تبلیغات

تبلیغات

سفارش چاپ بنر با نصب در محل در تیم گرافیک

chapbanner

بنرها طرح‌های گرفیکی چاپ شده‌ای هستند که امروزه به عنوان یکی از ابزارهای پرکاربرد در زمینه تبلیغات یا ارسال پیام مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع بنرها پرچم‌هایی با متریال ضدآب و همچنین مقاومت در برابر گرما و سرما هستند که قابلیت چاپ هر نوع طرح گرافیکی و نصب در محل مورد نظر را دارند. معمولا چاپ بنر از پوستر ارزان‌تر است و به همین دلیل یکی از روش‌های تبلیغاتی آسان و مقرون‌به صرفه به حساب می‌آید. البته همه بنرها در قالب متریال چاپ شده ارائه نمی‌شوند و گاهی صرفا برای استفاده در فضای مجازی طراحی و استفاده می‌شوند.

سفارش چاپ بنر

کاربرد بنر

از بنرها می توان در سایزها، ابعاد و جنس‌های مختلف در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و اجلاس‌ها برای اطلاع‌رسانی و نمایش واضح‌تر برند‌های تجاری و تبلیغات موثر محصولات استفاده کرد. اگر شما هم قصد سفارش چاپ بنر دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مراحل ساخت بنر

همانطور که در بالا اشاره کردیم، بنرها دارای ویژگی‌های متنوعی از لحاظ سایز، جنس، ابعاد و نوع چاپ هستند. پیش از آن‌که برای سفارش چاپ بنر اقدام کنید بد نیست کمی با این ویژگی‌ها و همچنین مراحل ساخت بنر آشنا شوید؛

انتخاب ابعاد مورد نظر در میان ابعاد استاندارد بنرها

بسته به نوعی پیام، تصویر و تبلیغاتی که قصد دارید روی بنر چاپ کنید، می‌توانید ابعاد متناسب با آن را انتخاب کنید. برای مثال بنرهایی که برای ارسال پیام تبریک یا تسلیت چاپ می‌شوند معمولا به صورت افقی و با ابعاد ۲ یا ۳ متری چاپ می‌شوند. البته می‌توانید به این منظور بنرهایی که توسط استند به صورت عمودی قرار می‌گیرند هم انتخاب کنید. اما بنرهای تبلیغاتی می‌توانند ابعاد خیلی بزرگتری داشته باشند تا در فاصله‌های دور هم قابل دید باشند. این بنرها دارای ابعاد ۲۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰ و یا حتی ابعاد بالای ۲۰۰ متری هستند.

سفارش چاپ بنر

نوع متریالی که برای بنر خود انتخاب می‌کنید

از میان متریالی که شرکت‌های مختلف برای بنرها استفاده می‌کنند هر یک معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه شما را با هریک از این متریال‌ها آشنا خواهیم کرد؛

پی وی سی (PVC)

در ترکیبات پی وی سی، محصولات شیمیایی و پتروشیمی استفاده شده است و به همین دلیل این بنرها طول عمر بالایی داشته و در مقابل انواع محرک‌های محیطی مانند رطوبت و افت و خیز دما مقاومت بسیار خوبی دارند. از آن‌جایی که می‌توان هر طرحی را روی بنرهای پی وی سی چاپ کرد، این نوع متریال بسیار پرکاربرد است و به خصوص در محیط‌های بیرونی و فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید  همه چیز در مورد کنسل کردن بلیط هواپیما مشهد تهران

مش (‌Mesh)

یکی از متریال های جدید که امروزه در طراحی بنر از آن استفاده می شود، مش است. از ویژگی‌های جالب توجه این متریال عبور نور است به طوری که سمت دیگر آن قابل دید است. بنابراین از این نوع متریال برای نصب در مکان‌هایی مانند پیست‌های اتومیبل‌رانی استفاده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این متریال حالت کشسانی است که میزان این کشسانی به ضخامت بنر بستگی دارد. این متریال در برابر نور خورشید مقاومت زیادی ندارد و اگر در معرض آن قرار بگیرد در مدت ۴ ماه از بین می‌رود. اما در محیط‌های دور از نور خورشید ۱ تا ۳ سال دوام دارند.

کاغذ (Paper)

بنرهای کاغذی به هیچ وجه برای استفاده در مکان هایی که در معرض باد و باران و… باشد مناسب نیستند. در عوض در محیط های سر بسته می توانند گزینه ای مناسب باشند. بنرهای کاغذی در دو نوع مات و گلاسه تولید می شوند.

وینیل (Vinyl)

چاپ این نوع بنرها نیازمند فناوری خاصی برای پخش رنگدانه بوده و توسط چاپگرهای دیجیتال انجام می‌شود. این بنرها دارای یک لایه لمینت سرد هستند که در مقابل خراشیدگی مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل طرح چاپ شده بر روی این بنرها تا ۴۸ ماه ماندگاری دارند.

طرحی که بر اساس موضوع بنر در نظر می‌گیرید

در این مرحله با توجه به هدف چاپ بنر که می‌تواند پیام تسلیت، خیرمقدم برای زائران حج، کربلا و …، تبلیغات یک محصول خاص یا معرفی موضوع سمینار باشد نیاز به مشورت با نماینده شرکت چاپ بنر دارید. می‌توانید ایده‌هایی را که خودتان در ذهن دارید مطرح کنید و یا از ایده‌های شرکت و نمونه کارهای پیشین آن استفاده کنید.

چاپ، تحویل و نصب بنر توسط شرکت

پس از ثبت جزئیات سفارش شما، تیم زمانی در حدود چند ساعت تا نهایتا یکی دو روز  نیاز دارد تا بنر شما را آماده کند. خوشبختانه بعضی از شرکت‌ها پس از آماده‌سازی بنر، کار تحویل و نصب در محل را هم انجام می‌دهند که در این صورت به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، بنر شما در محل مورد نظر نصب می‌شود.

سفارش آنلاین چاپ بنر در کوتاه‌ترین زمان

مجموعه تیم گرافیک یک مرکز تخصصی طراحی و چاپ در ایران است که محصولات خود را با ضمانت کمترین قیمت در کشور ارائه می کند. این مجموعه برای آسان کردن پروسه سفارش و تحویل محصولات به مشتریان خود، کلیه سفارشات را به صورت آنلاین، تلگرامی و حضوری، ثبت می‌کند. قیمت، کیفیت، زمان دقیق آماده شدن محصول، مشاوره رایگان و برخورد حرفه‌ای پرسنل، جزء مهمترین اهداف تیم گرافیک از لحظه ثبت سفارش مشتریان تا لحظه دریافت کالا است.

همچنین بخوانید  اهمیت سفارش غذا آنلاین بر کسب و کارها

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *