تبلیغات

تبلیغات

ساده ترین روش انتخاب فلش مموری ارزان قیمت و با کیفیت

flashmemooriarzan1

خرید فلش مموری ارزان قیمت و رم موبایل قیمت شاید دغدغه ی اصلی بسیاری از دانشجویان، کارمندان، افراد شاغل یا افراد که برای مصرف شخصی به آنها نیاز دارند باشد. اولین مسئله ای که افراد هنگام خرید حافظه با آن روبروی هستند مسئله ی هزینه ی آن است.

حتی پیدا کردن و خرید عمده فلش ارزان در شرکت ها، ادارات و دانشگاه ها به یک مشکل تبدیل شده است. پیدا کردن یک فلش با کیفیت که قیمت مناسبی هم داشته باشد کار چندان آسانی نیست. گاهی برای خرید یک حافظه ارزان نیاز است اطلاعاتی تخصصی تر در این زمینه داشته باشید تا بتوانید جنس بهتر با قیمت مناسب تر را آسان تر تشخیص داده و تهیه کنید.  

در این مطلب سعی شده است تا شما را با مواردی آشنا کنیم که هنگام خرید فلش مموری ارزان و کارت حافظه در نظر بگیرید. تا قادر باشید محصولی را انتخاب کنید که هم ارزان باشد و هم با کیفیت.

انتخاب فلش مموری

هنگام خرید رم و فلش مموری ارزان چه ویژگی هایی را باید درنظر بگیریم؟

سرعت

سرعت فلش مموری و رم موبایل از ویژگی های بسیار مهمی است که باید حتما درنظر بگیرید. مثلا سرعت فلش ها به دو دسته USB2.0 و USB3.0 تقسیم می شود. فلش USB3.0 فلش پرسرعت محسوب می شود که خود به سه نوع USB3.0 ، USB3.1 و USB3.2 تقسیم می شود. در انواع رم گوشی هم می توان اینطور درنظر گرفت که معمولا سرعت آن بر حسب MB/S روی آن درج می شود و هرچه این مقدار بیشتر باشد سرعت بالاتر است.

به طور کلی فلش مموری و رم موبایل پرسرعت قیمت گران تری دارند. پس اگر حتما داشتن سرعت بالا برای شما ملاک است آن را در نظر بگیرید و در غیر اینصورت نوع معمولی را تهیه کنید تا هزینه اضافی نپردازید. اگر قصد شما ذخیره اطلاعات است نیاز به سرعت بالا ندارید اما اگر قرار است مدام اطلاعات را به دستگاه های دیگر انتقال دهید، حتما فلش و رم سرعت بالا تهیه کنید.

 

ظرفیت

کاملا واضح است که کارت حافظه و انواع مموری کم ظرفیت تر قیمت کمتری دارند و هرچه پر ظرفیت تر باشند گران تر هستند. این کاملا به نوع مصرف شما بستگی دارد که کدام یک را تهیه کنید. اگر قصد دارید فلش مموری یا کارت حافظه پر ظرفیت تهیه کنید پس باید بودجه ی بیشتری درنظر بگیرید. با توجه به اینکه در ظرفیت های بالا سرعت هم بیشتر می شود.

 

همچنین بخوانید  مقررات ترخیص تجهیزات پزشکی

گارانتی

هنگام خرید حتما دقت داشته باشید که جنس با گارانتی تهیه کنید. هرچند که روی افزایش قیمت آن تاثیرگذار است اما ارزشش را دارد. گارانتی تضمین کننده ی اصل بودن کالا است. وجنس بدون گارانتی یعنی جنس تقلبی و فیک.

پس ارزشش را دارد که برای داشتن گارانتی پول بیشتری بپردازید. علاوه بر این داشتن گارانتی باعث می شود بتوانید از خدمات بعد از فروش نیز بهره ببرید. اینگونه خیالتان از بابت خرید راحت خواهد بود.

شرکت های گارانتی کننده اصلی انواع کارت میکرو اس دی و فلش مموری ها در ایران عبارتند از شرکت تلاش، حافظه پرداز، آسان سرویس، IPM، آیتین تراشه هوشمند و شرکت نوین رایانه سگال.

این شرکت های نمایندگی های اصلی برندهای برتر جهانی تولید کننده رم و فلش مموری ارزان قیمت در ایران هستند. برای دیدن شرایط گارانتی هرکدام از این شرکتها و برندهایی که گارانتی و نمایندگی آنها را برعهده دارند می توانید به سایت شرکت خرید 20 مراجعه کنید.

انتخاب فلش مموری

فلش مموری OTG-TYPEC

فلش مموری تایپ سی نوعی از فلش مموری است که که یک سر آن نوع یو اس بی است و سر دیگر آن را می توانید از طریق پورت شارژ تلفن همراهتان به آن متصل کنید. اینگونه به راحتی به طور مستقیم و با صرف زمان بسیار کمتر اطلاعات مدنظر خود را جابجا می کنید.

فلش های دارای پورت OTG و یا TYPE-C فلش آپشن دار محسوب می شوند و قیمت بیشتری دارند. اما بسیار کاربردی هستند و می توان به عنوان یک گزینه ی مناسب به آنها فکر کرد.

جنس بدنه

زیبایی ظاهری و طراحی و جنس هم می تواند روی قیمت فلش مموری ارزان و کارت حافظه تاثیرگذار باشد. البته بحث جنس بدنه برای کارت حافظه کمتر مطرح است. اما گاهی رم گوشی در کنار یک آداپتور یا خشاب فروخته می شود.

تا با قرار دادن کارت حافظه  در آن بتوانید آن را به جای نسخه های بزرگتر نیز استفاده کنید. در مورد فلش ها می توان گفت که طراحی بدنه و جنس فلش مموری خود یک آپشن روی آن درنظر گرفته می شود.

مثلا بعضی از فلش ها جنس فلزی دارند که در مقابل شوک، لرزش، ضربه و گرد و غبار و رطوبت مقاومت دارند. این می تواند یک فلش ایده آل و مطمئن باشد که خیال شما را  از خیلی بابت راحت می کند.

بهترین برند خرید فلش مموری و کارت حافظه ارزان کدام است؟

زمانی که حرف از بهترین برند خرید فلش مموری ارزان و کارت حافظه زیر قیمت بازار شود، تعداد بسیار زیادی برند وجود دارند که در بازار ایران عرضه می شوند. برند تولید و عرضه کننده وریتی (VERITY)، ویکومن (VICCOMAN)، سن دیسک (SANDISK)، پاناتک (PANATECH)، کوئین تک (QUEEN TECH)، دیتاپلاس (DATA PLUS) و  ایکس انرژی (X-ENERGY) بهتین برندهایی هستند که درحال حاضر در بازار ایران موجود هستند و بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشند.

همچنین بخوانید  کانادا: سرزمین عجایب طبیعی و شهر های پر جنب و جوش

دلیل پر طرفدار بودن این محصولات دقیقا چیزی است که اکثر مردم به دنبال آن هستند. تنوع بالا، قیمت مناسب، کیفیت عالی و گارانتی معتبر. این عوامل مهمترین عواملی هستن که یک فلش مموری یا کارت حافظه را برای خرید مناسب می کنند.

هرکدام از این برندها نمایندگی رسمی در ایران دارند که توسط آنها گارانتی می شوند. نمایندگی های فروش زیادی وجود دارند که این محصولات را مستقیم از نمایندگی تهیه کرده و به مشتریان عرضه می کنند. یکی از این نمایندگی های فروشگاه خرید 20 است که در ادامه به معرفی این فروشگاه خواهیم پرداخت.

انتخاب فلش مموری

معرفی بهترین فروشگاه خرید انواع فلش مموری و رم گوشی ارزان قیمت

پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و منصرف که از هر نظر قابل اعتماد باشد کار آسانی نیست. بخصوص در دنیای دیجیتال امروزی که اکثر مردم تمایل دارند خرید خود را بصورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

و همین امر باعث شده است که بعضی سودجویان از این امر سواستفاده کنند و اقدام به کلاه برداری نمایند. بنابراین نمی توان به سادگی به هر فروشگاهی اعتماد کرد.

اما برخی از کسب و کارها هستند که سال ها سابقه ی خوبی در زمینه فروش آنلاین دارند. شرکت خرید 20 یکی از این کسب و کارهای معتبر و اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی خرید 20 بالغ بر 20 سال است که در زمینه فروش عمده کارت حافظه ارزان و فلش مموری با قیمت مناسب مشغول به فعالیت است. همچنین یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین فروشگاه های مرکز پخش عمده فلش مموری و کارت حافظه ارزان در سراسر ایران است. لیست جدیدترین قیمت انواع فلش مموری نیز در سایت این شرکت بعنوان یک مرجع قیمتی به روز شده قابل مشاهده است.

علاوه بر فروش انواع حافظه، فروش عمده انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیز جزء فعالیت های خرید 20 است و شما می توانید همه ی این محصولات را با بهترین قیمت کاملا ارزان و رقابتی و بهترین کیفیت از این فروشگاه تهیه کنید.

اگر قصد سفارش و تهیه محصولات را دارید می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید. سفارش شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید زیرا شرکت خرید 20 همه روزه ارسال مرسوله دارد. و اگر مبلغ سفارش شما حداقل 1 میلیون و 500 هزار تومان باشد هزینه ارسال با پست برای شما رایگان خواهد بود. برای سفارش محصولات می توانید به سایت ما مراجعه کنید و به راحتی ثبت سفارش نمایید.

همچنین درصورت وجود هرگونه سوال یا ابهام و همچنین وجود هرگونه مشکل در طی روند سفارش می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  چرا از اینورتر در دستگاه های صنعتی استفاده می کنیم؟

09121307603 و 02632216463-4

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *