تبلیغات

تبلیغات

اسنپ، تپسی یا الوپیک؟ مقایسه اپلیکیشن های حمل و نقل اینترنتی

alopick

انجام سفرهای درون شهری، با استفاده از خودروی شخصی، اتوبوس، مترو، تاکسی و موتور امکان پذیر است. اگر بپرسیم انتخاب شما کدام است، احتمالاً بسیاری از افراد اتومبیل شخصی را انتخاب می کنند. دلیل این انتخاب هم راحتی، سرعت بیشتر و هزینه های کمتر است. فرض کنید راهی وجود داشته باشد که نه شلوغی و اتلاف وقت حمل و نقل عمومی را داشته باشد و نه دردسرهای رانندگی و پیدا کردن جای پارک. این راهکار همان استفاده از تاکسی های اینترنتی است.

اسنپ، تپسی و الوپیک معروفترین سامانه های حمل و نقل آنلاین ایران اند. استفاده از الوپیک یا اسنپ و تپسی از هر جایگزینی که فکرش را بکنید، راحت تر و به صرفه تر است. موافق نیستید؟ مطالعه این مقاله می تواند نظر شما را عوض کند.

آیا تاکسی های اینترنتی، آینده حمل‌ونقل است؟

روزانه هزاران نفر از افراد از الوپیک، اسنپ و تپسی استفاده می کنند. تا به حال از خودتان پرسیده اید که چرا این اشخاص تاکسی های اینترنتی را جایگزین شیوه های سنتی مانند تاکسی های خطی یا اتوبوس کرده اند؟ اصلاً وقتی تا همین چند سال پیش بدون وجود اسنپ زندگی می کردیم، چه لزومی برای استفاده آن هست؟ بگذارید جواب سؤال دوم را اول بدهیم. سال های پیش از این، موبایل هم وجود نداشت؛ اما اکنون نمی توان زندگی بدون آن را تصور کرد. علاوه بر این، وقتی یک راهکار یا سرویس به خوبی جواب می دهد، به این معنا نیست که همیشه خوب می ماند و باید از آن استفاده کرد. اصلاً دلیل اصلی موفقیت چشم گیر تاکسیهای اینترنتی همین است. آن ها به جای اینکه خودشان را با شرایط فعلی جهان و شیوه کار آن وفق دهند، نشان دادند که حمل و نقل دنیای مدرن باید چگونه باشد و آن را به شکل بنیادی متحول کردند.

جواب سؤال اول را باید در مزایا و امتیازات این سرویس ها برای کاربرانشان جستجو کرد. یکی از نخستین دلایلی که سبب می شود افراد تاکسی هایی مانند تپسی یا الوپیک را جایگزین تاکسی های قدیمی کنند، در دسترس بودن آن ها است. فرقی ندارد که کجا باشید، در هر زمان و مکانی، وسیله حمل و نقل تنها چند دقیقه با شما فاصله دارد. علاوه بر این، زمانتان در صف های اتوبوس و مترو و شلوغی تلف نمی شود. به صورت کلی، هزینه حمل و نقل با استفاده از این سرویس ها کمتر از گرفتن تاکسی دربست است. حتی اگر مبلغ کرایه برابر با نرخ تاکسی تلفنی بشود هم می توانید با استفاده از کد تخفیف در هر سفر، هزینه آن را کاهش دهید. در عین حال سرعت و کارایی بیشتری از آن دارد. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این نوع خدمات، امنیت بالای آن ها است. شما به اطلاعات و شماره پلاک راننده دسترسی دارید. لوکیشن خود در حین حرکت را نیز می توانید به صورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارید. این تدابیر باعث می شود، سفر های خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید. 

همچنین بخوانید  گوشی یا لپ تاپ شما مشکل دارد؟ خودتان امتحان کنید شاید مشکل آن شد!

برنامه اسنپ، اپلیکیشنی برای همه نیازهای کاربران

 

اسنپ

کمتر کسی وجود دارد که با تاکسی های اسنپ و دیگر خدمات آن آشنایی نداشته باشد. این مجموعه به عنوان یک سرویس حمل‌ونقل اینترنتی شروع به کار کرد. البته، علاوه بر اسنپ، تاکسی های دیگری مانند تپسی و الوپیک هم وجود دارند. نکته مهم این است که حوزه فعالیت این مجموعه گسترش زیادی پیدا کرده است و از زیرشاخه های آن می توان به اسنپ تریپ، اسنپ وانت، اسنپ فود و اسنپ باکس اشاره کرد. هر کدام از این سامانه ها خدمات مختلفی ارائه می دهند. با این وجود، هدف اصلی همه آن ها یک چیز است؛ راحت تر کردن زندگی افراد. از رفتن به محل کار گرفته، تا ویزیت دکتر و خرید بلیط تفریحی، همه و همه با این اپلیکیشن قابل انجام است. نه تنها می توانید به سرعت به همه امکانات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید، بلکه با کد تخفیف اسنپ، همه چیز ارزانتر برایتان تمام می شود.

فرض کنید می خواهید برنامه مسافرت بچینید و محل اقامت رزرو کنید. شاید هم بخواهید اسباب کشی کرده و منزل خود را عوض کنید. حتی شاید وقت غذا پختن نداشته باشید و بخواهید از رستوران غذا بگیرید. به این فکر کنید که هر کدام از این کار ها چقدر وقت و انرژی نیاز دارند. هماهنگی های سفر چند ساعت زمان لازم دارند. اسباب کشی هم که حداقل یک روز زمان می برد. برای پختن غذا یا رفتن به رستوران هم حداقل یک ساعت را در نظر بگیرید. چرا باید زمان، ارزشمند ترین دارایی خودمان را، صرف این قبیل کار ها بکنیم؟ با استفاده از برنامه اسنپ هر چیزی که لازم داشته باشید تنها در عرض چند دقیقه در اختیار شما است. با دانلود اسنپ و نصب آن روی موبایل آیفون یا اندروید خود حتی نیازی نیست برای خریدهای ضروری هم بیرون بروید. اسنپ شاپ، اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت، هر چیزی که لازم داشته باشید را به خانه شما می آورند.

با تپ سی فقط یک کلیک تا مقصد فاصله هست

 

اسنپ

اگر اهل استفاده از تاکسی های اینترنتی باشید، احتمالاً اسم تپ سی را هم شنیده اید. تپسی هم مانند الوپیک و اسنپ یک سرویس حمل و نقل آنلاین است. با دانلود این اپ روی هر گوشی موبایل می توانید به سادگی تاکسی دربست بگیرید. برای استفاده از این برنامه حتی نیاز نیست آن را نصب کنید و می توانید و از نسخه آنلاین بدون نصب استفاده کنید. علاوه بر این، حتی ضرورتی ندارد که به اینترنت متصل باشید. تپسی تلفنی به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به اینترنت و فقط با استفاده از یک تماس تلفنی، برای تمام سفر های درون شهری خود تاکسی بگیرید. در هر ساعت از شبانه روز و با هر مقصدی که بخواهید، خودرو های این مجموعه در اختیار شما هستند.

همچنین بخوانید  سازنده بلوک زن اصفهان

از دیگر خدمات تپسی که با اسنپ و الو پیک نیز شباهت دارد، پیک های آن است. بسیاری از اوقات نیاز دارید بسته یا مرسوله ای را برای دیگران بفرستید. حتی ممکن است چیزی سفارش داده باشید؛ اما زمان مراجعه به فروشگاه برای تحویل گرفتن آن را نداشته باشید. در این حالت کافیست از تپسی پیک استفاده کنید. این پیکها ممکن است موتور یا ماشین باشند. این فرایند هم تفاوتی با تاکسی گرفتن ندارد و بسته های شما توسط رانندگان در کمال امنیت و سلامت به مقصد می رسند. مزیت های این سامانه هنوز ادامه دارد. در این اپلیکیشن همه چیز برای راحتی شما آماده است. از جمله اینکه پول کمتری برای خدمات مشابه با دیگر شرکت ها پرداخت می کنید. فقط لازم است کد تخفیف تپسی را دریافت کرده و قبل از شارژ کیف پول خود از آن استفاده کنید. اگر خرید دارویی یا سوپرمارکتی داشته باشید هم می توانید لیست خرید خود را در اپلیکیش وارد کنید تا سفیران تپسی آن ها را تهیه کرده و به شما تحویل بدهند.

الوپیک، اپلیکیشن کمتر شناخته شده حمل و نقل

از میان سه سرویس شناخته شده حمل و نقل اینترنتی، اسنپ و تپسی با تمرکز روی ارائه تاکسی شباهت بیشتری با یکدیگر دارند. تفاوت اصلی الوپیک با آن ها این است که بیشتر در زمینه ارائه خدمات نقل و انتقال بسته و مرسوله فعالیت دارد. به عبارت دیگر، در این سامانه نمی توانید برای سفر های درون شهری خود تاکسی بگیرید. در عوض، این امکان را دارید که برای سریع تر رسیدن به مقصد و دوری از ترافیک، از تاکسی موتوری آنلاین استفاده کنید. اشخاص، سازمان و کسب و کار ها هم می توانند از پیک موتوری برای انتقال بسته های خود استفاده کنند.

الوپیک، تپسی و اسنپ هر سه به صورت اپلیکیشن و نسخه وب در دسترس اند. با دانلود الو پیک می توانید علاوه بر رفت و آمد و ارسال مرسوله، برای جابجایی بار وانت بگیرید و بسته های پستی خود را آنلاین به سراسر کشور ارسال کنید. اگر فروشگاه اینترنتی داشته باشید هم می توانید مرسوله های خود را برای مشتری ارسال کرده و هزینه آن را بعد از تحویل دریافت کنید. برای اینکه اطمینان پیدا کنید الوپیک بهترین سرویسی است که می توانید انتخاب کنید به دیگر ویژگی های آن هم توجه داشته باشید. ارائه خدمات به صورت 24 ساعته، امکان ثبت چند مقصد مجزا، نبود محدودیت در مرسوله ها، سرعت بالا، قیمت پایین و رهگیری آنلاین بسته ها از جمله مزیت هایی است که تنها در این سرویس پیدا خواهید کرد.

همچنین بخوانید  رواج عمل های زیبایی در راز جراحی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *