تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید و قیمت دوربین مداربسته از نظر کارشناسان فروشگاه توان نمایندگی داهوا

taavancctv

دوربین مداربسته داهوا پرفروش ترین دوربین مدار بسته در بازار ایران

به گزارش رسانه تک تیپ و به نقل از وب سایت فروشگاه توان tavancctv.com (نمایندگی رسمی دوربین داهوا در تهران) : از اصلی ترین و خوش نام ترین برند های دوربین مداربسته در بازار ایران به جرات می توان به دوربین مداربسته داهوا اشاره کرد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته داهوا را برای سیستم نظارت تصویری خود داشته باشید این تضمین برای شما وجود دارد که اولا در بین این محصولات بهترین کیفیت ، متنوع ترین محصولات از نظر شکل ظاهر و مشخصات فنی ، بهترین قیمت و همچنین بهترین خدمات پس از فروش را خریداری کرده اید. معمولا کالاهای شاخص و معروف دارای قیمت بالاتر می باشند اما در مورد قیمت دوربین مداربسته داهوا باید بگوییم یکی از اصلی ترین شاخصه هایی که سبب شده تا بازار این محصول فراگیر شود قیمت به شدت رقابتی این محصولات می باشد.

 

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته داهوا در حین این که در نوع خود از نظر مشخصات فنی بهترین کیفیت را ارایه می دهد، در عین حالت دارای قیمتی رقابتی در قیاس با کالاهای مشابه می باشد.

ضمانت خرید و خدمات پس از فروش محصولات دوربین مداربسته داهوا

مزایای خرید دوربین مداربسته داهوا

از دیگر مواردی که سبب انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا از سوی مشتریان می شود اول ضمانت معتبر و دیگر خدمات پس از فروش بسیار قوی در بین سایر محصولات دوربینی می باشد. دوربین مداربسته داهوا یک دوربین با اصالت می باشد و از این رو دارای شبکه فروش و خدمات پس از فروش بسیار بسیار گسترده می باشد که در هنگام خرابی و یا هر مشکلی شما می توانید به نمایندگی دوربین مداربسته داهوا در سرتاسر کشور مراجعه و از خدمات آن ها استفاده نمایید. حتما به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا به نمایندگی های اصلی این محصولات مراجعه کنید.

محصولات متنوع در سبد محصولات دوربین داهوا

از دیگر مواردی که به عنوان یک مشخصه در مورد دوربین مداربسته داهوا به آن در قسمت قبل نیز اشاره کردیم تنوع محصولی بسیار بالا در این برند دوربین مداربسته می باشد. در مبحث دید در شب ، دوربین مداربسته داهوا دارای تنوع و محصولات بسیار متنوعی است و از نظر فنی کارهای بسیاری کرده و همواره در قسمت توسعه و تحقیق بازار خود هزینه های زیادی در این زمینه انجام می دهد. ماه عسل و خروجی این هزینه ها در امور تحقیقی دوربین دید در شب رنگی داهوا می باشد که دارای مدل ها و خروجی های فنی بسیار گوناگون می باشد.

همچنین بخوانید  قبل از خرید CRM باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

دوربین مداربسته دید در شب رنگی داهوا

 

دوربین مداربسته

اگر دوربین دید در شب رنگی داهوا را تهیه کرده باشید می توانید در محیط های تاریک و همچنین در هنگام شب هنگام از کیفیت بالای تصویر رنگی این مدل دوربین ها بهره مند شوید. دوربین دید در شب رنگی داهوا دارای مدل Full Color نیز می باشد که علاوه بر تامین نور در شب هنگام از سوی دوربین می تواند تصویر رنگی با کیفیت بسیار بسیار بالا را به مخاطبان خود ارائه دهد.

دوربین های دید در شب رنگی با سری محصولات دوربین تحت شبکه داهوا

از دیگر دسته بندی های مهم در سری محصولات دوربین مداربسته داهوا می توان به سری تحت شبکه این دوربین ها اشاره کنیم. دوربین مداربسته داهوا در بین کاربران معمولی و مصرف کننده بسیار بسیار محبوب است و معمولا از سری دوربین های HD که در محصولات داهوا تحت عنوان تجاری HDCVI می باشد استفاده می کنند. اما دوربین مداربسته داهوا علاوه بر محصولات سطح متوسط دارای دوربین بسیار حرفه ای تحت شبکه نیز می باشد.

دوربین مدار بسته اسپید دام داهوا

یکی دیگر از زیر شاخه های مهم در برند داهوا دوربین اسپید دام داهوا می باشد. دوربین اسپیددام داهوا معمولا به صورت چرخشی بوده و دوربین علاوه بر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی ، قابلیت زوم نیز دارد و تقریبا می توان در هنگام خرید دوربین اسپیددام داهوا می توانید مطمئن باشید که هیچ نقطه کوری برای شما باقی نمی ماند و شما از طریق این مدل دوربین می توانید تمام محیط مورد نظر را تحت پوشش قرار دهید. دقت داشتن به این موضوع مهم را مد نظر داشته باشید که قیمت دوربین اسپید دام داهوا نسبت به سایر دوربین ها به صورت قابل ملاحظه ای بالاتر می باشد.

دوربین مداربسته AHD یا دوربین ای اچ دی

از دیگر دسته بندی های مهم و پر فروش نظارت تصویری که باید به آن اشاره کنیم دوربین مداربسته AHD می باشد. دو دسته بندی مهم در بین محصولات دوربین مداربسته یکی برند داهوا می باشد که به صورت مفصل توضیح دادیم و دیگری مربوط به دوربین مداربسته ahd می باشد که به عنوان یک محصول HD سطح متوسط می باشد. دوربین ای اچ دی برای اینکه بتواند به شما تصویر ارائه دهد باید دستگاه دی وی آر مخصوص خودش را داشته باشد که معمولا دستگاه دی وی آر ahd این قابلیت را داراست که از دوربین آنالوگ هم پشتیبانی کند. دوربین مداربسته AHD هم از انواع تکنولوژی ها بهره برده که از اصلی ترین تکنولوژی ها در دوربین ahd می توان به قابلیت دید در شب این دوربین ها اشاره کرد. درسته که دوربین مداربسته AHD از سری دوربین های سطح متوسط می باشند ، اما در این دوربین نیز قابلیت دید در شب رنگی نیز وجود دارد و در انواع کیس های دام و بالت شما می توانید دوربین دید در شب رنگی حتی به صورت Full Color باشید.

همچنین بخوانید  قیمت تلویزیون پرفروش چند؟! + جدول قیمتی 2023

رزولوشن دوربین ahd معیاری در انتخاب این نوع دوربین مدار بسته

در هنگام خرید دوربین مداربسته ahd حتما به رزولوشن دوربین انتخابی دقت داشته باشید زیرا هرچه کیفیت دوربین شما بالا رود در قدم ابتدایی قیمت دوربین مداربسته ahd بالاتر می رود و در قدم بعدی نیز باید دقت لازم را داشته باشید که دستگاه دی وی آر انتخابی شما بتواند از دوربین AHD انتخابی با رزولوشن مربوطه قابلیت پشتیبانی را داشته باشد.

دوربین مداربسته AHD را می توان در مدل های مختلف کیسی و در انواع و اقسام برند ها جستجو کرد و نکته قابل تامل در خرید دوربین ahd اصالت برند انتخابی می باشد. همچنین چون اکثر دوربین های ahd بدون برند و no name هستند اصالت این برند و شرکتی این برند را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش ارایه می دهد از اهمیت بسیار والایی برخوردار است. برای اینکه بتوانید یک دوربین مداربسته AHD را با تمام استاندارد های لازم انتخاب نمایید یکی از این برند ها در در ادامه معرفی خواهیم کرد.

دوربین کلارنت (Clarent CCTV) از بهترین های محصولات دوربین با تکنولوژی ای اچ دی AHD

در بخش قبل گفتیم که داشتن استاندارد های لازم برای یک دوربین ahd از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این قسمت می خواهیم درباره دوربین کلارنت به عنوان یک دوربین AHD استاندارد بالا آشنا نماییم. دوربین مداربسته کلارنت CLARENT توسط شرکت فراگستر برای اولین بار طراحی شده است و با توجه به عقبه ای که این شرکت در زمینه دوربین مداربسته دارد ، شاهد بالاترین کیفیت را در این سری از دوربین ها هستیم. یکی از نکاتی که در طراحی دوربین کلارنت Clarent بدان توجه ویژه شده است بحث دید در شب در این دوربین ها می باشد.

ویژگی دید در شب رنگی یا فول کالر در محصولات دوربین مداربسته کلارنت CLARENT

اکثر محصولات دوربین مداربسته کلارنت به صورت Full Color می باشند که همین امر نشان دهنده به روز بودن این دوربین ها در بین محصولات دوربین مداربسته AHD می باشد. نکته دیگر این است که برند کلارنت علاوه بر دوربین در لیست دارای دستگاه دی وی آر کلارنت هم می باشد

 

دوربین مداربسته

دستگاه کلارنت CLARENT DVR که به صورت عام به صورت XVR نیز از آن یاد می شوند این قابلیت را دارا هستند که از تمام تکنولوژی های HD دوربین مداربسته یعنی تکنولوژی های AHD و HDCVI و HDTVI و آنالوگ قابلیت پشتیبانی داشته باشند. ناگفته نماند دستگاه DVR کلارنت در حالت پایه به صورت هوشمند بوده و از یک سری قابلیت های هوشمند نرم افزاری پشتیبانی می کند. آن چه که خرید دستگاه دی وی آر کلارنت را در بین سایر دستگاه های DVR به نحوی مقرون به صرفه می کند وجود همین آپشن های هوشمند می باشد . برای بهره وری بالاتر بهتر است که دوربین مداربسته کلارنت در کنار دستگاه دی وی آر کلارنت به کار گرفته شود تا علاوه بر همخوانی در دریافت تصویر از امکانات اسمارت دو تجهیزات نیز استفاده شود.

همچنین بخوانید  آشنایی با دیپ لرنینگ : کاربردها و الگوریتم ها

 برای مشاهده انواع محصولات دوربین مداربسته کلارنت و دستگاه دی وی آر dvr کلارنت میتوانید به سایت نمایندگی دوربین مداربسته کلارنت Clarent یعنی فروشگاه توان به آدرس https://tavancctv.com/product-category/cctv/clarent-cctv-camera/ مراجعه بفرمایید. یا برای خرید حضوری سیستم دوربین مداربسته مناسب خود به آدرس زیر رجوع کنید.

آدرس فروشگاه توان نمایندگی داهوا و کلارنت clarent :

تهران – خیابان جمهوری – نبش خیابان شیخ هادی – پاساژ علاءالدین 2 – طبقه همکف پلاک 13 فروشگاه توان

منبع خبر : https://tavancctv.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *