تبلیغات

تبلیغات

راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل

uc-pu

به عنوان یک گیمر پابجی موبایل، حتما از مزایای داشتن یوسی پابجی موبایل و تاثیر آن بر روی گیم‌پلی و سطح بازی خود باخبر هستید. بنابراین طبیعی است که به دنبال راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل نیز باشید؛ تحریم‌های اقتصادی و مالی از یک طرف و نوسانات ارزی از طرف دیگر، خرید آیتم‌های گیمینگ مانند یوسی پابجی موبایل را برای گیمرهای ایرانی به پروسه‌ای مشکل‌ و پیچیده تبدیل کرده‌اند.

اما وجود فروشگاه‌ها و وبسایت‌های داخلی ازجمله ونوم استور، کاربران را در خرید چنین محصولاتی یاری می‌کند. در ادامه نیز شما را با اقتصادی‌ترین و راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل آشنا خواهیم کرد.

خرید یوسی پابجی موبایل

 

معرفی بازی پابجی موبایل

حتما سری فیلم‌های بازی‌های گرسنگی (Hunger Games) را تماشا کرده‌اید؛ یک مبارزه بین چندین بازیکن که تنها یک نفر می‌تواند از میان آن‌ها زنده بماند. پابجی موبایل نیز شباهت زیادی به همین فیلم‌ها دارد. یک عنوان در ژانر اکشن، شوتر و بتل رویال که هدف از بازی بقا و حذف بازیکنان دیگر است. بنابراین باید امکانات و تجهیزات کافی برای مبارزه را در اختیار داشته باشید. بهتر است با آمادگی کامل در مبارزات شرکت کنید زیرا در میدان نبرد هیچ‌گونه رحمی وجود ندارد و شما فرصت دوباره‌ای در بازی نخواهید داشت.

در پابجی موبایل مبارزه بین ۱۰۰ بازیکن صورت می‌گیرد؛ شما و ۹۹ پلیر دیگر در یک جزیره فرود آمده وباید به دنبال برداشتن اسلحه و تجهیزات برای بقا و مبارزه باشید. شما باید در طول مبارزه در یک دایره امن که به مرور کوچک‌تر می‌شود بازی کنید. در ابتدا ممکن است مبارزات چندان سخت به نظر نرسند اما هرچه این دایره امن کوچک‌تر می‌شود، فاصله بازیکنان با یکدیگر کمتر شده و مبارزه به هیجان و درجه سختی بالاتری می‌رسد.

پابجی موبایل را می‌توانید در مودهای مختلف شامل سولو، دونفره، اسکواد و بتل رویال بازی کنید. این مبارزات هرکدام بر روی مپ‌های مختلف با ترکیبی از فضای طبیعی و شهری صورت می‌گیرد. در انتهای مبارزات پابجی موبایل که اغلب ۳۰ دقیقه زمان می‌برند، تنها یک بازیکن پیروز نهایی میدان خواهد بود. خرید یوسی پابجی موبایل به جهت مزایایی که برای کاربران دارد، نقش مهمی در پیشرفت در این بازی خواهد داشت. در بخش‌های بعدی راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل را توضیح خواهیم داد.

 

یوسی پابجی موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر می‌خواهید با به دست آوردن آیتم‌ها و اکسسوری‌های گوناگون و همچنین دسترسی به امکانات غیررایگان بازی پابجی موبایل لول بازی خود را ارتقا دهید، به پول رایج این بازی نیاز دارید. در پابجی موبایل می‌توانید برای دسترسی به آیتم‌های غیررایگان از دو ارز AG و UC استفاده کنید. به دست آوردن AG نسبتا ساده‌تر است و شما با شرکت در ایونت‌ها و انجام دادن تسک‌ها می‌توانید این ارز را دریافت کنید.

همچنین بخوانید  تأثیر موقعیت سرور به ارتباط با مقصد

اما دریافت یوسی مراحل متفاوت‌تری دارد و برای به دست آوردن آن باید پول حقیقی بپردازید. در بخش‌ بعدی راحت‌ ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل در ایران را برایتان توضیح خواهیم داد. اما پیش از آن به سراغ کاربردها و مزایای یوسی پابجی موبایل می‌رویم.

باز کردن صندوق‌های گنج (Treasure Box) که هرکدام دارای آیتم‌های گوناگونی هستند یکی از کاربردهای یوسی است. همچنین می‌توانید با خرید لباس‌های متنوعی که در بازی برای کاراکترها قرار داده شده‌اند، ظاهری جذاب و متفاوت برای کاراکتر خود بسازید.

خرید یوسی پابجی موبایل

 

با استفاده از یوسی پابجی موبایل می‌توانید بتل‌پس خریداری کنید یا آن را به الیت‌پس یا الیت پلاس ارتقا دهید. خرید بتل پس خود جوایز زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. این جوایز می‌توانند شامل اسکین اسلحه باشند یا ایموت‌های مختلف و لباس برای کاراکترها.

خرید یوسی پابجی موبایل به شما در خرید حیوان خانگی یا پت نیز کمک می‌کند. این حیوانات خانگی در حقیقت موجوداتی هستند که در مبارزات و در تمام طول بازی در کنار شما خواهند بود. از میان این پت‌ها می‌توانیم به فالکون یا پرنده، گودزیلا و کینگ‌کنگ اشاره کنیم که هرکدام توانایی‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند. با استفاده از یوسی پابجی موبایل می توانید اسکین‌های قابل ارتقا برای سلاح‌های خود خریداری کنید که دارای تنوع بالا و طرح‌های زیبایی هستند.

راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل

موانعی که به دلیل تحریم‌ها و نوسانات ارزی پیش روی گیمرهای ایرانی قرار می‌گیرد، خریدهای آنلاین دنیای گیمینگ را برای این کاربران با مشکل روبه‌رو می‌کند. بنابراین طبیعی است که به دنبال روش‌های راحت و بدون ریسک برای خرید باشیم. مانند تمام بازی‌های مشابهی که می‌شناسید، خرید یوسی پابجی موبایل هم از روش‌های رایجی که کاربران خارجی استفاده می‌کنند امکان‌پذیر نیست. البته می‌توانید مقداری یوسی با شرکت در ایونت و رویال پس به دست بیاورید، اما این روش هم زمان‌بر است هم تعداد کمی یوسی از طریق آن دریافت خواهید کرد.

پس می‌توان گفت بهترین روش به دست آوردن یوسی خرید آن با پرداخت پول حقیقی است. در کشورمان فروشگاه‌ها و وبسایت‌های زیادی در زمینه فروش پول و آیتم بازی و گیفت‌ کارت‌های مختلف فعالیت می‌کنند که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. فروشگاه ونوم استور راحت ترین روش خرید یوسی پابجی موبایل را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد.

ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد، خرید در شرایط ایمن و با قیمت اقتصادی را برای شما فراهم می‌کند. برای خرید یوسی پابجی موبایل کافی است به وبسایت فروشگاه ونوم استور مراجعه کنید. سپس صفحه خرید یوسی را باز کرده و از میان اعتبارهای مشخص‌شده، مقدار یوسی دلخواه خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  سایت سیگنال خرید فیوچرز و مفهوم اصلی ارائه سیگنال فیوچرز - بیت کوین سیگنال

برای خرید این آیتم تنها به کاراکتر آیدی (Character ID) نیاز دارید. این آیدی ۱۰ رقمی را می‌توانید در داخل پروفایل خود در بازی در قسمت بالا سمت راست پیدا کنید. پس از وارد کردن آیدی و پرداخت سفارش شما نهایی شده و یوسی خریداری شده را در کمترین مدت زمان و به‌صورت آنی دریافت خواهید کرد.

کلام پایانی

فروشگاه ونوم استور امکان خرید یوسی پابجی موبایل را در شرایط امن و بدون نگرانی از لو رفتن اطلاعات شخصی برای شما فراهم می‌کند. خرید یوسی پابجی موبایل قدم مهمی برای پیشرفت در این بازی به‌شمار می‌رود. زیرا هرچه یوسی بیشتری داشته باشید، دسترسی شما به امکانات پریمیوم بازی راحت‌تر خواهد بود؛ امکانات و آیتم‌هایی که سطح بازی و گیم‌پلی را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهند.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • سعید نهازی خرداد 29, 1402 :: 14:16

    ممنون مطلب اطلاعات خوبی برای یوسی بهم داد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *