا وارد دنیای هک و امنیت بشم؟

 

۹) زیبایی ظاهری

هایسنس یکی از آن برندهایی است که تلویزیون‌ها هایسنس را با مدل‌ها و طراحی‌های مختلفی تولید نموده است که همه‌ی افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند از آن‌ها استفاده کرده و فضایی چشم‌نواز را در خانه‌ی خود خلق کنند. این تلویزیون‌ها با طراحی کدرن قاب نمایشگر، پایه‌های شیک، بدنه محکم و … استحکام را به همراه ایده‌آل بودن همزمان ارائه می‌دهند و محیطی دلربا را ایجاد می‌کنند.

 

۱۰) قیمت مناسب

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، هایسنس تلویزیون‌های خود را با حداکثر امکانات رفاعی عرضه می‌کند و باعص می‌شود کاربر نهایت آسایش را به کمک آن‌ها احساس کند. اما با این وجو قیمت این تلویزیون‌ها نسبت به سایر برندهای محبوب پایین‌تر و مناسب‌تر می‌باشد. تلویزیون هایسنس A61H جزو تلویزیون های خوش قیمت این برند می باشد.

 

جمع‌بندی

در پایان، تلویزیون‌های هایسنس یک انتخاب محبوب و مقرون به صرفه برای بسیاری از مصرف کنندگان هستند. این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر عالی و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند را به بهترین نحو ارائه می‌دهند. به روز رسانی تلویزیون هایسنس ساده است و می‌توانید به راحتی سایر برنامه‌های پخش جریانی را روی آن دریافت کنید و از تماشای هر نوع محتوایی نهایت لذت را ببرید. تلویزیون هایسنس از محبوب ترین خطوط تولید کنندگان تلویزیون هستند که دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدمات و برنامه‌های پخش را ارائه می‌دهند. امیدواریم با این مطالب، بهترین تلویزیون از هایسنس را انتخاب کنید. ما همواره در خدمت شما عزیزان هستیم که بتوانید بهترین خرید را در رابطه با ات=نتخاب تلویزیون هایسنس داشته باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *