تبلیغات

تبلیغات

با این برنامه ریزی هیچ زمانی را برای پولدار شدن از دست نمی دهید

dors-parche2

بیشتر مردم فکر می کنند پولدار شدن بسیار پیچیده است اما این دیدگاه اشتباه است، زیرا برای پولدرا شدن فقط به یک برنامه ریزی با زمان بندی درست و دقیق نیاز داریم. در این مطلب می خواهیم محصول پارچه را به شما پیشنهاد دهیم. پارچه یکی از نیازهای اصلی انسان است که در مقیاس های متفاوتی عرضه می شود شما می توانید روی این محصول توجه ویژه ای داشته باشید و کسب و کارتان را با آن شروع کنید شک نکنید در مدت زمان کمی به ثروت می رسید. در آخر چند نوع پارچه را معرفی می کنیم.

پارچه دورس

پارچه دورس به دلیل ضخامت مناسبی که دارد، برای شلوار و سوییشرت و هودی بچه گانه و مردانه استفاده می شود. پس اگر قصد اطلاع از کاربرد و قیمت پارچه دورس دارید این مقاله را بخوانید. کاربرد پارچه دورس در دوخت شلوار، سوییشرت بچه گانه و شلوار مردانه و گرم کن و لباس ورزشی است. پارچه ها همانطور که می دانید، از الیاف مصنوعی و طبیعی تولید می شوند که هر یک بستگی به ضخامت و کیفیت، قیمت متفاوتی دارند. پارچه نیز مثل طلا و جواهرات، نیازمند کارشناس برای انتخاب و خرید دارد و لذا در خرید پارچه سعی کنید مثل خرید فرش، از فروشندگان مجاز و صاحب اطلاعات لازم، مشورت بگیرید.

پارچه دورس

پارچه روتختی

زمانی که شما مقدار کمی از پارچه مخمل را در آرایه‌ گری اتاق خود به کار ببرید تأثیر آن را کاملاً احساس می‌ کنید. برای اطلاع از کاربرد و قیمت پارچه روتختی این مطلب را بخوانید. مخمل نوعی پارچه کرکی است که از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم بافته می‌ شود. مخمل به علت دشواری در ساخت و تولید، معمولاً جز پارچه‌ های اشرافی و لوکس محسوب می‌ شود. اگرچه با پیشرفت فناوری روز، تولید آن هزینه کمتری پیدا کرده است. صفت مخملی اشاره مستقیم به لطافت و نرمی این نوع پارچه دارد و منظور از آن به نرمی مخمل است. دلیل گران‌ قیمت بودن روتختی‌ های کتان، استفاده لوکس برای ملحفه و لباس‌ خواب است. کتان نوعی فیبر طبیعی است که از گیاه کتان گرفته می‌ شود.

پارچه دورس

پارچه ژاکارد

ژاکارد، پارچه‌ای محبوب است که در اکثر مکان‌ها از آن استفاده شده است. قیمت پارچه ژاکارد و جنس آن بسیار مهم است. مجلسی بودن پارچه ژاکارد، صاحبان تالارها، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف را بر آن می‌کند که با استفاده از این پارچه در پرده‌ها، نشیمن گاه‌ها و حتی رومیزی اتاق‌ها به زیبایی هرچه بیشتر این فضاها کمک کنند. البته در سالن‌های پذیرایی هم می‌توان از این پارچه برای پارچه‌های مبل و پرده بهره برد. یکی از استفاده‌های بی نظیر و زیاد از این پارچه در تولید مانتو و پوشاک است. پارچه‌های ژاکارد به دلیل خاصیت لطافت و ثبات در تولید مانتوهای مجلسی و رسمی، سارافون، دامن، انواع پیراهن و شومیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پارچه‌های ژاکارد بیشتر در حیطه دوخت پیراهن و دامن بهره گرفته می‌شود چون علاوه بر سبکی پارچه، خاصیت کشسانی هم دارا هستند.

همچنین بخوانید  جمینجا سایت معتبر خرید یوسی پابجی در ۵ دقیقه

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *