تبلیغات

اقامتی پرهیجان و دلنشین با رزرو هتل تارا مشهد

fb1fe996-bad7-407f-ad32-93cade60fcf9

مشهد، یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور محسوب می شود که روزانه، میزبان تعداد زیادی از مسافران و زائران گرامی است. به همین دلیل در مشهد مقدس، تعداد زیادی هتل ها و اقامتگاه وجود دارد که برای اسکان مسافران عزیز ساخته شده‌اند. برای رزرو هتل در مشهد، بهتر است هتل های خوب و معروف این شهر را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید با توجه به بودجه ای که برای اقامت خود در نظر گرفته اید، بهترین هتل مشهد را انتخاب کنید و اقامتی راحت و آرام داشته باشید.

هتل تارا مشهد یکی از هتل های چهار ستاره شهر مشهد است که در خیابان شیرازی مشهد قرار دارد. هتل تارا، انواع امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار مهمانان عزیز قرار می دهد و اقامتی آرام و به‌یادماندنی را به افراد هدیه می دهد.

یکی از مزایای رزرو هتل تارا مشهد، نزدیکی به حرم رضوی است؛ زیرا هتل تارا در یکی از خیابانهای منتهی به حرم ساخته شده است. شما می توانید فاصله بین هتل تارا تا حرم امام رضا (ع) را در عرض 8 دقیقه با پای پیاده طی کنید و در زمان و هزینه های خود صرفه‌جویی کنید. همچنین هتل تارا به باغ نادری و مراکز خرید مشهد نیز نزدیک است.

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و دلتان می خواهد با یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا شما را با امکانات هتل تارا مشهد آشنا کنیم.

معرفی هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد هتلی چهار ستاره است که فعالیتش را از سال 1374 آغاز کرد. هتل تارا، از جمله هتل های معروف و خوش‌سابقه مشهد محسوب می شود. این هتل در سال 1397 بازسازی شده است تا بتواند خدمات رفاهی بیشتر و باکیفیت‌تری را برای مهمانان هتل انجام دهد و رضایت مهمانان خود را جلب کند.

هتل تارا مشهد، ساختمانی 11 طبقه با 113 واحد اقامتی مختلف است. در هتل تارا مشهد، شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از میان انواع اتاقهای یک تخته سینگل، اتاق دو تخته دابل، اتاق کانکت دیلاکس روم، دیلاکس روم، اتاق سه تخته دابل سینگل کلاسیک، اتاق دابل دابل، فامیلی روم، اتاق سه تخته دابل سینگل استاندارد، سوپریور روم، سوئیت اگزکیوتیو، سوپریور سوئیت و سوئیت جونیور سه تخته دابل سینگل، انتخاب کنید. چشم انداز واحدهای هتل تارا، رو به حرم رضوی و خیابانهای مشهد است.

امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی هتل تارا مشهد

با اقامت در هرکدام از اتاق های هتل تارا مشهد، شما از امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، اینترنت پرسرعت، چیلر، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، صندوق امانات، مینی بار، سشوار و لوازم بهداشتی بهره‌مند خواهید شد.

همچنین بخوانید  مقایسه پردازنده اینتل و AMD | جزئیاتی که نمایان می‌شوند!

برای رفاه حال مهمانان عزیز، در هتل تارا مشهد خدمات تکمیلی مختلفی مانند خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، ترانسفر مسافر، خدمات باربری، خدمات تور، پرینت و فتوکپی، خدمات تهیه بلیط و تاکسی سرویس برای مهمانان عزیز انجام می شود تا بتوانند اقامتی راحت تر را در این هتل تجربه کنند.

از جمله امکانات تفریحی و ورزشی هتل تارا مشهد می توان به وجود امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، گیم نت، سالن اسپا، اتاق بازی و پارک کودک اشاره کرد که مهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات هیجان‌انگیز استفاده کنند.

افرادی که با خودروی شخصی به مشهد سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل تارا مشهد استفاده کنند که ظرفیت 60 خودرو را دارد.

در داخل محیط هتل تارا، شما می توانید بخشهای جذابی مانند آرایشگاه، کتابخانه، آژانس مسافرتی و فروشگاه را نیز مشاهده کنید.

خوردن انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در هتل تارا مشهد

در هتل تارا، دو رستوران بزرگ و شیک به نام های رستوران ارغوان و رستوران خرمن وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی و فست فودها را برای مهمانان هتل سرو می کند. کافی شاپ آتش و چایخانه سنتی هتل نیز آماده پذیرایی از مسافران عزیز هستند و با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد به همراه کیکهای خوشمزه، به‌خوبی از شما استقبال می کنند.

safarbazi.com/properties/118

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *