تبلیغات

تبلیغات

خرید یوسی پابجی موبایل از سایت خارجی با قیمت ارزان

pubg-uc

پابجی موبایل بدون شک یکی از هیجان انگیزترین بازی های موبایلی در سال های اخیر به حساب می­آید. این بازی پرطرفدار تنسنت پس از اینکه به دنیای بازی های موبایلی عرضه شد، میلیون ها گیمر را به خود جذب کرد. پابجی موبایل مانند سایر بازی ها دارای آیتم خرید درون برنامه ای است که باعث می­شود گیمر سریع تر در بازی پیشرفت کند. اعتبار درون برنامه ای پابجی، یوسی است که با استفاده از آن می­توانید از امکانات کامل بازی استفاده نمایید.

با خرید یوسی پابجی موبایل به چه امکاناتی دست پیدا می­کنیم؟

به وسیله پول یا همان اعتبار درون برنامه ای پابجی می­توانید از گزینه ها و آیتم هایی استفاده کنید که به طور معمول در دسترس نیستند. با خرید یوسی صندوق های جوایز باز شده و درنتیجه سرعت پیشرفت اکانت شما افزایش می­یابد. همچنین با استفاده از این اعتبار می­توانید اسلحه یا لباس دلخواه خود را تهیه نمایید.

برای خرید آفر روزانه پابجی نیز به یوسی نیاز است. این آفر های مناسبتی اغلب دارای پیشنهادات با ارزشی هستند که بازیکن مایل است از آنها استفاده کند. با تهیه یوسی می­توانید به طور مستقیم این آفرها را خریداری کنید.

پابجی موبایل سرشار از آیتم های متنوع و جذاب است که برای استفاده از اغلب آنها به یوسی نیاز دارید. شما با خرید یوسی مورد نیاز خود به راحتی می­توانید از آیتم های مختلف بهره مند شده و سرعت پیشرفت اکانت خود را افزایش دهید.

به چند روش می­توان اکانت را شارژ نمود؟

برای شارژ اکانت شما دو روش وجود دارد که عبارتند از:

خرید یوسی با ایدی تگ

راحت ترین روش این است که به وسیله نام کاربری یا همان ایدی تگ به صورت مستقیم اقدام به خرید یوسی کنید. در این روش نیازی به وارد کردن مشخصات ورود بازی مانند جیمیل یا فیسبوک نیست و به راحتی می­توانید از طریق یک سایت معتبر تنها با وارد کردن ایدی تگ بازی، برای اکانت خود یوسی تهیه کنید. در صورتی که می­خواهید از این روش خرید استفاده کنید، حتماً از سایت معتبر اقدام به تهیه یوسی کنید. با خرید از وب سایت های غیرمجاز، امکان بن شدن اکانت شما وجود دارد و یا حتی ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از بین برود.

خرید یوسی با مشخصات ورود بازی

روش رایج دیگر خرید یوسی با استفاده از مشخصات ورود به بازی نظیر جیمیل، فیسبوک و توییتر است. مرکز فروش با لوگین اکانت شما در سرور اصلی، مقدار یوسی مشخص شده را خریداری کرده و اکانت شما را شارژ می­کند. این روش نسبت به ایدی تگ یک مزیت دارد و آن ارزان تر بودن است. مزیت دیگر این شیوه خرید این است که احتمال بن شدن اکانت شما بسیار کم است؛ به عبارت دیگر امنیت این روش خرید بیشتر است.

همچنین بخوانید  هتل ساسان تهران

اکسین گیم از وب سایت های معتبر است که از روش های مختلفی به صورت کامل ایمن، اکانت شما را شارژ می­کند. این مجموعه با چندین سال سابقه در حوزه خدمات کامپیوتری و گیم، با دریافت نماد اعتماد الکترونیک و مجوز قانونی، خدمات با کیفیتی را ارائه می­کند.

برای خرید یوسی پابجی موبایل کافی است به وب سایت اکسین گیم مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از ثبت نام مقدار یوسی موردنظر را مشخص کرده و با تکمیل فرم، سفارش خود را ثبت کنید. در مدت زمان کوتاهی اکانت شما شارژ خواهد شد.

دیگر خدمات اکسین گیم

این مجموعه به غیر از یوسی پابجی، اعتبارات درون برنامه ای بازی های دیگری نیز نظیر سی پی کالاف دیوتی و جم کلش اف کلنز را ارائه می­کند.

خرید سی پی کالاف دیوتی

خرید یوسی پابجی

کالاف دیوتی از بازی های جذاب تیراندازی است که یکی از پرطرفدارترین بازی ها در این سبک به حساب می­آید. این بازی نیز دارای آیتم خرید درون برنامه ای است. سی پی (CP) اعتبار کالاف دیوتی است که به وسیله آن می­توانید از امکانات بازی به طور کامل استفاده کنید.

با سی پی این امکان به گیمر داده می­شود که تجهیزات جدیدی را از فروشگاه بازی تهیه کند. ارتقا تجهیزات قبلی بازیکن نیز فراهم شده تا بتواند از نهایت قدرت سلاح ها استفاده نماید. همچنین برای اینکه بتوانید نام یا آواتار خود را در بازی تغییر بدهید، به CP نیاز پیدا خواهید کرد.

گردونه شانس یک آیتم جذاب در بازی کالاف دیوتی است که جوایز با ارزشی را به هر بازیکن اهدا می­کند. برای اینکه بتوانید در گردونه شانس کالاف شرکت کنید لازم است مقداری سی پی هزینه کنید. با دریافت جوایز گردونه، پیشرفت اکانت شما سرعت بیشتری می­گیرد.

روش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل نیز مانند پابجی است. کافی است به وب سایت اکسین گیم مراجعه کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. در منوی خدمات گزینه خرید سی پی را انتخاب کرده و مقدار موردنیاز خود را مشخص کنید. پس از وارد کردن اطلاعات در فرم و ثبت سفارش، در کمترین زمان ممکن اکانت شما شارژ خواهد شد.

خرید جم کلش اف کلنز

خرید جم کلش اف کلنز

با معرفی کلش اف کلنز به دنیای بازی های موبایلی، تغییر قابل توجه ای در حوزه بازی های استراتژیک مشاهده شد. این بازی از پرطرفدارترین بازی های موبایل به حساب می­آید که در سال 2012 توسط کمپانی موفق سوپرسل عرضه شد. مانند سایر بازی ها، کلش اف کلنز نیز دارای گزینه اعتبار درون برنامه ای است. جم یا همان الماس سبز اعتبار این بازی است که به وسیله آن می­توانید سرعت پیشرفت اکانت خود را بسیار بالا ببرید.

همچنین بخوانید  راهنمای انواع تخت بستری، زیبایی و هتلینتگ مناسب

 با استفاده از این اعتبار، سرعت ارتقا ساختمان ها بیشتر می­شود، سربازها سریع تر آموزش می­بینند و همچنین می­توان نیرو های جدیدی به مقر اضافه کرد. کافی است با تهیه جم از وب سایت های معتبر این امکانات را به دست بیاورید. جهت خرید جم کلش اف کلنز به وب سایت اکسین گیم مراجعه کرده و طبق مراحل بیان شده در بخش های قبل، سفارش خود را ثبت نمایید.

اکسین گیم دارای چندین سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه خدمات کامپیوتری و گیم است. این مجموعه با دریافت مجوز قانونی و نماد اعتماد الکترونیک، کیفیت بالای خدمات ارائه شده را تضمین کرده است. تمامی اعتبارات سفارش داده شده به طور ایمن و در کمترین زمان ممکن به اکانت شما منتقل می­شود. جهت هرگونه اطلاعات بیشتر با کارشناسان اکسین گیم تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *