تبلیغات

تبلیغات

راه های دریافت و خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

spoty-prem

هزینه اشتراک ماهانه ۱۰ دلاری ممکن است برای برخی کمی زیاد باشد. همان طور که می دانید، امکان گرفتن حساب رایگان دیزنی پلاس یا یک حساب رایگان نتفلیکس وجود دارد.

خوشبختانه اکانت اسپاتیفای پریمیوم را نیز می توانید به صورت رایگان و قانونی دریافت کنید. در این مقاله اسپاتیفای اک به شما نشان می‌دهد که چگونه اسپاتیفای پریمیوم را بدون مخالفت با قوانین کپی رایت دریافت کنید.

همان طور که می بینید، دلایل خوبی برای ارتقا به اکانت اسپاتیفای پریمیوم وجود دارد. با این حال، همه نمی توانند هزینه ماهانه یک سرویس پخش موسیقی را بپردازند. در این بخش، ما به شما نشان می دهیم که چگونه اسپاتیفای پریمیوم را رایگان و البته قانونی دریافت کنید،

قرض گرفتن حساب اسپاتیفای پریمیوم دیگران

یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید یک حساب اسپاتیفای پریمیوم به صورت رایگان دریافت کنید، قرض گرفتن آن از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده است. هر کسی که مشترک اسپاتیفای پریمیوم است می تواند با هر تعداد دستگاهی که دوست دارد، وارد سیستم شود.

اما توجه داشته باشید با اکانت اسپاتیفایIndividual  نمی توان به طور هم زمان با بیش یک دستگاه وارد اسپاتیفای شد. در واقع با اسپاتیفای پریمیوم شخصی چندین کاربر نمی توانند هم زمان از یک اکانت استفاده کنند.

  اگر یک کاربر از اکانت اسپاتیفای پریمیوم استفاده می کند، شما هم وارد شوید؛ پیام هشدار به اکانت اصلی می آید. صاحب اکانت پریمیوم یک پیام پاپ آپ دریافت می کند، که می گوید: حساب در حال حاضر شخص دیگری وارد حساب شما شده است.

شما از اکانت دیگران به دو روش می توانید استفاده کنید:

روش اول: گرفتن حساب و استفاده از اکانت اسپاتیفای شخصی در مواقعی که دوست شما به آن نیازی ندارد و قصد استفاده کردن از آن را ندارد.

روش دوم: استفاده از اکانت اسپاتیفای شخصی دوست شما به صورت آفلاین

روش استفاده از اکانت اسپاتیفای شخصی پریمیوم به صورت هم زمان

شما در حالت آفلاین می توانید به صورت هم زمان با چند دستگاه وارد اکانت اسپاتیفای شوید و از موسیقی های آن لذت ببرید. در ادامه روش استفاده از اکانت پریمیوم شخصی به روش آفلاین در چند دستگاه به صورت هم زمان را بررسی می کنیم:

  1. برنامه اسپاتیفای را روی گوشی خود اجرا کنید و به تب Home بروید.
  2. روی Settings یا نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  3. پخش را انتخاب کنید.
  4. روی دکمه کنار آفلاین کلیک کنید تا حالت آفلاین روشن شود.
همچنین بخوانید  تاریخچه قیمت بیت کوین و شدیدترین نوسانات قیمتی

اگر قصد دارید با قرض گرفتن یک حساب، اسپاتیفای پریمیوم رایگان دریافت کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید.

  1.  در حالت آفلاین وقتی به کتابخانه خود بازگردید، تمام آهنگ‌هایی که دانلود نکرده‌اید با متن خاکستری ظاهر می‌شوند و قابل پخش نیستند. برای استفاده از آن باید مجدد به حالت آنلاین بازگردید و دانلود آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید و به حالت آفلاین باز گردید.
  2. شما فقط می توانید در مجموع ۱۰۰۰ آهنگ را برای گوش دادن آفلاین در حداکثر پنج دستگاه دانلود کنید.
  3. از آنجایی که برنامه با اسپاتیفای پریمیوم شخصی قرار است تنها توسط یک نفر استفاده شود. نباید انتظار داشته باشید که الگوریتم اسپاتیفای شما، سلیقه موسیقی شما مخفی از دوستانتان باشد.
  4. البته در حالت آفلاین لیست های پخش هفتگی Discover و توصیه هایی را که مطابق با سلیقه شخصی شما باشد، دریافت نخواهید کرد.
  5. همچنین Spotify Wrapped شما نمایش دقیقی از آنچه در سال گذشته گوش داده‌اید نخواهد بود. این به این دلیل است که نمی تواند بین فعالیت پخش موسیقی شما و سایر کاربران که از یک حساب استفاده می کنند را نمی تواند تشخیص بدهد.

توجه داشته باشید شما به جای قرض گرفتن حساب دوست خود می توانید به صورت مشترک از اکانت های دو نفره یا فامیلی چند نفره استفاده کنید. حساب های فامیلی و دو نفره در واقع دو اکانت مجزا با هزینه ی کمتر است.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم

استفاده یک ماه آزمایشی اکانت اسپاتیفای پریمیوم

اگر قبلاً اسپاتیفای پریمیوم را امتحان نکرده اید، واجد شرایط یک ماه آزمایشی رایگان هستید. اسپاتیفای پریمیوم در طرح های مختلفی با قابلیت های مختلفی ارائه می شود.

طرح Spotify Premium Individual  فقط با یک دستگاه به صورت هم زمان می توان از اکانت استفاده کرد.

طرح Spotify Premium Duo   دو نفر می توانند به صورت هم زمان با دو اکانت مجزا از یک طرح استفاده کنند.

طرح Family Spotify Premium تا ۶ نفر به صورت هم زمان با ۶ اکانت مجزا می توانند از یک طرح استفاده کنند.

طرح Spotify Premium Student مخصوص دانش آموزان ، دانشجویان است و شرایط خاص خودش را دارد.

اما برای برای کلیه طرح های Premium Individual، Student، Family و Duo امکان استفاده از نسخه ی پریمیوم رایگان وجود دارد. اما اگر به یاد نیاورید که آیا قبلاً Spotify Premium را امتحان کرده اید ، یا نه چه باید کرد؟

در این صورت، می توانید به صفحه رسیدهای خود بروید یا ایمیل خود را برای هر پیام قبلی از Spotify Premium بررسی کنید. پس از بررسی و تأیید واجد شرایط بودن، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید تا از یک دوره آزمایشی رایگان استفاده کنید:

  1. به وب سایت اسپاتیفای بروید و روی دکمه “شروع آزمایشی رایگان” کلیک کنید.
  2. پیوند شما را به صفحه اطلاعات صورت حساب برای طرح فردی اسپاتیفای پریمیوم می برد. اگر می خواهید طرح دیگری را امتحان کنید، به سادگی روی دکمه “تغییر طرح” کلیک کنید.
  3. یک گزینه پرداخت (کارت اعتباری یا نقدی یا پی پال) را انتخاب کنید و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید.
  4. Spotify فقط پس از پایان دوره آزمایشی، هزینه طرح انتخابی شما را از شما دریافت می کند. آنها فقط جزئیات پرداخت شما را برای جلوگیری از سوء استفاده و اطمینان از انتقال آسان به نسخه پولی در صورت ادامه استفاده از اسپاتیفای پریمیوم می خواهند. اگر تصمیم به ادامه اشتراک ندارید، به یاد داشته باشید که اسپاتیفای پریمیوم را قبل از پایان دوره آزمایشی لغو کنید.
  5. روی Start My Spotify Premium کلیک کنید.
  6. سپس Spotify شما را به صفحه ای می برد که تأیید می کند اکنون در Premium هستید.
همچنین بخوانید  5 نکته مهم برای خرید هارد SSD مناسب با کار شما

در هر مرحله از دوره آزمایشی می‌توانید به راحتی به برنامه اسپاتیفای پریمیوم دیگری بروید. با این حال، انجام این کار می تواند آزمایش شما را کوتاه کند. همچنین، توجه داشته باشید که وقتی دوره آزمایشی رایگان یک ماهه شما به پایان برسد، Spotify هزینه طرح Premium را که برای آن ثبت نام کرده اید، از شما دریافت می کند.

بنابراین، به یاد داشته باشید که اگر نمی‌خواهید برای اشتراک ماهانه هزینه کنید، طرح اسپاتیفای پریمیوم خود را قبل از پایان دوره آزمایشی لغو کنید. البته شما هر سه طرح شخصی، دو نفره، فامیلی را می توانید به صورت مجزا و حالت آزمایشی یک ماه تست کنید. اما برای تحت تحصیلی و دانشجویی باید شرایط لازم را داشته باشید.

اکانت اسپاتیفای پرمیوم

به عنوان مثال می توانید یک ماه آزمایشی طرح شخصی استفاده کنید قبل از به اتمام رسیدن ساعات آخر اشتراک آزمایشی آن را لغو اشتراک کنید. بعد از آن با یک دوست دیگر طرح دو نفره را ثبت نام کنید و قبل از به اتمام رسیدن ساعات آخر لغو اشتراک را بزنید.

در آخر با چند نفر از دوستان طرح اشتراک فامیلی را انتخاب کنید و قبل از به اتمام رسیدن ساعات آخر می توانید آن را تمدید یا لغو کنید. توجه کنید مناسب ترین و به صرفه ترین گزینه طرح های فامیلی و خانوادگی است.

سخن آخر

اگر قصد خرید یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای دارید، لازم است از یک شرکت معتبر خریداری کنید. تضمین کیفیت، تضمین و گارانتی مسدود نشدن و پشتیبانی شبانه روزی، تحویل فوری از الزامات اکانت اسپاتیفای در ایران است. همه این موارد را می توانید از اسپاتیفای اک بخواهید، تا با خیال راحت درخواست خود را ثبت کنید و از آهنگ ها لذت ببرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *