تبلیغات

تبلیغات

خرید انواع محصولات مفتولی( مفتول گالوانیزه،سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و ….) در حصار آنلاین

maftool2

حصار آنلاین یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع صنایع مفتولی، انواع محصولات مفتولی در ایران است از این رو تمامی محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه از مناسب‌ترین قیمت و کیفیت برخوردار هستند. از جمله محصولاتی که توسط این مجموعه تولید و عرضه می شوند می توان به مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی و سیم خاردار …. اشاره داشت، که هر کدام از آن ها از ویژگی ها و کاربرد های بخصوصی نیز برخوردار می باشند.

خرید مفتول گالوانیزه 

مفتول گالوانیزه به عنوان یکی از متداول ترین و پر مصرف ترین انواع محصولات مفتولی شناخته می شود، که برای تولید این محصول از مفتول سیاه استفاده می شود. به گونه ای که در ابتدا مفتول سیاه گالوانیزه شده و در سپس این محصول ساخته می شود. انجام عملیات گالوانیزاسیون سبب می شود این محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی به دست آورد، و آن را به مفتولی مناسب جهت استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون تبدیل کند.

پیش از اقدام به خرید مفتول گالوانیزه بهتر است با نحوه تولید این محصول آشنا شوید. در مرحله اول از تولید سیم مفتول گالوانیزه، فولاد بدون اکسید در وان روی قرار داده می شود. در نتیجه ی این فرآیند سطح از فلز روی پوشانیده می شود. فلز روی مقاومت مفتول را در برابر خوردگی بالا خواهد برد. این مفتول در بازار در دو نوع ایرانی و چینی به فروش می رسد که نوع ایرانی مفتول گالوانیزه مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و اکسید شدن از خود نشان می دهد در صورتی که مقاومت نوع چینی این محصول در مقایسه با نوع ایرانی بسیار پایین تر می باشد. از مفتول گالوانیزه برای ساخت توری مرغی نیز استفاده می شود. برای خرید توری مرغی توجه داشته باشید که نوع خارجی این توری فقط از مفتول گالوانیزه سرد ساخته می‌شود، در حالی که نوع ایرانی علاوه بر آن، از مفتول گالوانیزه گرم نیز تولید خواهد شد.

محصولات مفتولی

 

خرید سیم آرماتوربندی

سیم آرماتور بندی که نام دیگر آن مفتول سیاه می باشد. در واقع یکی از محصولاتی است که در کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد، اما در صنعت ساخت و ساز بسیار پر اهمیت می باشد. به عنوان مثال یکی از کاربرد های این محصول در ساخت قفسه، پارل و … می باشد. لازم است بدانید که این محصول از انعطاف‌پذیری به نسبت خوبی بهره مند است. سیم آرماتوربندی به دو نوع فابریک و تسمه ای تقسیم بندی می شود.

همچنین بخوانید  گل مصنوعی یا طبیعی؟ انتخاب شما کدام است؟

اگرچه امروزه مصالح جدیدتری در حوزه ساختمان‌سازی تولید شده است، اما هنوز آرماتوربندی به دلیل قیمت مناسبی که دارد رایج است. ترکیب فولاد و بتن در ساختمان اعضایی به نام بتن آرمه را ایجاد می‌کند که به آن بتن مسلح شده با فولاد گفته می‌شود. فولاد مورد استفاده در این صنعت، از نوع میلگرد است که به آن آرماتور یا میلگرد آجدار گفته می‌شود. استفاده از سیم آرماتوربندی در ساختمان سبب ثابت نگهداشتن آرماتورها می‌شود. سیم آرماتوربندی باکیفیت، سیمی است که مقاومت کششی مطلوبی داشته و از انعطاف مناسبی برخوردار باشد. چرا که به منظور بستن آرماتور لازم است به درستی و با مقاومت بسته شود. به منظور اطلاع بیشتر از مشخصات خرید سیم آرماتوربندی و ثبت سفارش با شهر مفتول در ارتباط باشید.

محصولات مفتولی

 

خرید سیم خاردار

سیم خاردار یکی از انواع محصولات پرکاربرد مفتولی می باشد که به وسیله فولاد نرم تولید می گردد، این محصول در کاربرد های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال به منظور حصار کشی و ایجاد امنیت برای منطقه ای از سیم خاردار استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول که سبب کاربرد بالای آن در اکثر مناطق شده است، وزن پایین و قیمت مناسب آن می باشد. همانطور که می دانید برای تولید سیم خاردار از سیم فولادی با روکش گالوانیزه استفاده می شود. دلیل استفاده از روکش گالوانیزه در ساختار این محصول ایجاد مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی در آن است. همچنین برای تولید انواع سیم خاردار از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود. لازم به ذکر است که این محصول در دو نوع خطی و حلقوی تولید و به بازار عرضه می شود. ساختار نوع حلقوی سیم خاردار ها فولاد سخت گالوانیزه و فنر تشکیل شده که به طور معمول برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی به کار برده می شود. با استفاده از سیم خاردار خطی نیز اطراف باغ و زمین های کشاورزی را حصار کشی می کنند. چنانچه تمایل به خرید سیم خاردار و انواع محصولات مفتولی و مصالح ساختمانی را دارید می توانید به وب سایت حصار آنلاین به آدرس http://hesaronline.com/ مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 55449400-021 جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *