تبلیغات

تبلیغات

6 دلیل خرید ایکس باکس سری ایکس و اس برای ایرانی‌ها

xboxsereai

طبق گزارشات اخیر، برخلاف سال‌های گذشته گرایش مردم نسبت به خرید ”  ایکس باکس ” به شدت افزایش یافته است. حتی استقبال از کنسول‌های جدید مایکروسافت در ژاپن که خانه برند سونی است شیب صعودی چشم‌گیری دارد. هرچند در کل، کنسول جدید Sony نزدیک به دو برابر Xbox سری جدید در سرتاسر دنیا به فروش رسیده است. در خصوص بازی و لوازم جانبی هم همین نکته صدق می‌کند و اغلب گیمرهای حرفه‌ای همیشه برای خرید کنسول جدید سونی منتظر می‌مانند.

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که اگر کنسول‌های سونی تا این حد طرفدار دارند، پس چرا به سری جدید کنسول‌های بازی مایکروسافت لقب قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین کنسول دنیا را داده‌اند؟ چرا مایکروسافت مدام هم‌پای سونی کنسول‌هایش را به‌روز می‌کند؟ چرا ایکس باکس سری اس و ایکس به‌خصوص در آمریکا و ایران از فروش بسیار زیادی برخوردار است؟ و سؤال‌های بسیار دیگری که ما را به پرسش کلی‌تر و مهم‌تری می‌رساند!

خرید ایکس باکس نسبت به کنسول‌های بازی دیگر به‌خصوص برای ایرانی‌ها چه مزیت و برتری‌ای دارد؟

آیا شما چیزی از مزیت‌های کنسول ایکس باکس می‌دانید؟ تا چه اندازه با این کنسول آشنایی دارید؟ برای آشنایی بیشتر با مزیت‌های کنسول مایکروسافت و خوبی‌های سری ایکس و اس پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

 آشنایی با کنسول بازی مایکروسافت و مزیت‌های خرید ایکس باکس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مایکروسافت دستگاهی را بر اساس تکنولوژی DirectX ساخت تا این‌گونه بتواند یک کنسول بازی با قیمت پایین‌تر نسبت به رایانه شخصی و کنسول‌های رقیب خود عرضه کند، دستگاهی که نام DirectX Box را به خود گرفت. در سال 2000 این کنسول ارائه شد و شما از سال 2002 می‌توانستید از خرید ایکس باکس و بازی با آن لذت وافری ببرید. ماجراها و چالش‌های بسیاری پشت سر گذاشته شد تا عاقبت در سال 2005، Xbox 360 عرضه شد و طرفداران بسیاری به‌خصوص در آمریکا پیدا کرد.

مایکروسافت فوراً از ایده wii استفاده و سنسورهای حرکتی کینکت را روانه بازار کرد، در نتیجه خیلی زود به محبوبیت رسید و به فروش فوق‌العاده‌ای دست یافت و به این شکل گوی سبقت را از سونی ربود. پس از آن هم Xbox One X,S ظاهر شدند و اخیراً هم ابرغول گرافیکی ”  ایکس باکس سری ایکس ” و برادر کوچک‌ترش یعنی سری اس وارد بازار شدند.

سونی از کنسول محبوبPS5  خود رونمایی کرد و مایکروسافت نیز با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برای جلب رضایت سلیقه‌های متفاوت به این عرصه وارد شد. خوب می‌دانیم که کنسول‌های سونی محبوبیت و قدمت بیشتری دارند و بازی‌های انحصاری فراوانی را ساپورت می‌کنند. با این وجود نباید از کنسول‌های قدرتمند شرکت مایکروسافت و امکاناتشان غافل شد. مخصوصا که برخلاف انتظار در حال شکستن رکوردهای فروش مایکروسافت هستند.

همچنین بخوانید  لوازم جانبی موبایل

ایکس باکس سری

مزیت ایکس باکس ( مخصوصا سری اس )  برای ایرانی‌ها

 

  1. قیمت به شدت پایین‌تر : اجازه بدهید راحت بگوییم که خرید ایکس باکس برای ایرانی‌ها انتخاب مناسب‌تر و بهتری است. چرا که با در نظر گرفتن قیمت دلار، هزینه‌ی آن با سونی اختلاف زیادی پیدا می‌کند و اینگونه کنسول بازی ارزان‌تری را می‌توانید تهیه کنید.
  2. پردازنده‌های گرافیکی کنسول‌های سری ایکس نسبت به سونی بسیار قوی‌ترند و قابلیت 4k آنها واقعاً کیفیت خوب و فوق‌العاده‌ای دارد.
  3. سری اس عزیز : اما می‌خواهیم بیشتر سری اس که به نظر ما مناسب‌ترین کنسول برای ایرانی‌هاست حرف بزنیم. کنسولی که پردازنده‌های کمی ضعیف‌تر نسبت به نسل نهم دارد اما با قیمت بسیار پایین‌تری فروخته می‌شود و از بازی‌های نسل نهم به خوبی پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت به افرادی که دوست دارند با هزینه کمتر از بازی‌های روز دنیا لذت ببرند اهمیت داده است. مجبور نیستید برای گرافیک هزینه گزافی بدهید!
  4. لوازم جانبی Xbox هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار از سونی مناسب‌تر هستند.
  5. امکانات مایکروسافت : شما با خرید این کنسول نه تنها چیزی را در مقایسه با پلی استیشن از دست نمی‌دهید بلکه می‌توانید آن را به عنوان یک دستگاه مدیا پلیر درست‌وحسابی به کار بگیرید. اشتراک‌های مایکروسافت هم دریچه جدیدی از امکانات مدیای آنلاین را به روی شما باز خواهد کرد.
  6. سیستم گیم پس مهم‌ترین و ارزشمندترین مزیت این کنسول است که خرید بازی‌های مختلف را برای شما آسان می‌کند. مشترکین گیم پس می‌توانندحدود 400 بازی را به طور رایگان در اختیار داشته باشند. (شاید تصور کنید این بازی‌ها فروش کمتری دارند و ارزان‌تر هم هستند ولی بهتر است بدانید که تعداد زیادی از بازی‌های جدید در همان روزِ ارائه در این سیستم قرار می‌گیرند و بعضی از آنها همچون فورزا هورایزن، فیفا، الدن رینگ و… بازی‌های بزرگی هستند.)

این خصوصیات و جذابیت‌هاست که خرید ”  ایکس باکس سری اس ” را برای ایرانی‌ها تبدیل به یک گزینه به شدت به‌صرفه‌تر و بهتر می‌کند!

ایکس باکس سری

خرید کنسول، بازی و لوازم جانبی ایکس باکس در هزارتو!

مطمئناً خوب می‌دانید که قیمت‌ها در ایران نوسانات فراوانی را تجربه می‌کنند و کنسول ایکس باکس هم ازقاعده مستثنی نیست. با این حال تیم هزارتو این قول را به تمام مشتریانش داده و می‌دهد که با کمترین قیمت این کنسول را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما برساند.

تیم هزارتو صادقانه راهنمایی‌تان می‌کند تا خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید. همه‌ی لوازم جانبی ایکس باکس سری اس و سری ایکس و تمام کنسول‌های مایکروسافت و هرچیزی که با این کنسول مرتبط است در فروشگاه هزارتو موجود است! با تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب در هزارتو، خرید بازی و گیم پس برای شما به امری لذتبخش و آسان تبدیل می‌شود.

همچنین بخوانید  ویدئو وال چیست و چه کاربردی دارد؟

امکان خرید حضوری و آنلاین از سایت هزارتو، مشاوره تلفنی، تحویل اکسپرس تهران، ارسال رایگان خرید بالای ده میلیون تومان برای تمامی نقاط کشور، پرداخت در محل تا سقف 10 میلیون تومان در تهران، ارسال سریع به تمام شهرها و… از جمله اقداماتی است که این تیم برای جلب رضایت شما انجام می‌دهد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *