تبلیغات

تبلیغات

جاهای دیدنی استانبول که نمی شناسید

goldentoolip

معمولا گردشگرانی که به استانبول می‌روند، از جاهای معروف و شناخته شده دیدن می‌کنند؛ جاهایی مانند ایاصوفیا، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، برج گالاتا و… نکته این‌جاست که در این شهر، جاهای دیگری نیز وجود دارد که بازدید از آن‌ها می‌تواند جذاب و لذت‌بخش باشد. در این مطلب، می‌خواهیم به جاهای دیدنی استانبول که نمی‌شناسید، بپردازیم. هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا با اقامت در آن، به جاهای دیدنی شهر سر بزنید.

جاهای دیدنی استانبول  

هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول

در قدم اول برای بازدید از جاهای کمتر شناخته شده استانبول، می‌توانید در هتل گلدن تولیپ اقامت داشته باشید. این هتل 5 ستاره لوکس دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام و امکانات اسپاست.
تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و دستگاه قهوه‌ساز هستند. برخی از واحدها یک نشیمن و چشم‌اندازی به دریا دارند. مهمانان می‌توانند از غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی در رستوران مونتانا هتل لذت ببرند.
از هتل گلدن تولیپ تا پارک موضوعی Vialand، 17 دقیقه با ماشین و با موزه Kariye، 8 دقیقه راه است. از دیگر مکان‌های نزدیک هتل می‌توان به بازار ادویه و مرکز خرید فروم استانبول اشاره کرد. در ادامه، به مکان‌های کمتر شناخته شده استانبول و فاصله آن‌ها تا هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول اشاره می‌کنیم.

رودخانه گوکسو

رودخانه گوکسو به خاطر آب‌های شفاف و آرامش بخش خود معروف است. می‌توانید در اطراف رودخانه قدم بزنید یا از تور قایق‌های آن لذت ببرید. از جمله جاذبه‌های مشرف به رودخانه می‌توان به پارک فاتح، فانوس دریایی سیله و دریاچه سیله اشاره کرد. این رودخانه از منطقه بیکوز از استانبول می‌گذرد و فرصتی برای ماهیگیری فراهم می‌کند. رودخانه گوکسو با هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا 47 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

کاخ کوچوکسو

قدمت کاخ کوچوکسو به سال 1856 برمی‌گردد. این کاخ در ساحل تنگه بسفر، در منطقه‌ای به وسعت تقریبا 400 متر قرار دارد و به عنوان استراحتگاهی برای سوارکاران و ماهیگیران ساخته شده است. کاخ کوچوکسو ویژگی‌های متمایزی از جمله سقف‌های کنده‌کاری شده با تزئینات و نسخه‌های خطی نفیس دارد. آن‌چه در کاخ کوچوکسو به چشم می‌خورد، سبک پله‌ها، حوض آب کوچک، مبلمان اروپایی و نقاشی‌های رنگ روغن کمیاب آن است. فاصله کاخ تا هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول 26 کیلومتر به اندازه 42 دقیقه رانندگی است.   

پارک نکاستپه

یکی دیگر از مکان‌های آرام برای کسانی که به دنبال مکان‌های کمتر شناخته شده در استانبول هستند، پارک وسیع نکاستپه (Nekkastepe) با 50 هزار مترمربع مساحت است. این پارک دارای یک باند هواپیما، یک زمین تنیس، یک منطقه تیراندازی، مناطق تناسب‌اندام، مسیر ماجراجویی، حوضچه آب بیولوژیکی و همچنین پل چوبی و آبشار است. کسانی که قصد کمپینگ دارند، می‌توانند از طبیعت این پارک لذت ببرند. فاصله پارک نکاستپه تا هتل گلدن تولیپ بایرام 17 کیلومتر به اندازه 32 دقیقه رانندگی است.

همچنین بخوانید  مزایای استفاده از چمدان

جاهای دیدنی استانبول

جنگل شهری معمار سینان

جنگل معمار سینان در زوبیده هانیم منطقه سلطان گازی استانبول در مساحتی بیش از 3 میلیون و 400 هزار متر مربع قرار دارد. این جنگل که در سال 2012 به روی بازدیدکنندگان باز شد، مکانی ایده‌آل برای پیک‌نیک خانوادگی و سپری کردن اوقات خوش است. این جنگل دارای یک دریاچه زیبا مشرف بر یک برج چوبی مرتفع است که در آن می‌توانید از مناظر طبیعی لذت ببرید.
مساجد، زمین‌های بازی فوتبال، زمین‌های تنیس، بسکتبال و والیبال و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری در این جنگل ایجاد شده‌اند. فاصله این جنگل تا هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول 13 کیلومتر به اندازه 21 دقیقه رانندگی است.

کافه گوزلچه حصار

یکی دیگر از جاهای دیدنی کمتر شناخته شده استانبول، کافه گوزلچه حصار است که منظره‌ای باشکوه از بسفر، پل سلطان محمد فاتح و قلعه روملی حصار دارد. این کافه می‌تواند تا 200 بازدیدکننده را در خود جای دهد و بوفه صبحانه باز در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر ارائه می‌دهد. فاصله هتل گلدن تولیپ ال کافه گوزلچه حسار 46 دقیقه با ماشین است.

جاهای دیدنی استانبول

دهکده کاتالکا

کاتالکا که در منتهی الیه غرب استانبول به مساحت 1291 کیلومتر مربع واقع شده، بزرگ‌ترین منطقه استانبول از نظر مساحت است. این دهکده حدود 56 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و ساحل طولانی و زیبای آن در سراسر دریای سیاه کشیده شده است.
منطقه کاتالکا به دلیل محصولات کشاورزی و جنگل‌هایش شهرت دارد و به علت جمعیت کم، منطقه‌ای آرام است که به گردشگران احساس راحتی و آرامش می‌بخشد.
گردشگرانی که به دنبال اسرار استانبول هستند، از منطقه کاتالکا بازدید می‌کنند تا جاذبه‌های آن از جمله روستای زیبای فلامنگو، یالیکوی و اورمانلی را کشف کنند.
کاتالکا یک مقصد توریستی جذاب است که به دلیل غار آهکی خود شناخته شده است. قدمت این غار به حدود پنج هزار سال قبل از میلاد برمی‌گردد. این غار از سه طبقه تشکیل شده است که طبقات آن با یک پلکان مارپیچ به هم می‌رسند. پس از صعود به قله آن، از هوای تازه و منظره زیبای مشرف به رودخانه زلال آب شیرین کاراسو لذت خواهید برد. فاصله هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول با دهکده کاتالکا 48 کیلومتر به اندازه 59 دقیقه رانندگی است.

رزرو هتل های استانبول در فلای تودی

در شهر توریستی و پرجنب‌وجوش استانبول، جاهای دیدنی زیادی وجود دارد که چندان شناخته شده نیستند. از جمله آن‌ها می‌توان به روستای کاتالکا، جنگل شهری معمار سینان، پارک نکاستپه و … اشاره کرد.
در سفر به استانبول می‌توانید پس از اقامت در هتل گلدن تولیپ بایرام پاشا استانبول از تک‌ تک این مکان‌های دیدنی بازدید کنید. برای رزرو هتل های استانبول به سامانه جامع فلای تودی مراجعه کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود در این سایت رزرو کرده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.

همچنین بخوانید  معرفی مجموعه "گنجینه‌ی طلایی شاتوت" | تولید نرم افزار CRM

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *