تبلیغات

تبلیغات

تلویزیون ال جی QNED80 » اقتصادی ترین نمایشگر گیمینگ 2023

QNED80-

فناوری QNED ال جی تلاشی تحسین‌ برانگیز برای تحول در دنیای تصویر است که سطح جدید از درخشندگی و روشنایی را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ال جی QNED80 پرطرفدارترین نماینده این سری و یک نمایشگ گیمینگ حرفه‌ای با قیمت اقتصادی است که توانایی رقابت با مدل‌های پرادعایی چون کیولد سامسونگ و نمایشگرهای گیمینگ سری ایکس سونی را دارد.

ال جی نوآور، باز هم گل کاشته و در سال 2022 تلویزیون گیمینگ اقتصادی QNED 80 را روانه بازار کرده است تا شما را از پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور مبرا کند و اگر گیمر هستید و نمی‌خواهید خیلی هزینه کنید، بتوانید یک نمایشگر میان رده و حرفه‌ای به خانه ببرید و از وجودش لذت ببرید. در سال جدید دیگر خبری از امکانات گیمینگ حرفه‌ای در نانوسل‌ها نیست چون دیگر نانو 86 تولید نشده است و بهترین کار رفتن به سراغ تلویزیون ال جی کیوند 80 است که خیلی متحمل اختلاف قیمت نخواهید شد.

فناوری QNED ال جی تلاشی تحسین‌ برانگیز برای تحول در دنیای تصویر است که سطح جدید از درخشندگی و روشنایی را به نمایش می‌گذارد. تلویزیون ال جی QNED80 پرطرفدارترین نماینده این سری و یک نمایشگ گیمینگ حرفه‌ای با قیمت مناسب برای خرید است که توانایی رقابت با مدل‌های پرادعایی چون QLED سامسونگ و نمایشگرهای گیمینگ سری X سونی را دارد.

شاید این مدل در مقایسه با یک اولد، ضعیف‌تر عمل کند، یا در کنتراست رنگ مشکی به پای پیکسل‌های خاموش OLED نرسد، اما در خیلی موارد هم پا به پایشان پیش رفته و کم نیاورده است. مثلاً در بحث امکانات هوشمندی که هر دو از سیستم عامل webOS دریافت می‌کنند، گل کاشته و عملاً جایی برای حرف باقی نگذاشته است، همچنین در بحث طراحی اجازه نداده تا نام میان رده بودن رویش اثر داشته باشد و اوج ظرافت و استحکام را به همراه خود دارد.

اگر دوست دارید در مورد تلویزیون های جدید ال جی بیشتر بدانید سری به صفحه تلویزیون جدید ال جی 2023 که طرفداران زیادی دارند در وبسایت خبر آنلاین بزنید که تلویزیون QNED80 ال جی نیز در بین آن‌ها است. در اینجا می‌توانید مدل‌های پرطرفدار برند ال جی برای سال جدید بازار ایران را مشاهده کنید و بسته به نیاز و بودجه بهترین مدل را انتخاب کنید. جهت اطلاع از قیمت و خرید می توانید به وبسایت افرالند سر بزنید!

دیزاین و ظاهر تلویزیون ال جی QNED 80

سایزبندی قطعاً برایتان اولیت است، زیرا هر فضا و متراژی نمایشگر مناسب خودش را می‌طلبد و کیوند 80 از تنوع سایز؛ 50, 55, 65, 75, 86 اینچ برخوردار است. کل ضخامتی که این مدل دارد، 4.5 سانتی متر و جنس پایه و بدنه فلزی است، همچنین پشت تلویزیون یک سری منافذ برای خروج گرما و یک ماژول L شکل به منظور قرارگیری پورت‌ها در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید  معرفی مهمترین قطعات یدکی پکیج | ایران پکیج تولید کننده قطعات پکیج

 

تلویزیون ال جی QNED80

صفحه نمایش کاملاً تخت است و دورش را یک فریم مشکی رنگ فراگرفته که با پایه‌های چنگکی شکل مشکی به خوبی کنار آمده‌اند. در این پایه‌ها هم گیره‌هایی مستقر شده‌اند که مدیریت کابل‌ها را به عهده دارند و از شلوغی جلوگیری می‌کنند. در کل استایلی که از یک تلویزیون LED کاربلد انتظار دارید را در این مدل می‌بینید و می‌توانید در ارتقاء سبک دکورتان رویش حساب باز کنید. ریموت کنترل همه ال جی‌ها هوشمند و مهمتر از همه جادویی است که هم سَبک و خوش دست است و هم کاربری بسیار راحتی دارد.

تصویری از رنگ‌های غنی

این تلویزیون ال جی کیوند 80 ساخت کره و مونتاژ اندونزی است که بین سایر QNEDهای ال جی از همه قیمت مناسب‌تر می‌باشد، با این اوصاف تصویری همچون بقیه خلق می‌کند که در رنگ و نور کم و کسری نداشته باشد. وجود رنگ‌های عمیق و پویا، در جوار بک لایت Edge LED کاری می‌کند تصویری با کیفیت و نوردهی مناسب همراه با Local Dimming داشته باشید، هر چند که خود وضوح تصویر هم 4K بوده و رزولوشن 2160×3840 پیکسلی را تجربه می‌کند و خیلی با نسخه طبیعی فرقی نخواهد داشت.

پنل همه سایزها IPS است، اما در سایز 50 اینچ از پنل VA رونمایی شده است که تفاوتشان در کنتراست و زاویه دید متفاوتشان می‌باشد و به شما بستگی دارد، کدامشان راست کارتان باشد. البته اگر IPS هم باشد، وجود HDRهای رنگارنگ کنتراست را بالا می‌برند و کاری می‌کنند جزئیات تصویرش دقیق نمایش داده شود. در کل مغز متفکر تلویزیون که Alpha 7 Gen 5 باید گفت کارش را خوب بلد بوده و توانسته تصویری با کیفیتی که ازش انتظار دارید را ایجاد کند که به نظر ارزش خرید دارد.

تلویزیون ال جی QNED80

 

از کیفیت صدایش بگوییم، 20 وات است و در حد همان میان‌رده قرار دارد، البته تقریباً در این قابلیت با هم صنفی‌هایش برابر است، ولی وجود Dolby Atomos اینجا خودنمایی می‌کند و صدا را به صورت سه بُعدی پخش می‌کند و همین باعث شده کمبودی حس نشود، مگر در فضای خیلی بزرگ.

بازی سریع با کمک هوش مصنوعی

این تلویزیون QNED ال جی رفرش ریتش 120 هرتز است و برای بازی در حد حرفه‌ای کارش عالیست، به صورتی که زمان پاسخ‌گویی 4.5 میلی برثانیه و تأخیر ورودی 5.1 دارد و پشت نمایشگر با وجود پورت‌های HMDI 2.1 می‌توانید به کنسول‌های نسل نهم هم متصل شوید. سیستم عامل webOS در این سال نسخه 22 را به کار گرفته و سرعت و عملکرد سریع‌تری نسبت به قبل از خود نشان می‌دهد که احتمالاً باب دلتان خواهد بود و نظرتان را در مورد سرگرمی‌های جدید عوض می‌کند.

همچنین بخوانید  تست محصول پرینتر سه بعدی MakerBot Replicator G5

جمع بندی

اگر نمایشگری خوش قیمت مد نظرتان است و می‌خواهید خرید تلویزیون هم برای نمایش خانگی و استفاده روزانه داشته باشید و هم اینکه گاهی با آن بازی کنید، به نظر می‌توان روی کیوندهای ال جی حساب باز کرد، با وجودی که هزینه زیادی نمی‌کنید و کمی هم از LEDهای قدیمی که هیچ خلاقیتی ندارند فاصله می‌گیرید. شما می توانید به سرغ جدیدترین سری تلویزیون الجی که تلفیقی از کیولد و نانوسل است بروید. این سری با این که دو سالی از معرفیشان توسط شرکت LG می گذارد، به سرعت به محبوب ترین نمایشگرهای بازار تبدیل شدند. تلویزیون QNED80 گل سرسبد این سری است. شما می توانید بهترین تلویزیون های ال جی را از فروشگاه افرالند با قمیت مناسب خریداری نمایید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *