تبلیغات

تبلیغات

آینده‌ی شغلی پس از فراگیری نواختن ساز در آموزشگاه موسیقی

modire-sahne2

احتمالا پس از فراگیری نواختن ساز در آموزشگاه موسیقی در عظیمیه ، داشتن شغلی مناسب در حوزه‌ی موسیقی به ذهن شما رسیده باشد. در صنعت موسیقی از اجرا گرفته تا آموزش موسیقی می‌توانید آینده‌ی شغلی مناسبی برای خود متصور شوید. مشاغل مرتبط با موسیقی الزاما منحصر به اجرا نمی‌باشند؛ در مطلب زیر قصد داریم به تعدادی از انواع مشاغلی که شما می‌توانید در حوزه‌ی حرفه ای موسیقی در نظر بگیرید بپردازیم و معرفی نماییم(https://viola-music.com/amoozeshgah_moosighi_azimieh_karaj).

 

بهترین گزینه‌های شغلی پس از یادگیری نواختن ساز در آموزشگاه موسیقی

  1. کارگردان موسیقی

کارگردانان موسیقی برای شبکه‌های رادیویی کار می‌کنند و آهنگ‌های متنوع را برای گویندگان پخش می‌کنند. این افراد پس از فراگیری آموزش‌های لازم در آموزشگاه موسیقی در عظیمیه کرج، در مورد موسیقی و نیازهای شنوندگان تحقیق می‌کنند تا موسیقی مناسبی را پخش کنند. این متخصصین همچنین به بررسی امتیازاتی که شنوندگان به برنامه داده‌اند می‌پردازند تا به ارزیابی آهنگ‌هایی که تعداد بیشتری از شنوندگان را به خود جذب می‌کنند بپردازند. هدف این افراد در واقع ایجاد یک فضای تبلیغاتی ارزشمند می‌باشد. 

  1. مسئول پذیرش

مسئولان پذیرش به تنظیم و برنامه ریزی برای کنسرت‌ها و اجراهای موزیسین‌ها می‌پردازند. آن‌ها از موزیسین‌ها حمایت می‌کنند و از مناسب بودن درآمد آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند. بعضی از این افراد برای تورهای موسیقی موزیسین‌ها برنامه ریزی می‌کنند.

  1. مدیر صحنه

مدیران صحنه پس از کسب آموزش‌های لازم در آموزشگاه موسیقی ، بر کنسرت‌ها و اجراهای زنده نظارت می‌کنند. آن‌ها با اجراکنندگان در مورد نیازهایشان صحبت می‌کنند و تجهیزات لازم را برای مهندسان صدا تامین می‌کنند. بسیاری از این افراد به مدیریت تورهای موسیقی و تدارکات برون مرزی نظیر انتقال تجهیزات موزیسین‌ها می‌پردازند.

مدیر صحنه
مدیر صحنه
  1. موزیسین و نوازنده‌ی آلات موسیقی

موزیسین‌ها پس از گذراندن دوره‌های لازم در آموزشگاه موسیقی در عظیمیه کرج قادر خواهند بود آواز بخوانند، ساز بنوازند و شنوندگان را به وجد بیاورند. موزیسین‌ها ممکن است در آواز خواندن یا نواختن گیتار، پیانو، ویولن و غیره مهارت داشته باشند. بعضی از موزیسین‌ها به تنهایی روی صحنه می‌روند در حالی که سایرین در گروه‌های موسیقی، ارکستر یا گروه کر اجرا می‌کنند. موزیسین‌ها می‌توانند نت‌هایی را که خود نوشته‌اند اجرا کنند یا گاهی نت‌های سایر افراد را اجرا می‌کنند.  

 

  1. مهندس صدا پس از یادگیری نواختن ساز در آموزشگاه موسیقی

مهندس ضبط یا مهندس صدا تجهیزات ضبطی را که موزیسین‌ها هنگام تولید آلبوم موسیقی استفاده می‌کنند، مدیریت می‌کنند. آن‌ها صدای ساز و آواز را با انتخاب میکروفون مناسب و پردازش صدا ضبط می‌کنند. این افراد ممکن است از تجهیزات دیجیتال یا آنالوگ برای ضبط صدای موزیسین‌ها استفاده کنند و صداهای ضبط شده را میکس کنند.

  1. مسئول تبلیغات
همچنین بخوانید  قطارهای پردیس چه امکاناتی دارند؟

این افراد اعضای ضروری تیم مارکتینگ گروه اجرا کننده‌ی موسیقی هستند. آن‌ها برای فضاهای تبلیغاتی متعدد از جمله تلویزیون، رادیو، فضاهای مجازی و غیره تولید محتوا می‌کنند. مسئولان تبلیغات همچنین وظیفه‌ی تشویق خبرنگاران به نوشتن مقالات در مورد اجرا کنندگان را نیز بر عهده دارند.

 

  1. دیسک جوکی یا به عنوان مخفف دی جی

دی جی‌ها پس از کسب آموزش‌های لازم در آموزشگاه‌ موسیقی از تجهیزات الکترونیک برای نواختن موسیقی در مراسم‌ها و کنسرت‌ها استفاده می‌کنند. آن‌ها ممکن است موسیقی اوریجینال خود، موسیقی سایر هنرمندان یا ترکیبی از هر دو  را اجرا کنند. اکثر دی جی‌ها توانایی‌های تکنیکی پیشرفته دارند و از نرم افزارهای میکس برای تولید موسیقی که شنوندگان را به رقصیدن تشویق می‌کند استفاده می‌کنند.

دیسک جوکی 

  1. کارگردانی برنامه پس از یادگیری نواختن ساز در آموزشگاه موسیقی

 

کارگردانان برنامه برای شبکه‌های رادیویی کار می‌کنند؛ آن‌ها برای برنامه‌های رادیویی، استخدام و آموزش همکاران مناسب و نحوه‌ی اجرای گوینده برنامه ریزی می‌کنند. کارگردانان برنامه همچنین با موزیسین‌ها مصاحبه می‌کنند، برای برنامه‌های رادیویی برنامه ریزی می‌کنند و به ارزیابی تعداد شنوندگان اجراهای مختلف می‌پردازند. این متخصصین با کارگردانان موسیقی و موزیسین‌ها همکاری نزدیکی دارند.

  1. آهنگساز

برای آهنگساز شدن معمولا باید دانش تخصصی در مورد اصول موسیقی و سایر توانایی‌های تکنیکی-تخصصی را در کلاس‌های مربوطه در آموزشگاه موسیقی در عظیمیه را کسب کرد. این متخصصین، آهنگ می‌نویسند و اجزای موسیقی را برای خود یا دیگران تنظیم می‌کنند. این افراد از تجهیزات ضبط و نرم افزار تولید برای تولید آهنگ و صوت‌های خاص و منحصر بفرد استفاده می‌کنند. برخی از آهنگسازان استودیوی تولید خود را نیز را راه اندازی می‌کنند.

 

  1. مدرس آلات موسیقی

مدرسان موسیقی به دانش آموزان در بازه‌ها‌ی سنی گوناگون کمک می‌کنند تا آواز بخوانند، آلات موسیقی را بنوازند و تئوری موسیقی را یاد بگیرند. این استادان معمولا آواز خواندن و نواختن یک یا تعداد بیشتر آلات موسیقی را در آموزشگاه موسیقی یا شهری دیگر فرا گرفته‌اند. بعضی از مدرسان برای آموزش دادن به کودکان پیش دبستانی و دبستانی تخصص کسب کرده‌اند و برخی دیگر بر آموزش به نوجوانان، دانشجویان یا بزرگسالان تمرکز دارند.

 

  1. خبرنگار موسیقی

خبرنگاران موسیقی در مورد اخبار موسیقی از جمله دیدگاه‌های عمومی نسبت به اجراها و آلبوم‌ها و همچنین مصاحبه با موزیسین‌ها می‌نویسند. خبرنگاران موسیقی برای جمع آوری اطلاعات مقالات خود با موزیسین‌ها مصاحبه می‌کنند، در اجراهای آن‌ها شرکت می‌کنند یا به آلبوم‌های آن‌ها گوش می‌دهند. آن‌ها ممکن است برای مجلات، روزنامه‌ها، وبسایت‌ها، شبکه‌های تلویزیون یا سایر رسانه‌ها کار کنند. بسیاری از خبرنگاران موسیقی در یک یا دو سبک موسیقی تخصص دارند.

همچنین بخوانید  فواید بسیار خوب استفاده از ایکاس به جای سیگار

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *