تبلیغات

تبلیغات

10 برند برتر لاستیک در سال 2022

lasticbartar

لاستیک از مهم ترین اجزای هر خودرویی است و استفاده از لاستیک با کیفیت بالا برای هر فردی اهمیت دارد.در کنار کیفیت، قیمت لاستیک نیز بسیار مهم است به همین دلیل بهتر است قبل از خرید تایر برای خودروی خود از مشاوران و متخصصین در این زمینه مشاوره بخواهید تا بهترین و مناسب ترین لاستیک را خریداری نمایید. فروشگاه لاستیک شجاع تایر از مراکزی است که در کنار خدمات سیار تایر در مشهد و پخش لاستیک خارجی به سراسر کشور، مشاوره فنی برای خرید لاستیک مناسب به مشتریان خود می دهد و با کیفیت ترین برند های لاستیک را با بهترین قیمت در اختیار افراد قرار می دهد.در این جا به معرفی 10 برند برتر لاستیک در سال 2022 می پردازیم تا هنگام خرید لاستیک بتوانید از آن استفاده نمایید.

لاستیک برند فاررود

اگر خرید یک لاستیک با قیمتی به‌صرفه را مد نظر دارید، لاستیک فاررود بهترین انتهاب است. برند فاررود در سال 2007 به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت تولید لاستیک شاندونگ فنگ یوان، مستقر در شاندونگ چین، تاسیس شد. ایالت متحده اولین مصرف‌کننده لاستیک فاررود معرفی شده است.کیفیت لاستیک فاررود  در میان مصرف‌کنندگان زبان‌زد است. خریداران این برند در بررسی سطح کیفیت و قیمت این لاستیک‌ها شگفت‌زده خواهند شد.

لاستیک میشلین

این لاستیک که به دلیل ظاهر خاص خود به راحتی قابل شناسایی است، این شرکت در سال 1889 در فرانسه راه اندازی شد و تا کنون به عنوان یکی از برترین برندهای معتبر تایر در سراسر جهان شناخته می شود. به دلیل استفاده از لاستیک درجه یک، محصولات این برند تا مدت های طولانی قابل استفاده هستند، این موضوع به معنی صرفه جویی در مصرف انرژی است و لاستیک های میشلین در این زمینه به شهرت خاصی دست پیدا کرده اند.

لاستیک گودیر

گودیر یکی از قابل اعتمادترین شرکت های تایر آمریکایی است و امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده تایر در تمام جهان شناخته می شود، به طوری که اگر صحبت از لاستیکی با کیفیت باشد همیشه نام لاستیک گودیر آورده خواهد شد.

در کارخانه تولیدی این برند علاوه بر لاستیک خودروهای معمولی، برای مسابقات حرفه ای اتومبیلرانی نیز لاستیک تولید می شود تا گودیر قدرتمند بودن خود را هرچه بیشتر به نمایش بگذارد. در مسابقات اتومبیلرانی به دلیل سرعت بیشتر از 200 مایل در ساعت فشار زیادی به لاستیک ها وارد می شود، بنابراین باید دوام بالایی داشته باشند.

لاستیک

لاستیک کنتینتال

یکی دیگر از 10 برند برتر لاستیک در سال 2022 لاستیک کنتینتال است که سال 1871 در کشور آلمان ساخته شد و در حدود یک و نیم قرن سابقه دارد. در کارخانه تولیدی این برند برای انواع خودروهای سواری، خودروهای اسپرت پیشرفته و موتور سیکلت لاستیک تولید می شود.برند کنتینتال یک برند لوکس است و به تولید لاستیک برای خودروهایی مانند BMW و مرسدس بنز شناخته می شود.از دیگر عواملی که باعث معروف شدن این برند شده اند می توان به عملکرد مناسب در جاده های خیس و خشک، راحتی در استفاده و قیمت مناسب تر نسبت به برخی از برندها اشاره نمود.

همچنین بخوانید  معرفی 7 اپلیکیشن که از حریم خصوصی تلفن شما محافظت می‌کنند

لاستیک BF Goodrich

لاستیکی ساخت کشور آمریکا که سابقه ای بیش از 115 سال دارد و شعارش تولید تایری برای تجربه رانندگی بهتر است.بیشترین تمرکز این برند روی ساخت تایر خودرو و کامیون suv گذاشته شده است و به این ترتیبBF Goodrich به عنوان برندی برتر در زمینه تولید لاستیک مخصوص جاده های خارج از شهر شناخته می شود.طرح های نوآورانه تایرها، همراه با کیفیت بی نظیر، محصولی فوق العاده و قابل اعتماد را برای رانندگان مسیر های سخت به ارمغان آورده است.

لاستیک بریجستون

لاستیک های این برند در دو شرکت مختلف یکی در آمریکا (سال 1990) و دیگری در ژاپن (سال 1931) تولید می شوند.این برند تحولی عظیم در صنعت لاستیک سازی دنیا ایجاد کرد و به همین دلیل به شهرت زیادی رسید. تا به امروز این برند در میان سایرین به عنوان تولید کننده ای مبتکر شناخته می شود که در تولید محصولات خود از منابع تجدید پذیر استفاده می کند، این ویژگی موجب کاهش دی اکسید کربن موجود در هوا خواهند شد.

لاستیک

لاستیک کوپر

یکی از برترین برندهای تایر است که در سال 1914 در آمریکا تاسیس شد و از همان روزهای اول برای ساخت لاستیک های مقرون به صرفه و با کیفیت کار خود را شروع کرد.در کل دوران ها برند کوپر یکی از شناخته شده ترین ها بوده و محبوبیتش تا امروز ادامه دارد. این برند همیشه به شهرت خود در ارائه جدیدترین فناوری و نوآوری تایر پایبند بوده است.کیفیت وطرح های منحصر به فرد لاستیک های کوپر سبب می شود تا با خیال آسوده برای آن هزینه کنید و پولتان در جایی مطمئن و درست خرج شود.

طراحی لاستیک های این برند به گونه ای است که در تمامی جاده های خیس، برفی، یخ زده و خشک بهترین عملکرد را داشته باشند. این شرکت تعهد خود نسبت به فرآیند تولید محصولات را به خوبی نشان می دهد. بیشترین تولید در شرکت کوپر در زمینه لاستیک خودروهای سواری و کامیون SUV عنوان شده است.

لاستیک پیرلی

این شرکت از همان زمان آغاز به کار خود یعنی سال 1872 در ایتالیا تاسیس شد .اولین خط تولید پیرلی با تحقیقات گسترده در زمینه تولید لاستیک های مخصوص مسابقات فرمول یک با بهترین عملکرد شروع به کار کرد.پیرلی با برند خودروهای لوکس مانند فراری، لامبورگینی و مازراتی قابل مقایسه است و این موضوع به شما اطمینان می دهد که از نظر کیفیت بالا و نوآوری در طرح این لاستیک ها آسوده خاطر باشید.این برند در طراحی فوق العاده و کارایی بالای محصولات خود شهرت زیادی دارد و سال ها تجربه در ارائه لاستیک های با کیفیت برای انواع خودرو همچنین اتومبیل های خاص، مهری تاییدی برای رانندگان خودروهای سواری به لاستیک های پیرلی می زند.

همچنین بخوانید  پله های ثروت و ترقی با توت خشک

لاستیک

لاستیک تویو

تویو یکی از برترین شرکت های تولید تایر در جهان است که بازار فروش بالایی دارد و در سال 1945 در کشور ژاپن تاسیس شد، کیفیت بالا در کنار قیمت های مناسب دو عامل مهم در مشهور شدن این برند به شمار می رود.

یک واقعیت جالب در مورد لاستیک تویو

این شرکت اولین تولید کننده لاستیک ژاپنی در جهان بود که توانست یک بخش تولیدی در ایالت محتده را اندازی کند و محصولات خود را در آمریکای شمالی به فروش برساند.تویو لاستیک های بسیار با کیفیتی تولید می کند که از نظر طول عمر آج در سطح بسیار بالایی قرار دارند و لاستیک های مخصوص کامیون این برند گاهی تا 40 درصد نسبت به رقبای خود بیشتر عمر می کنند.

لاستیک یوکوهاما

یکی دیگر از برندهای معروف لاستیک در دنیا یوکوهاما است که در سال 1917 در ژاپن راه اندازی شد. محصولات این شرکت در سراسر دنیا قابل دسترس هستند و برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه تولید می شوند.لاستیک های این برند در مسابقات ورزشی موتوری بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند چرا که یوکوهاما در زمینه تولید از پیشرفته ترین فناوری استفاده می کند.

یوکوهاما به عنوان یکی از بهترین برندهای تایر که در نوآوری پیشرو است، در ساخت پروفیل های آج با دوام بالا برای کاهش سایش، صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش طول عمر آج تخصص دارد. علاوه بر این هر مدل لاستیک دارای آج های مخصوص به خود است تا رانندگان بتونند یک رانندگی نرم و بی صدا را تجربه کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *