تبلیغات

تبلیغات

چگونه گوشی گوگل پیکسل خود را خاموش کنیم

How-to-Turn-Off-a-Google-Pixel-Phone

در طول سال ها، تلفن های هوشمند به لطف گسترش تکنولوژی از فناوری های خاصی پیشرفته ای استفاده می کنند. گاهی اوقات، این ویژگی کار ساده را نیز پیچیده تر از آنچه لازم است می کند. به عنوان مثال، به گوشی گوگل پیکسل خود توجه کنید. در گذشته اگر از کاربران قدیمی این تلفن هوشمند بودید، می توانستید به راحتی با استفاده از دکمه پاور آن را روشن کنید، اما دیگر اینطور نیست.

بسته به اینکه کدام یک از گوشی های گوگل پیکسل را دارید، فرایند راه اندازی مجدد و خاموش کردن آن متفاوت است. این روند به این دلیل است که دکمه روشن/ خاموش کردن برای نمایش دستیار گوگل در گوشی های جدید گوگل پیکسل تعبیه شده است. به این ترتیب، شاید برای شما نیز این مسئه رخ دهد که پس چگونه می توان گوگل پیکسل را خاموش کنیم؟ در این مقاله می توانید نحوه این فرایند را مورد بررسی قرار دهید.

چگونه گوگل پیکسل 5 و نسخه های قدیمی تر از آن را خاموش کنیم

طراحی پیکسل 7 پرو

گوگل پیکسل 5 و گوشی های قدیمی تر از آن که دارای نسخه اندروید 11/12 هستند، روند نسبتا ساده ای را برای خاموش کردن دارند. برای انجام این کار، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه روشن/خاموش را برای چند ثانیه در گوشی نگه دارید. منوی پاور می بایست در صفحه نمایش داده شود.
  • در این بخش بر روی گزینه Power off ضربه بزنید تا تلفن هوشمند خاموش شود. برای راه اندازی مجدد می توانید گزینه Restart را انتخاب کنید.

در نهایت یک صفحه سیاه برای چند ثانیه در تلفن هوشمند نمایش داده می شود و پس از آن بسته به انتخاب شما، پیکسل خاموش و یا راه اندازی مجدد می شود.

چگونه گوگل پیکسل 7 و 6 خاموش یا راه اندازی مجدد کنیم

منوی پاور در گوگل پیکسل 7

خاموش کردن و یا راه اندازی مجدد گوشی های گوگل پیکسل 6 و 7 کمی با نسخه های قدیمی تر خود متفاوت است. زیرا، نمی توانید با فشار دادن طولانی مدت دکمه پاور گوگل پیکسل خود را خاموش کنید. برای ارزیابی این روند، می توانید مراحل زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • دکمه های روشن/خاموش و افزایش صدا را به صورت همزمان در گوگل پیکسل خود بفشارید و برای چند ثانیه آن را نگه دارید. با انجام این کار منوی Power در صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.
  • اکنون در منوی زمینه بر روی گزینه Power off ضربه بزنید. با این حال، اگر می خواهید تلفن هوشمند خود را راه اندازی مجدد کنید. می توانید به جای آن گزینه Restart را انتخاب کنید.
همچنین بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 10 Lite و نوت 10 Lite را معرفی می کند

برای روشن کردن مجدد گوگل پیکسل می بایست دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی بفشارید. زمانی که فرایند بود شروع می شود، تلفن شما می لرزد.

علاوه بر فرایند بالا، می توانید نحوه عملکرد دکمه پاور را با استفاده از منوی تنظیمات تغییر دهید. اگر احساس می کنید، این تغییرات در روند استفاده از گوشی تاثیر مثبتی را می گذارد، می توانید نحوه انجام آن را در ادامه مقاله دنبال کنید:

  • منوی Settings را در گوگل پیکسل خود اجرا کنید.
  • صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس به مسیر System > Gestures بروید.
  • بر روی گزینه Press & hold power button ضربه بزنید.
  • در نهایت گزینه Power menu را انتخاب کنید.

با انجام این کار، شما می توانید فرایند خاموش کردن گوگل پیکسل را با استفاده از دکمه روشن/خاموش به سر انجام برسانید. از این رو اگر علاقه ای به استفاده از دستیار گوگل ندارید، این مرحله می تواند به شما کمک بسزایی کند.

چگونه گوگل پیکسل خود را بدون استفاده از دکمه Power خاموش و یا راه اندازی مجدد کنیم

منوی تنظیمات سریع گوگل پیکسل

اگر دکمه روشن/خاموش گوگل پیکسل شما کار نمی کند، می توانید روند خاموش کردن را با استفاده از ویژگی نرم افزاری مورد استفاده قرار دهید. برای انجام این کار، می توانید مراحل ارائه شده در ادامه مقاله را دنبال کنید:

  • انگشت خود را بر روی صفحه اصلی پیکسل قرار داده و سپس آن را به سمت پایین بکشید تا صفحه اعلان ها ظاهر شود.
  • مجددا انگشت خود را به پایین بکشید تا تنظیمات سریع گسترش یابد. اکنون یک دکمه پاور مبتنی بر نرم افزار را در گوشه سمت راست برنامه مشاهده خواهید کرد.
  • بر روی آن ضربه بزنید تا من.ی پاور اجرا شود. در نهایت بسته به آنچه می خواهید گزینه خاموش یا راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.

چگونه تلفن هوشمند گوگل پیکسل خود را هارد ریست کنیم

اگر پیکسل شما به ورودی های دکمه ای پاسخ نمی دهد، توصیه می کنیم تلفن هوشمند خود را راه اندازی مجدد سخت افزاری کنید. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه روشن/خاموش پیکسل خود برای 30 ثانیه نگه دارید.
  • صفحه به صورت خودکار سیاه و دستگاه شما خاموش می شود.
  • اگر پیکسل شما مجددا راه اندازی نشد، می بایست دمکه پاور را مجددا بفشارید.

پیکسل خود را کاوش کنید

خاموش و یا راه اندازی مجدد Google Pixel آنطور که باید ساده نیست. با این حال، اگر بخواهیم از جنبه مثبت آن نگاهی بی اندازیم، گوگل چندین گزینه برای خاموش کردن تلفن هوشمند خود قرار داده است تا بتوانید از روش که روند راحت تری را ارائه می دهد اقدام کنید.

همچنین بخوانید  بررسی گوشی Samsung Galaxy A32 5G

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *