تبلیغات

تبلیغات

خرید سرور ابری ویندوزی

asiatech-sarver-jadid

سرور ابری ویندوزی (Windows Cloud Server) یک سرویس ابری با رابط گرافیگی است که برای به اشتراک گذاشتن خدمات با چندین کاربر، پردازش و مدیریت داده‌ها و برنامه‌های کاربردی با استفاده از سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. سرور ابری ویندوزی تمامی امکانات رایانه شخصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به واسطه سهولت رابط کاربری، مورد استقبال عموم قرار گرفته است و این محبوبیت سبب افزایش خرید سرور ابری ویندوزی گردیده است.

سرور ابری تمام عملکردهای سرور فیزیکی مانند ارائه قدرت پردازش، ذخیره‌سازی و پشتیبانی از سیستم عامل‌ها و برنامه‌ها را انجام می‌دهد و به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریتی هوشمندانه، کارآمد و بهینه‌ در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشند و بتوانند به اطلاعات موردنیازشان در هر زمان و مکان دست یابند.

سرور ابری ویندوزی یکی از راه حل‌های مبتنی بر ابر است که می‌تواند در مقیاس بزرگ برای پشتیبانی از شبکه‌های سازمانی استفاده شود.

با استفاده از سرور ابری ویندوزی، می‌توانید برنامه‌ها و سرویس‌های خود را در ابر مستقر کنید و به صورت ایمن و مطمئن از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، سرویس ابری ویندوزی این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا منابع محاسبانی و ذخیره‌سازی را بر اساس نیاز خود مقیاس‌پذیر کنید و هزینه‌های سازمانی خود را کاهش دهید.

کلود سرور ویندوزی می‌تواند برای اجرای برنامه‌های تجاری، پشتیبانی از وبسایت‌ها، اجرای سرورهای بانک اطلاعاتی و دیگر نیازهای کاربردی استفاده شود.

همچنین، این سرویس ابری برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان که از زبان ASP.NET استفاده می‌کنند و حتی کاربرانی که برای انجام امور رومزه خود نیاز به رایانه شخصی با سیستم عامل ویندوز دارند، انتخابی ایده‌آل می‌باشد و به‌آسانی می‌توانند تسک‌‌های موردنظر خود را با سرعت و امنیت بالا در ویندوز سرور به انجام برسانند.

سرور ابری ویندوزی

ابر سرور ویندوزی از محبوب‌ترین راه حل‌ها برای مدیریت و اجرای برنامه‌ها و سرویس‌های شبکه‌ای در سطح گسترده هستند. این سروریس امکانات و مزایای بسیاری را برای کاربران خود فراهم می‌کنند، از جمله:

قابلیت مقیاس‌پذیری

با استفاده از ویندوز سرور ابری، می‌توانید به راحتی مقیاس شبکه خود را تغییر دهید. استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا نیز می‌توانند با گسترش و توسعه سازمان خود میزان منابع سخت افزاری خود را(RAM ،CPU  ، DISK) با توجه به نیاز شرکت افزایش و یا کاهش دهند و هیچ محدودیتی برای استفاده از منابع نداشته باشند.

قابلیت دسترسی

کاربران سرور ابری ویندوزی، می‌توانند به راحتی از هر کجا و با هر دستگاهی به سرویس‌ خود دسترسی داشته باشید. دسترسی پذیری سرور ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور، اطلاعات به صورت خودکار از طریق سرور دیگری در اختیار آنها قرار گیرد.

همچنین بخوانید  بهترین راه افزایش فالوور توییتر در سال 2023 چیست؟

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

خرید ابر سرور ویندوزی به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار و نگهداری سرورهای خود را کاهش دهید. علاوه‌بر این استفاده از سرور ابری ویندوزی این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا فقط برحسب مصرف، هزینه پرداخت نمایید.

بسیاری از ارائه‌دهندگان سرور ویندوزی هزینه منابع را به صورت دوره‌ای کسر می‌کنند، در این صورت کاربران حتی اگر برای چند روز و چند ساعت به استفاده از منابع احتیاج داشته باشند، نمی‌توانند با توجه به منابع مصرفی خود هزینه پرداخت کنند. اما با خرید سرور از ارائه‌دهندگانی مانند دیجیتال اوشن و یا ابر آسیاتک می‌توانید با توجه به منابع مصرفی از RAM ،CPU  و DISK حتی برای مدت محدود، اقدام به شارژ پنل خود نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته

ارائه پشتیبانی حرفه‌ای از جانب ارائه‌دهندگان سرور از دیگر ویژگی‌های سرور ابری می‌باشد؛ تا بدین وسیله بتوانند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران باشند.

سرور ابری رایگان

برخی از ارائه دهندگان سرور ایرانی مانند ابر آسیاتک این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند تا با خرید سرور ابری رایگان به مدت 24 ساعت از کارا بودن و سرعت سرویس برای کسب و کار خود اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به خرید کنند.

کاربران با مراجعه به سایت ابر آسیاتک به آدرسhttps://asiatech.cloud  می‌توانند نسبت به فعال سازی سرور دمو رایگان اقدام نمایند.

با توجه به رشد روزافزون استفاده از فضای ابری، سرورهای ابری ویندوزی به عنوان یکی از محبوب‌ترین راه حل‌ها در این حوزه محسوب می‌شوند. سرویس‌های ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند تا به راحتی برنامه‌های خود را در محیط ابری در دسترس قرار دهند و تجربه بهتری از برنامه‌های خود را به مشترکین ارائه دهند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *