تبلیغات

تبلیغات

مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت (SEO Content)

osoli-matlab

سئو سایت در سال 2022 یا 1401 خودمان بسیار مهم شده است. خیلی از شرکت ها و کارخانه ها حالا متوجه شده اند که ارزش سئو سایت و بودن در صفحه اول موتورجستجو گوگل چقدر زیاد است. هر چقدر زمان می گذرد سئو کردن سایت ها سخت تر می شود و شما نیاز به منابع بیشتری دارید برای بهینه سازی سئو را به صورت کامل انجام بدهید.

در سئو کردن یک سایت قسمت های کاری مختلفی وجود دارد که یکی از این قسمت های سئو داخلی است و بهینه سازی صفحاتی که الان روی سایت هستند. سئو داخلی مجموعه ای از آپدیت ها و ادیت های لینک های ایندکس شده سایت است. مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت به معنای درست انتخاب شدن کلمات کلیدی، تولید محتوای دقیق با ساختار هدینک و عکس مناسب و در نهایت انتشار دقیق مطلب است. در ادامه مقاله مطلب گذاری اصولی به طور کامل در مورد مولفه های مهم انتشار یک مقاله در سایت صحبت خواهیم کرد.

 

مطلب گذاری اصولی

یکی از مهم ترین قسمت های سئو داخلی سایت و تولید محتوا، اضافه کردن مقالات وصفحات جدید برای توسعه سایت و نگه داشتن رتبه کیوردهای مهم است. مطلب گذاری اصولی سئو در این قسمت به شدت اهمیت پیدا می کند و شما با داشتن یک چک لیست اصول سئو می توانید این موارد را انجام دهید. نکته اصلی سئو کردن یک سایت در جهت افزایش کلیک و افزایش فروش داشتن یک برنامه محتوایی قوی برای تارگت کردن بهترین کیوردها و کلمات کلیدی اصلی است. هنر پیدا کردن این کلمات کلیدی بسیار اهمیت دارد و با داشتن کلمات کلیدی اصلی و نوشتارهای ارزشمند هر مفهوم کلیدی همانند بازی های استراتژی نقشه برای شما روشن می شود.

اگر همه هدینگ های این محتوای آموزش مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت را مطالعه کنید علاوه بر یادگیری کامل نکات مهم برای انجام سئو داخلی، در توسعه سئو سایت، افزایش کلیک و افزایش فروش کسب و کار اینترنتی خود نیز مستقل خواهید شد.

برای اینکه تیم تخصصی سئو یاسئومی سایت شما را آنالیز کند و به فروش آنلاین شما کمک کند در سایت فرم را پر کنید.

 

مطلب گذاری اصولی

بهینه سازی سایت شامل چه مواریست؟

خدمات سئو سایت شامل 3 دسته کلی است. 1- سئو داخلی 2- سئو خارجی 3- سئو فنی

همه این 3 دسته به بخش های کوچک تر و تسک های ریزی تقسیم می شوند. ولی از جنبه های کلی وبسایت مواردی مثل استراتژی سئو، کیورد ریسرچ، تولید محتوا و … نیز در سئو سایت به شدت اهمیت پیدا می کنند. بهینه سازی تمامی مواردی که در یک صفحه هستند برای سئو کردن سایت اهمیت پیدا می کند. مهم ترین بخش های هر لینک که بیشترین اهمیت را از نگاه ربات های موتورجستو گوگل دارد را برای شما لیست خواهیم کرد.

همچنین بخوانید  آرایشگاه‌های تخصصی عروس در هر منطقه را از کجا پیدا کنیم

 

مطلب گذاری اصولی

  • عنوان یا تایتل صفحه
  • متا دیسکریپشن
  • هدینگ اول
  • ساختار هدینگ
  • عکس ها و دیتای هر عکس
  • محتوای اول صفحه و آخر صفحه
  • و …

اصول سئو سایت در سال 2022

سئو سایت همیشه 2 دسته اصلی کارها را شامل شده است. یکی زیرساخت ها وپایه اولیه هر لینک یا دامنه مثل عنوان و دوم اینکه نحوه نوشتن محتوای هر قسمت مثل همین محتوای عنوان. درسال های قبلی عنوان ها با چندین کلمه کلیدی پر می شود ولی امروز اصلا گوگل کلمات تکراری را در عنوان نشان نمی دهد. همین مثال به شما یک دید می دهد که با این عینک به سئو نگاه کنید که ادامه به طور کامل تری توضیح می دهیم.

آشنایی با اصول اولیه سئو و الگوریتم های گوگل به شما کمک می کند تا شناخت  خوبی نسبت به نگاه و توجه ربات های موتورجستجوی گوگل داشته باشید. حالا  با توجه به کسب و کار اینترنتی خودتان اصلاحات و عباراتی که خیلی مهم و حیاتی هستند و مشتریان به دنبال آنها هستند را هم باید بشناسید تا  بتوانید بهترین استفاده را از این فضاهای مهم هر لینک یا صفحه داشته باشید.

تولید محتوای منظم، ساختار لینک های منطقی، نداشتن ارورهای تکنیکال سئو، درست بودن اچ تی ام ال5  و کدهای مفهومی صفحات، ایندکس بودن آخرین محتوای هر صفحه، لینک سازی خارجی ارزشمند و … اصول مهم سئو در سال 2022 هستند که البته همه این موارد در جهت پاسخگویی به نیاز کاربر برای شما خلف ارزش می کند.

مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت

هدف از مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت این هست که وقتی یک بار زمان گذاشته می شود و یک متن یا مقاله در سایت منتشر می شود در همان لحظه، عنوان، دیس، عکس ها، تگ آلت، هدینگ ها، متن اولیه و آخر، لینک های داخلی وایندکس کردن انجام شود.

8 مورد از مهمترین الگوریتم های گوگل که بر سئو کردن سایت تاثیر دارد.

گوگل برای بهبود نتایج جستجو همیشه در حال بهتر کردن سایت خود است. یک طراحی ساده که یک باکس هست که در انجا جستجو می کنید ولی بک این طرح ساده میلیون ها خط کد و میلیون ها ساعت کار هست. در این مسیر برای بهتر کردن و سریع تر کردن نتایج و مقابله با سایت هایی که فقط هدف افزایش یوزر به هر قیمتی را داشته اند، گوگل یک جنگلی از مبارزان را توسعه داده است. الگوریتم های گوگل بسیار زیاد هستند که هر کدام وظیفه ای در سطح وب دارند. در ادامه لیست جامع معرفی الگوریتم های گوگل را میاوریم ولی به توضیح چند الگوریتم که با مطلب گذاری اصولی برای سئو  ارتباطب یشتری دارند می پردازیم.

  1. الگوریتم پنگوئن
  2. الگوریتم کبوتر
  3. گوگل الگوریتم
  4. گوگل دنس
  5. الگوریتم پاندا
  6. الگوریتم برت
  7. الگوریتم مرغ مگس خوار
  8. الگوریتم کافئین
  9. الگوریتم دزد دریایی
  10. الگوریتم گورخر
  11. الگوریتم رنک برین
  12. الگوریتم موش کور
  13. الگوریتم فِرد
  14. الگوریتم موبایل فرست ایندکس
  15. الگوریتم هیلتاپ
  16. الگوریتم پیج رنک
  17. الگوریتم ونیز
  18. لگوریتم رقص گوگل
همچنین بخوانید  بررسی تخصصی گوشی سامسونگ Galaxy A23

الگوریتم دزد دریایی هدفی مشخص دارد، سایت هایی که محتوای سرقت شده منتشر می کنند را جریمه می کند. الگوریتم تازگی محتوا برای مقالاتی که جدید و آپدیت هستند ارزش بیشتری قائل است. الگوریتم مرغ مگس خوار معنای هر کلمه را به صورت دقیق می داند و کاربردهای مختلف کلمه در متن های مختلف را هم کاملا آشنا است. الگوریتم پاندا دشمن محتواهای بی کیفیت است و گوگل جدیدا اصلا برای کرال کردن صفحاتی که محتوای بی ارزشی دارند هیچ کرال باجتی نمیگذارد. در مقالات سایت شرکت تمامی 8 الگوریتم مهم و موثر بر سئو سایت را به صورت کامل توضیح داده ایم و برای مطالعه بیشتر و دقیق تر پیشنهاد میکنیم به سایت ما (yaseomi.com) سر بزنید. 

الگوریتم pirate یا دزد دریایی

سوخت کشتی برای ادامه دادن راه و پیداکردن منابع جدید و جزیره های بهتر نیازمندی ضروری است. حالا تصور کنید شما یک سایت دارین برای اینکه سرباز های بیشتری بسازین باید صفحات بیشتری داشته باشین و برای صفحات بیشتر محتوا لازم هست. محتوای لازم برای هر صفحه را اگر بخوایید تولید کنید هزینه و زمان زیادی لازم دارد. خیلی ها محتوای رقبا را سرقت می کنند تا به سایت خودشان اضافه کنند و سریع ترین زمان هم برای اینکه بشود یک محتوایی را به سایت اضافه کنید همین روش دزد دریابی بودن است. حال گوگل یک الگوریتم از سال 2012 توسعه داده است که در مقابل این حرکت زشت مقابله و منبع متن را شناسایی می کند.

آیا محتوای تصویری روی سئو سایت تاثیر دارد؟

در بررسی های انجام شده و دیدن فیدبک گوگل در مقابل آپدیت شدن لینک ها با عکس های جدید متوجه می شویم که تصاویر روی سئو و افزایش کلیک و جایگاه کلمات کلیدی تاثیر دارند. برای اینکه بهترین عملکرد را در سئو سایت و تک تک صفحات خود داشته باشید بهتر است بهترین عکس ها را تهیه کنید و روی تگ آلت و دیتای هر عکس هم حساسیت زیادی به خرج دهید. محتوای بصری روی سئو کل سایت هم موثر است در یک پروژه سئو که فقط تصاویر را بهینه کردیم خروجی سرچ کنسول با رشد 100 درصدی به ما نشان داد که عکس روی سئو سایت خیلی تاثیر می گذارد.

آیا محتوای تکراری برای سئو سایت مضر است؟

محتوای تکراری روی لینک های ایندکس شده مختلف یک سایت مناسب نیست. در حالت کلی جواب این است که بله مضر است. ولی حجم محتوا هم می تواند ملاک باشد یا اینکه شما اگر در من و فوتر یک سایت دقت کنید همه موارد تکراری است ولی گوگل از تگ اچ تی ام ال 5 هدر و فوتر متوجه این مساله هست و ربات گوگل در هر صفحه به دنبال محتوای ارزشمند همان صفحه است. ولی در هر صفحه 2 خط محتوای تکراری ضرر بزرگی به سئو سایت نمی زند.

همچنین بخوانید  نکات مهم در طراحی و اجرای اتاق کنفرانس

 آیا مطلب گذاری اصولی برای سئو سایت اثر مثبت دارد ؟

بله. قطعا منظم بودن محتوای منتشر شده و اینکه همه موارد سئو داخلی و اصول سئو رعایت  شود به سئو کلی سایت کمک میکند. سایتی که یک سال فقط مقاله بگذارد کلیک های بالایی دریافت خواهد کرد. زمان انتشار ساعت 12 ظهر هر روز و یک مقاله 1500 کلمه ای یونیک و عالی به همراه عکس و فیبم می تواند به رشد کلیک های شما کمک کند. دقت کنید که این موارد باید اصولی انجام شود و نکته مهم این هست که چه عنوان هایی تارگت شود. هنر استراتژی سئو را دست کم نگیرید.

برای گرفتن مشاوره سئو و خدمات سئو جواد یاسمی با شماره 09376996070 تماس بگیرید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *