تبلیغات

تبلیغات

موسسه حقوقی

zaafari2

اگر به دنبال معتبرترین موسسه حقوقی در تهران هستید، به شما مژده می‌دهیم که موسسه حقوقی زعفری رحقی با همکاری جمعی از وکلا و کارشناسان حقوقی آماده ارائه مشاوره حقوقی و خدمات وکالتی تخصصی به شهروندان گرامی می‌باشد.

معتبرترین موسسه حقوقی

برای اینکه افراد بتوانند مشکلات حقوقی خود را حل نمایند، می‌بایست حل آن مشکل را به معتبرترین موسسه حقوقی بسپارند. معمولا یک موسسه حقوقی خدماتی نظیر مشاوره حقوقی و قبول وکالت در دعاوی ملکی، امور خانواده، حقوقی، ثبتی، کیفری و.. را ارائه می‌دهد. در واقع معتبرترین موسسه حقوقی به بخش‌های جداگانه‌ای تقسیم بندی شده و از کارشناسان و وکلای حقوقی متخصص که مهارت کافی را در رفع مشکلات حقوقی مردم را دارند.

امروزه با توجه به افزایش حجم پرونده حقوقی و اطاله دادرسی در محاکم قضایی موجب گشته تا برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با معتبرترین موسسه حقوقی از حق خویش صرف نظر کنند. باید گفت که در جامعه امروزی اعتبار امری کمیاب شده است و اعتبار سنجی موسسات حقوقی توسط مردم یکی از مهم‌ترین مواردی است که در پیدا کردن معتبرترین وکیل رباط کریم  به ما کمک می‌کند.

حال در اینجا ممکن است پرسیده شود که یافتن معتبرترین موسسه حقوقی در تهران از چه طریق امکان پذیر است؟ اعتبارسنجی یک موسسه حقوقی چگونه انجام می‌شود؟ اساسا وجه تمایز موسسه حقوقی و دفتر وکالت در چیست؟ در ادامه مطلب ضمن پاسخ به سوالات فوق به معرفی معتبرترین موسسه حقوقی در تهران خواهیم پرداخت.

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی یا دفتر وکالت ؟

وکیل اسلامشهر می‌گوید شاید تا کنون با یک مشکل حقوقی مواجه شده باشید و برای رفع آن به دنبال یک وکیل حقوقی و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی بوده باشید. اما ممکن است با نام هایی از قبیل دفتر حقوقی، دفتر وکالت یا موسسه حقوقی روبه‌رو شوید و تفاوت آن را ندانید. باید اشاره نمود که موسسه حقوقی با دفتر وکالت متفاوت است هرچند هر دو یک هدف را دنبال می‌کنند که آن هم ارائه خدمات حقوقی به مردم می‌باشد اما نحوه ارائه این خدمات و نوع آن متفاوت است. در این بخش از مقاله به برسی این موضوع می‌پردازیم.

در یک موسسه حقوقی تعداد زیادی از وکلا و کارشناسان حقوقی که هر کدام به صورت تخصصی در یک زمینه مشغول به فعالیت می‌باشند. خصوصیت بارز موسسه حقوقی نسبت به دفتر وکالت در این است که طرح دعوی و تنظیم لایحه دفاعیه و سایر امور حقوقی با مشورت و همفکری وکلای متخصص صورت می‌پذیرد و بهترین راهکار برای موکل در نظر گرفته می‌شود.

تشکیل موسسه حقوقی مطابق آیین نامه کانون وکلای دادگستری و تابع تشریفاتی است که قانون مشخص نموده است اما تاسیس دفتر وکالت توسط یک وکیل حقوقی انجام می‌شود. همچنین در هنگام تنظیم قرارداد وکالت موکل با موسسه حقوقی ، وکالت شخص را دو نفر از وکلای متخصص برعهده می‌گیرند و درج حق توکیل به غیر در صورت لزوم نسبت به پیگیری موضوع در کوتاه ترین زمان اقدام می‌گردد. باید گفت که وجود چندین وکیل متخصص یا مشاور حقوقی در موسسه حقوقی مسلما منافع بیشتری را برای موکل خواهد داشت. چراکه اخذ مشاوره حقوقی از چندین وکیل متخصص به مراتب سودمندتر از مشاوره با تنها یک وکیل حقوقی است. از این رو افراد در هنگام مراجعه به یک موسسه حقوقی معتبر نتیجه بهتری را از مشاوره حقوقی خود به دست خواهند آورد.

همچنین بخوانید  مشاغلی که می توانید با سرمایه کم راه اندازی کنید

موسسه حقوقی تهران

تهران یکی از مهمترین کلان‌ شهرهای ایران است که از نظر قضایی از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. وجود نهاد‌های قضایی و سازمان‌های مهم دولتی و غیر دولتی در این شهر نظیر دیوان عالی کشور، تهران را به قطب قضایی ایران مبدل نموده است. این موضوع نشان دهنده وجود حجم بسیار بالای پرونده قضایی در دادگاه‌ها و دادسراهای این کلان شهر است و به تبع آن افراد درگیر در مسائل حقوقی همواره به دنبال وکیل حقوقی متخصص در موسسه حقوقی تهران می‌باشند. همچنین می‌توان گفت که یک موسسه حقوقی تهران با حجم بالایی از پرونده قضایی که جهت انجام مشاوره حقوقی و وکالت در محاکم دادگستری نسبت به سایر نقاط کشور خدمات حقوقی ارائه می‌دهد.

جهت اخذ مشاوره حقوقی تخصصی توسط حاذق‌ترین وکیل حقوقی تهران در موسسه حقوقی زعفری رحقی، با ما تماس بگیرید.

از عمده ویژگی‌های موسسه حقوقی تهران می‌توان به تجربه و تبحر بسیار بالای وکلای حاضر در مجموعه و پیگیری بیشتر روند اجرایی پرونده و کاهش هزینه مشاوره نسبت به دفاتر وکالت اشاره کرد. از این رو توصیه می‌شود تا افراد ضمن اعتبار سنجی و یافتن معتبرترین موسسه حقوقی تهران با اطمینان خاطر نسبت به انجام امور حقوقی خود و دریافت مشاوره حقوقی تخصصی اقدام نمایند.

موسسه حقوقی

موسسه حقوقی زعفری رحقی در تهران و پاکدشت یکی از معتبرترین موسسه حقوقی حال حاضر در تهران می‌باشد که به ارائه خدمات حقوقی از قبیل ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت در تمامی موضوعات حقوقی و کیفری اعم از ملکی، ثبتی، خانواده، مهاجرتی و.. داوری، میانجی‌گری، تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست، شکوائیه و.. می‌پردازد. جهت تعیین وقت مشاوره حقوقی تخصصی به شماره‌های موجود در سایت موسسه حقوقی زعفری رحقی مراجعه نمایید.

ویژگی موسسه حقوقی زعفری

امروزه با توجه به رشد روزافزون جمعیت و در جهت حل مشکلات قضایی، افراد همواره به دنبال وکیل حقوقی متخصص از یک موسسه حقوقی معتبر هستند تا با اخذ مشاوره حقوقی و سپردن امور حقوقی خود به اعاده حقوق تضییع شده خویش نائل شوند.

موسسه حقوقی زعفری متشکل از گروهی از وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان حقوقی می‌باشد که به ارائه خدمات حقوقی تخصصی به شهروندان عزیز مشغول است.

از عمده ویژگی‌ موسسه حقوقی زعفری می‌توان به وجود تخصص و تجربه کاری در پرونده‌های قضایی اشاره کرد. گستردگی علم حقوق موجب گردیده تا یک وکیل پایه یک دادگستری به تنهایی نتواند در تمامی موضوعات حقوقی از تخصص لازم برخوردار باشد. بدین ترتیب در مقاطع  تحصیلات تکمیلی و دکتری علم حقوق گرایشات متعددی وجود دارد و هر کدام از این رشته ها به بررسی قوانین مرتبط با آن حوزه می پردازند.

همچنین بخوانید  شغلی که برایم پر سود ترین بود

یکی از مهمترین مزایایی که طرح یک پرونده در موسسه حقوقی زعفری رحقی دارد، این است که موضوع ارجاعی در حضور جمعی از وکلای پایه یک دادگستری، مورد بررسی دقیق واقع می‌شود و هر کدام از وکلا نظر تخصصی خود را ارائه می دهند و در آخر آنچه مطلوب است و به سر منزل مقصود نزدیک می باشد در محکمه ارائه می‌گردد.

جهت اخذ مشاوره حقوقی با بهترین وکیل حقوقی تهران در موسسه حقوقی زعفری رحقی ، با ما تماس بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های موسسه حقوقی زعفری رحقی این است که خدمات خود را به ‌صورت آنلاین و از راه دور نیز در اختیار موکلان قرار می‌دهد. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه حضوری مداوم شما به موسسه حقوقی زعفری وجود ندارد و می‌توانید به میزان زیادی در زمان و هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید.

کادر مجرب موسسه حقوقی زعفری

مؤسسه حقوقی زعفری در تهران و پاکدشت با عنایت به موارد فوق و به منظور تامین بخشی از نیازهای حقوقی و ارائه خدمات وکالتی به شهروندان و گشودن گره‌ها و مشکلات حقوقی مردم و با هدف کمک به دستگاه قضا برای انجام رسیدگی‌های عادلانه از سال 1387 فعالیت خود را در پاکدشت آغاز نمود.

اکنون با گذشت بیش از سیزده سال از شروع فعالیت، این مجموعه بزرگترین مؤسسه حقوقی در شرق استان تهران به شمار می‌آید و با بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های تازه، ساماندهی نیروها و خدمات، در اختیار داشتن حدود هفتصد متر فضای اداری در شهرستان پاکدشت و تهران، بهره‌مندی از وکیل حقوقی متخصص، کادر حقوقی مجرب و بکارگیری وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان حقوقی ، این موسسه حقوقی بنا دارد افقهای جدیدی را پیش روی خود بگشاید.

خدمات مشاوره‌ای موسسه حقوقی زعفری

وکالت حرفه‌ای است که هدف آن تحقق عدالت قضایی، دفاع از حقوق اشخاص و کمک به افراد برای احقاق حقوق پایمال شده‌ آنها و اجرای قانون به منظور برقراری نظم عمومی است.

همانطور که نام موسسه حقوقی زعفری به ذهن متبادر می نماید در این موسسه به امور حقوقی پرداخته می شود، اعم خدماتی که موسسه حقوقی زعفری به متقاضیان خویش ارائه میدهد عبارت است از:

۱_ ارائه مشاوره حقوقی تخصصی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی از قبیل الزام به تنظیم سند رسمی، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، توقیف اموال، دعوای طلاق از طرف مرد، طلاق توافقی، عدم تمکین، طلاق از طرف زن، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه، فسخ نکاح و دعاوی کیفری مانند دعاوی کلاهبرداری، خیانت در امانت، سرقت، قتل، جعل سند رسمی، ضرب و جرح عمدی، فروش مال غیر و..

همچنین بخوانید  راهنمای خرید اینترنتی فرش از کارخانه کاشان + نکاتی که باید بدانید

۲_ تنظیم اوراق قضایی اعم از: تنظیم لایحه دفاعیه، دادخواست‌ حقوقی ، شکوائیه ،  تنظیم قرارداد مالی خرید و فروش و املاک پاکدشت، دیه، بیمه مشارکت ، تنظیم قراردادهای تجاری و غیر تجاری، توافقنامه و مشارکت نامه‌ها

۳_ تشکیل پرونده حقوقی و مراجعه به دادگاه ها و مراجع قضایی، شبه قضایی و اداری

آدرس موسسه حقوقی زعفری

مراجعه کنندگان گرامی، می‌توانند در صورت تمایل از طریق غیر حضوری و مشاوره آنلاین و یا با مراجعه حضوری در دفتر مرکزی موسسه حقوقی به آدرس شهرستان پاکدشت، بلوار شهدای رحیمی، جنب حوزه علمیه‌ی امام صادق ع پلاک ۵۷۳ طبقه دوم از خدمات وکالتی و مشاوره‌ای وکیل حقوقی پاکدشت ، وکیل ملکی شهرری ، وکیل طلاق شهریار و وکیل کیفری ورامین در مؤسسه حقوقی زعفری رحقی بهره‌مند گردند.

نتیجه گیری

از آنجایی که موضوعات حقوقی از پیچیدگی خاصی برخوردار است و اطلاع از همه قوانین و مقررات برای افراد عادی امری دشوار به نظر می‌رسد به همین دلیل توصیه می‌گردد تا اشخاص برای انجام امور حقوقی خود و پیش از هر اقدامی، حتما با وکیل حقوقی متخصص از یک موسسه حقوقی معتبر تماس بگیرند و بدون مشاوره حقوقی و بررسی ادله و مدارک خود از سوی وی وارد دعوی نگردند و اقدامات و دعاوی حقوقی خود را با مشورت و به وسیله آنان پیگیری نمایند. موسسه حقوقی زعفری رحقی یکی از معتبرترین موسسات حقوقی حال حاضر در تهران و پاکدشت می‌باشد که به امر مشاوره حقوقی تخصصی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری مشغول می‌باشد.

امید است بتوانیم با ارائه مشاوره حقوقی به هنگام و صحیح در خصوص دعاوی حقوقی و دعاوی مربوطه و انجام امور وکالت دعاوی ملکی از بسیاری از معضلات حقوقی و دعاوی پیچیده حقوقی جلوگیری نموده و در راستای احقاق حقوق شما عزیزان کوشا باشیم .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *