تبلیغات

تبلیغات

ویژگی های قاب موبایل آیفون 13

cover-iphone13

این روز‌ها تمامی افراد دارای مدل‌های مختلف موبایل بوده و از آن برای بسیاری از کار‌های روزمره بهره می‌برند. با توجه به اینکه قیمت تلفن‌های همراه، زیاد بوده و برای خرید آن‌ها، به ‌خصوص موبایل‌های آیفون، هزینه زیادی را بپردازید، بهتر است در حفظ و نگهداری‌شان کوشا باشید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مدل‌های جدید آیفون اپل را خریداری کنند؛ اگر شما هم در این دسته قرار دارید، بهتر است به خرید قاب آیفون 13 بپردازید. این مدل را می‌توان در دسته جدید‌ترین‌ مدل­های این شرکت قرار داد.

کاور آیفون 13

کاور یا محافظ آیفون 13 باید دارای ویژگی‌های مخصوص و ویژه‌ای باشد تا از موبایل‌تان به ‌خوبی محافظت کرده و جلوی ضربه‌های وارد‌شده را بگیرد. یک کاور باید به‌ گونه‌ای طراحی شود که هم زیبایی مختص به خود را داشته و هم از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

اگر موبایل‌تان از دست‌تان به پایین بیفتد و کاور خاصی نداشته باشد، ممکن است تمامی تجهیزات آن آسیب ببینند. اما اگر از قاب آیفون 13 استفاده کنید، خواهید دید که در چنین مواقعی، این اتفاقات نا‌گوار برای­تان به ‌وجود نخواهد آمد.

قاب موبایل آیفون 13

انواع محافظ موبایل برای iPhone 13

برای اینکه از گوشی خود در برابر عوامل خارجی محافظت کنید، بهتر است از کاور آیفون 13 بهره ببرید. پس از اینکه موبایل خود را خریداری کرده‌اید، بهتر است هر چه سریع‌تر کار‌های محافظتی آن را انجام داده و لوازم جانبی را تهیه کنید. برای خریداری گارد، می‌توانید مدل‌های مختلفی را بررسی کرده و در نهایت، بهترین مدل قاب آیفون 13 را بنا‌بر سلیقه خود تهیه کنید.

کاورهای ضد ضربه و ویژگی های ویژه آن ها

این مدل از کاور‌ها به ‌صورتی طراحی شده‌اند که وظیفه اصلی­‌شان محافظت و مراقبت از بخش عمده گوشی همراه باشد. اکثر این مدل‌ها از پلاستیک سخت و فشره ساخته شده‌اند که مقاومت زیادی را برای­تان ایجاد می‌کنند. برخی از این مدل‌ها، برای قسمت دوربین هم بخش کشویی را در‌نظر گرفته‌اند که از آن محافظت کند.

لنز گوشی هم حساسیت‌های زیادی دارد؛ پس از خرید قاب آیفون 13 در این مدل، کافی­است تنها برای عکس یا فیلم‌گرفتن، درپوش لنز را باز کنید.

مدل های پشت شیشه ای

بهتر است بدانید که این مدل‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارند؛ البته که از موبایل‌تان مراقبت هم می‌کنند. اگر دوست دارید گوشی‌‎تان بیش از اندازه زیبا دیده‌ شود و به‌ نوعی به چشم بیاید، می‌توانید چنین مدل‌هایی را خریداری کنید.

قاب موبایل آیفون 13

مدل کیفی که جنس چرمی دارد!

یکی از بهترین انواع قاب آیفون 13 که می‌توانید برای نگهداری بهتر از گوشی خود تهیه کنید، مدل کیفی است. اغلب این نوع‌ها از جنس چرم ساخته شده و به همین دلیل دارای قیمت نسبتا بالایی هستند. محافظ آیفون 13 مدل کیفی، هم از پشت گوشی و هم از جلوی آن محافظت می‌کند.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل

اغلب آقایان جذب این مدل شده و ترجیح می‌دهند برای موبایل، خود، این لوازم جانبی جذاب و با‌کیفیت را تهیه کنند.

نوع سیلیکونی و نرمی و لطافت آن

رایج‌ترین نوع کاور آیفون 13 و بسیاری از گوشی‌های دیگر را این مدل در بر می‌گیرد. این مدل‌ها انعطاف‌پذیر بوده و نرمی قابل توجهی را دارند. این نرمی و لطافت را می‌توان در پلاستیک نرم آن جست‌و‌جو کرد.

خرید کاور آیفون 13 از اُپال کِیس

چنانچه قصد دارید بهترین قاب آیفون 13 را تهیه کرده و روی گوشی موبایل خود قرار دهید، باید بهترین فروشگاه را برگزینید. این فروشگاه باید دارای لوازمی باشد که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند. می‌توانید اُپال کِیس را برای انجام این کار انتخاب کنید. 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *