تبلیغات

گل لاکچری ولی ارزان از کجا بخریم؟

golpino

همه ما وقتی قصد خرید هدیه برای دیگران را داریم به این فکر می‌کنیم که چه هدیه‌ای به شخص بدهیم که ارزش کادوی ما حفظ شود؟ آیا کادویی که می‌خریم با هزینه‌ای که می‌کنیم تناسب دارد؟ گل می‌تواند هدیه مناسبی برای تمامی افراد باشد؟ چه گلی بخریم و آن را چگونه هدیه دهیم؟ حقیقت این است که گل به تنهایی زیباست اما شما می‌توانید با یک تزیین ساده به آن دوچندان زیبایی ببخشید. فقط با چند تکنیک ساده می‌توانید گلی بخرید که ارزش آن از هر کادوی دیگری بیشتر باشد.

چگونه گلی لاکچری بخرم؟

در مورد خرید گل ابتدا به روحیات طرف مقابل خود دقت کنید. مثلا اینکه چه گل یا رنگی را بیشتر دوست دارد و عطر او مشابه به چه گلی است؟ سعی کنید متناسب با سلیقه مخاطب خود گلی باشکوه را خریداری کنید. رز یکی از پرکاربردترین گل‌هایی است که در دسته گل‌ها به کار می‌رود چراکه در تمام سال رشد می‌کند و تنوع بسیار زیادی دارد. ارکیده،‌ آنتریوم، نیلوفر، داوودی، میخک، دلفینیوم و آلسترومیا نیز از لحاظ بصری بسیار جذاب هستند. سعی کنید این گل‌ها را براساس رنگ دلخواه مخاطب خود انتخاب کنید. سپس با استفاده از این نکات دسته گلی زیبا و لاکچری را سفارش دهید.

  1. چیدمان مناسب گل

جدا از اینکه نوع گل اهمیت دارد، باید مطمئن شوید که گل‌ها با چینشی صحیح کنارهم قرار گرفته‌اند. تزیین صحیح گل‌ها مخاطب را سر ذوق می‌آورد گل ممکن است در یک باکس گل، سطل گل، استند، دسته گل یا سبد گل خوش رنگ چیده شود. نکته مهم این است که انتخاب تزیینات واقعا متمایز و مختص شخص مقابل باشد.

  1. انتخاب گل‌های باکیفیت

هیچ گاه اهمیت گل‌های باکیفیت را فراموش نکنید. هرچه گل سالم‌تر باشد، لاکچری‌تر به نظر می رسد. در خرید گل آنلاین باید به سراغ بهترین گلفروشی انلاین بروید که اطمینان دارید گل‌هایی باکیفیت برای شما ارسال می‌کند. سعی کنید گل را از جایی خریداری کنید که کیفیت گل را تضمین می‌دهد.

  1. قراردادن یک اکسسوری در کنار گل

برای اینکه به دسته گل خود جلوه بیشتری ببخشید، می‌توانید آن را با یک هدیه دیگر مانند شکلات، عروسک یا بادکنک تزیین کنید. اگر به دنبال گلی خاص هستید باید بدانید که شکل هندسی باکس گل نیز در انتقال مفاهیم تاثیر دارد. دایره‌ها نمایانگر عشق، وحدت و اجتماع هستند. خطوط مستقیم سازماندهی و نظم را بیان می‌کنند.

قیمت گل لاکچری چقدر است؟

خرید گل چه برای خودتان باشد و چه برای دیگری، روزتان را مملو از حس خوب می‌کند. در صورتی که گل‌ها را از نمونه‌های کمیابی چون لاله و آفتابگردان انتخاب کنید، طبیعتا مبلغ گل بالا خواهد رفت. آنتریوم و ارکیده دو گل بسیار خاص هستند که بیشترین قیمت گل خود را در بر دارند. شما با سفارش گل آنلاین می‌توانید قیمت گل را پیش از خرید ارزیابی کنید.

همچنین بخوانید  اقدامات مهم برای نگهداری بهتر از پرینتر جوهرافشان

امروزه فروشگاه‌های آنلاین بزرگی برای خرید گل وجود دارند اما برخی از آن‌ها همچون گلپینو یک سامانه فروش گل هستند که گل انتخابی شما را از نزدیک‌ترین گلفروشی یا بازار گل ارسال می‌کنند پس شما خرید به صرفه‌تری را تجربه خواهید کرد. از آن جایی که گل‌های لوکس وارداتی هستند، قیمت آن‌ها با دلار افزایش و کاهش پیدا می‌کند و قیمت ثابتی ندارند.

کدام سایت خرید گل بهتر است؟

گل پینو معتبرترین سایت خرید گل است که به شما کمک می‌کند انتخابی مناسب داشته باشید و حتی با سرویس پرداخت بین المللی، ارسال گل به ایران را برای عزیزان خارج از کشور فراهم کرده است. شما با کمک کارشناسان این مجموعه می‌توانید گلی را انتخاب کنید که قیمت به صرفه‌ای داشته و در عین حال با روحیات مخاطب شما همخوانی زیادی دارد. هر گل پیام متفاوتی را می‌رساند پس سعی کنید با استفاده از راهنمایی مشاوران golpino، گلی مناسب‌تر خریداری کنید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست به این فکر کنید که گل از کجا بخریم؟ چون گلپینو خرید شما را از نزدیک‌ترین مرکز فروش گل انجام می‌دهد و آن را بدون هزینه برای شما ارسال می‌کند.

گل لاکچری

معیارهای خرید گل و گیاه

برای خرید گل بهتر است به سبک زندگی و روحیات شخص مقابل توجه داشته باشید. مثلا اگر قصد دارید گلدانی از گل برای شخص تهیه کنید، سبک معماری خانه او را در نظر بگیرید. چنانچه سبک مدرنی دارد از گل‌هایی چون بامبو و آلوئه ورا کمک بگیرید. برای محیط‌های کلاسیک،‌ برگ انجیری بیشتر توصیه می‌شود. اگر گل را برای مراسم خاصی سفارش می‌دهید، تم مراسم را در نظر بگیرید.

ماندگاری گل را در نظر بگیرید

گل‌های شاخه بریده اگرچه از نظر رنگ، نوع، چیدمان و طراحی بسیار نفیس هستند اما عمر کوتاهی دارند. پس اگر می‌خواهید برای مدت بیشتری از وجود یک گل در منزل یا محل کار خود لذت ببرید،‌ به سراغ انواع گیاهان آپارتمانی بروید. چنانچه از این گیاهان به درستی مراقبت شود، تا سال‌ها شادی و طراوت را به محیط هدیه می‌دهند.

از ترکیب گل‌ها استفاده کنید

اگر قصد دارید گلی زیبا برای شخصی تهیه نمایید، سعی کنید به سراغ چندین گل متفاوت بروید. اگرچه گل‌های زیادی برای چیدمان دسته گل لوکس وجود دارد اما گل‌هایی در طبیعت وجود دارد که از سایرین محبو‌ب‌تر و زیباتر هستند. رز، ژربرا، داوودی و ارکیده از انواع گل‌های پرطرفدار شناخته می‌شوند.

به مناسبت توجه داشته باشید

زمانی که شما قصد دارید گلی زیبا را برای خود تهیه کنید با شرایطی که می‌خواهید گلی را برای شخص دیگر بخرید، تفاوت دارد. شما می‌توانید باتوجه به مناسبتی که پیش رو دارید،‌ گل‌هایی مناسب سفارش دهید. مثلا برای ولنتاین از گل‌های قرمز که با نماد عشق به کار می‌روند، استفاده کنید. گل‌های تولد را در کنار بادکنک‌ها به کار ببرید یا برای خواستگاری گل‌ها را درون یک سبد بگذارید. گل سالگرد ازدواج را به شکلی عاشقانه تزیین کنید. برخی اوقات تزیین گل از نوع گل بیشتر اهمیت دارد. شما می‌توانید با یک تزیین جذاب گلی معمولی را به محصولی باشکوه تبدیل کنید. پس گل را متناسب با مناسبت خریداری و تزیین کنید.

همچنین بخوانید  خرید کامپیوتر مناسب و ارزان قیمت

چه گلی را بخرم؟

انتخاب گل برعهده شماست. تنوع بسیار زیادی از گل‌ها وجود دارد که شما می‌توانید پیش از خرید، آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. مزیت خرید اینترنتی این است که شما می‌توانید تنوع گل‌ها را در سایت مشاهده کنید و سپس گلی که قیمت و کیفیت بهتری دارد را خریداری کنید. امروزه فروشگاه‌های مختلفی به فروش گل مشفول هستند اما شما می‌توانید از گلپینو گل‌ و گیاهان متفاوت‌تری بخرید چراکه تنها با یک مجموعه روبه‌رو نیستید، بلکه این سامانه شامل هزاران گلفروشی در شهرهای مختلف ایران می‌شود که به عرضه گل مشغول هستند. سعی کنید گل را باتوجه به بودجه خود و سلیقه شخص مقابل انتخاب کنید.

گل لاکچری

چگونه از فروشگاه آنلاین گل و گیاه خرید کنم؟

خرید گل اینترنتی روشی برای تهیه گیاهان است. ابتدا لازم است فروشگاهی معتبر را جست و جو کنید و سپس بر اساس سلیقه و کمک کارشناسان گلی مناسب را بخرید. انتخاب گل بر عهده شماست اما اگر فروشگاهی چون گلپینو را انتخاب کرده باشید،‌ می‌توانید تزیینات را به شکل دلخواه خود انجام دهید. اینکه گل‌ها در چه باکسی قرار بگیرند بر عهده شماست. البته در تمامی این مراحل کارشناسان در کنار شما هستند و می‌توانند راهنمایی‌های موثری را ارائه دهند. بعد از انتخاب محصول،‌ آن را به سبد محصول اضافه کنید و پرداخت را به صورت اینترنتی انجام دهید. بعد از تکمیل خرید،‌ محصول بدون هزینه از سوی گلپینو برای شما ارسال خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *