تبلیغات

تبلیغات

خرید بتل پس کلش آف کلنز از ویجی استور

clanzofclash

در صنعت بازی‌های ویدیویی به روش کسب درآمد که معمولاً از طریق سیستم طبقه بندی شده به کاربر ارائه می دهد، بتل پس می گویند. در واقع بازیکن پس از استفاده از بتل پس می تواند چالش های خاص و پاداش های مختلفی را دریافت کند. این روش در سال ۲۰۱۳ انجام شد و در سال ۲۰۱۰ این روش به عنوان جایگزینی برای هزینه های اشتراک و لوت باکس ها استفاده گشت. در حال حاضر خرید بتل پس کلش آف کلنز از ویجی استور کلش فراهم است که می توانید با خرید آن بازی جذاب تر و شگفت انگیزتری را تجربه کنید. لازم به ذکر است بعضی بتل پس ها راه های رایگانی برای کسب پاداش دارند. این روش ها برای تمامی کاربران در دسترس خواهند بود اما در صورتی که اقدام به پرداخت هزینه یک ساله یا فصلی برای خرید بتل پس کنید، بسیاری از راه های کسب پاداش و وسایل تزیینی برای بازیکنان را در اختیار خواهید داشت.

بتل پس کلش آف کلنز

مزایای خرید بتل پس کلش آف کلنز

زمانی که اقدام به بازی در کلش آف کلنز می کنید احتمال اینکه به صورت رایگان برای شما دریافت یک بتل پس ارائه شود، وجود دارد. همچنین احتمال پیشنهاد برای خرید از طریق تراکنش های خرد فراهم است. در واقع پس از خرید بتل پس تعدادی ردیف پاداش به شما تعلق خواهد گرفت که می توانید با کسب تجربه کافی اقدام به تکمیل ردیف در آن رده کنید. 

به طور کلی می توان گفت بیشترین جوایز به صورت تزیینی هستند اما در کنار آن ها گزینه های سفارش سازی شخصیت و سلاح نیز وجود دارد که به اصطلاح به آن ها پوسته یا اسکین می گویند. توجه داشته باشید ایموت ها و سایر عناصر که در قدرت گرفتن بازیکن تاثیر ندارند، بیشتر جنبه تزیینی به بازی می دهند. تمامی جوایز مرغوب و رده بالا در ردیف های بالاتر بازی وجود دارد. برای دسترسی به این جوایز راهی به بازیکنان ارائه می شود تا بتوانند به واسطه آن گزینه های سفارشی سازی منحصر به فردی را به وجود بیاورند. 

راه های بسیاری برای پیشرفت در این بازی ارائه می شود که یکی از آن ها استفاده از تراکنش های خرد است. در واقع در بسیاری از مواقع در بازی کلش آف کلنز هم بتل پس رایگان و هم بتل پس پولی ارائه می شود که در بتل پس رایگان ردیف های بسیار محدود و جوایز کمی ارائه خواهد شد. بنابراین برای دسترسی به ردیف های بالاتر و جوایز بهتر باید از بتل پس پولی استفاده کنید. 

همچنین بخوانید  در صورتی که دستگاه یو پی اس روشن نشود باید چه کرد؟( 5 مشکل اساسی + راهکار )

به طور کلی می توان گفت پس از چند ماه از شروع فصل جدید امکان خرید بتل پس و جوایز جدید و متنوع فراهم است. همچنین اکثر این جوایز، پس از اتمام فصل قابل دستیابی نیستند. ذکر این نکته ضروری است که با در نظر گرفتن بازی برای بتل پس ها اصطلاحات مختلفی را به کار می برند. خرید بتل پس کلش آف کلنز از وی جی استور باعث می شود تا سرعت و امکان دستیابی به ردیف های بالاتر ممکن شود.

بتل پس کلش آف کلنز

نکات بسیار مهم و کلیدی بتل پس

بتل پس به عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده می تواند یکی از جذاب ترین سرگرمی ها برای مخاطب باشد در واقع شما برای هر مرحله ای که از آن عبور می کنید جوایز و رتبه های بالاتری را دریافت خواهید کرد که این موضوع سبب می‌شود تا انگیزه شما برای ادامه بازی افزایش یابد. توجه به نکات زیر باعث می‌شود تا بازی بتل پس بسیار هیجان انگیز تر شود. مشاهده آمار سلاح ‌ها یکی از نکات کلیدی در بتل پس به شمار می آید. همچنین امکان ارسال اکس‌پی به دوستان نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر تمامی این موارد، امکان تماشا کردن رویداد ها نیز امکان پذیر است.

بتل پس کلش آف کلنز

چرا بتل پس کلش آف کلنز بخریم؟

پس از خرید این محصول می توانید در سریع ترین زمان ممکن  قابلیت های جدیدی را به اکانت بازی خود اضافه کنید. در واقع خرید بتل پس کلش آف کلنز باعث می شود تا بازی سریع تر پیشرفت کند و بتوانید آرپی خود را بالا ببرید. با خرید بتل پس کلش آف کلنز پیشرفت شما در بازی به سرعت افزایش خواهد یافت. بنابراین بازیکنان و گیمران با خرید بتل پس می توانند لذت بسیار بیشتری از پیشرفت بازی خود ببرند. همچنین امکان خرید اکانت کلش رویال مکس نیز وجود دارد.

کلام پایانی

بسیاری از بازیکنان و افرادی که علاقه زیادی به گیم دارند به دنبال برداشتن محدودیت ها و دریافت هدایا و جوایز بیشتر هستند. به همین منظور خرید بتل پس کلش آف کلنز از وی جی استور می تواند تمامی این ویژگی ها را به همراه داشته باشد. در واقع بتل پس باعث می شود تا بسیاری از جوایز مانند اسلحه و اسکین های مختلف را دریافت کنید که این موضوع سبب پیشرفت بسیار سریع بازی و لذت بردن بیشتر از آن خواهد شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *