تبلیغات

تبلیغات

جذب کاربران بیشتر با تبلیغ در گوگل

google-seo

در آغاز کار یک کسب و کار برآورد کردن هزینه‌های مصرفی و رسیدن به نقطه سر به سر و بعد از آن آغاز سود دهی پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است. برای دستیابی به این هدف باید مخاطبان شما افزایش یابد تا در ادامه بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید.

در حوزه کسب و کار‌های اینترنتی، بحث جذب کاربران بیشتر به میان می‌آید که تعداد کاربران ارتباط مستقیمی ‌با تعداد مشتریان شما دارد. یکی از راهکار‌های کاربردی به منظور افزایش تعداد کاربران تبلیغ در گوگل است. در ادامه این مقاله به بررسی نحوه تبلیغ در گوگل ادز می‌پردازیم.

اهیمت جذب کاربران در چیست؟

شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که دلیل جذب کاربران چیست و اصلا چرا باید برای جذب بیشتر کاربران هزینه کرد؛ در جهان امروزه که همه چیز به سوی دنیای آنلاین رفته است اهمیت وجود کاربران بیش از پیش حس می‌شود. هرچه بازدید از وب سایت شما بالاتر شود و محتوا‌های جذابی در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید؛ همه این موارد در جذب کاربران موثر است.

داشتن استمرار در بین محتوا‌ها به نوعی که کاربر در صدد دنبال کردن و ادامه دادن آن باشد؛ نیز در افزایش کاربران شما موثر است. کاربران در نهایت می‌توانند تبدیل به مشتریان شما شوند؛ که در این صورت خرید و فروش شما نیز بالاتر رود.

روش‌هایی که در بالا توضیح داده شد همگی مسلتزم صرف وقت و هزینه زیادی هستند و امکان موفقیت و یا عدم دستیابی به موفقیت در هر کدام وجود دارد و صرفا نمی‌توان گفت با داشتن محتوایی خوب و خلاقانه، سیل عظیمی ‌از کاربران را می‌توانید به خود جذب کنید. امروزه وب سایت‌های فراوانی در سطح اینترنت وجود دارند و باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که وب سایت شما در مرحله اول برای مخاطبان نمایش داده شود تا افراد ترغیب به دنبال کردن آن شوند.

یکی از راهکار‌هایی که به منظور جذب کاربر بیش‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تبلیغ در گوگل است. شما با تبلیغات در گوگل ادرز شانس بازدید سایت خود را برای مدتی مشخص بالا می‌برید که در همین زمان کوتاه هم می‌توانید تاثیر خود را بگذارید و کاربران و مشتریان زیادی جذب کنید. تبلیغات در گوگل به عنوان کاربردی‌ترین راهکار در این زمینه معرفی می‌شود و نتیجه‌ای که حاصل می‌شود؛ زود بازده است و شما نیاز است تا هزینه زمانی کم‌تری صرف کنید.

 

تبلیغ در گوگل

تنها ورود و بازدید بالایی از وب سایت شما نمی‌تواند تاثیری که در انتظار دارید را برای شما بر آورده کند، به همین منظور بعد از تبلیغات در گوگل باید اقدامات دیگر را به منظور جذب کاربران از طریق شارژ اکانت گوگل ادوردز انجام دهید.

همچنین بخوانید  آموزش بیت کوین و آموزش ارز دیجیتال

·       تبلیغ  هدفمند

بعد از این‌که کلمات و عبارات کلیدی پر بازدید را یافتید سعی در این نداشته باشید که به هر قیمتی که شده باشد از آن‌ها در گوشه و کنار محتوا‌های خود استفاده کنید. در صورتی که کاربران مراجعات زیادی به سایت شما به دلیل موضوعات مختلف داشته باشند و این صرفا به دلیل افزایش کلیک و بازدید باشد و به هیچ نتیجه‌ای دست نیابند؛ در نهایت این برای شما هیچ فایده‌ای نخواهد داشت و سایت شما را سریع ترک می‌کنند؛ همچنین در آینده احتمال مراجعه‌ دوباره این افراد نیز کاهش می‌یابد؛ به همین دلیل هدفمند بودن تبلیغات در گوگل ادز را به یاد داشته باشید.

·       جذابیت بصری و فنی سایت

وقتی فردی با کلیک بر روی لینک تبلیغ در گوگل وارد صفحه شما می‌شود؛ یکی از عواملی که می‌تواند در جذب کاربران موثر باشد؛ جذابیت و نحوه طراحی وب سایت شما است. برای مثال تصور کنید که کاربر بر روی لینک وب سایت شما کلیک می‌کند؛ قبل از این‌که به دنبال جواب سوال خود باشد، نحوه طراحی سایت شما به چشم او می‌خورد و در صورتی که این مورد ضعیف باشد؛ معمولا احتمال این پایین است که فرد به دنبال ادامه مطلب بگردد و در طی کوتاه‌ترین زمان، صفحه وب سایت شما را می‌بندد و به سراغ سایت‌های دیگر می‌رود؛ بنابراین سعی کنید صفحه فرودی لینک‌های وب سایت خود را جذاب‌تر کنید.

تبلیغ در گوگل یا بهبود سئو سایت

شاید به این موضوع فکر کنید که استفاده از تبلیغ در گوگل به منظور جذب مشتری بیشتر یک امر بازه‌ای است و بعد از مدت زمانی که شارژ اکانت گوگل ادوردز شما به اتمام رسید دیگر جایگاه خود را از دست می‌دهید؛ به این دلیل به جای این‌که برای تبلیغات در گوگل ادز هزینه صرف کنید؛ همین وقت و انرژی را برای بهبود سئو بگذارید.

برای پاسخ گویی به این دغدغه می‌توان موارد زیر را عنوان کرد؛ که در ابتدا بازدهی بالا و در کوتاه‌ترین مدت زمان تبلیغات در گوگل ادز باعث می‌شود شما جذب کابران بالایی داشته باشید؛ چرا که دستیابی به صفحات اول برای برخی کلمات کلیدی امری بسیار زمان‌بر است. مورد دیگری که می‌توان عنوان کرد؛ این موضوع است که شما همزمان با تبلیغات در گوگل می‌توانید برای بهبود سئو خود نیز اقداماتی انجام دهید و پیشرفت وب سایت شما تنها متکی به تبلیغ در گوگل نباشد.

 

تبلیغ در گوگل

مزایای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل یک راهکار کاربردی به منظور دیده شدن هرچه بیشتر در فضای مجازی است. شما با تبلیغات در گوگل به راحتی می‌توانید در مدت زمانی کوتاه و با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد، کالا و خدمتی را که ارائه می‌دهید؛ در معرض دید عموم قرار دهید و آن را به رتبه‌های اول نتایج گوگل بیاورید. هرچه بازدید از سایت شما بیشتر شود امکان این وجود دارد که هر یک از این بازدید کنندگان به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. تبلیغات در گوگل بهینه است و گوگل خود با توجه به الگوریتم‌هایی که دارد؛ سایت شما را به افرادی که تمایل زیادی به آن دست از موضوعات دارند نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید  معرفی پر کاربردترین تجهیزات شبکه – ویرا شبکه کاسپین

سخن پایانی

در این مقاله به توضیح تاثیر تبلیغ در گوگل و شارژ اکانت گوگل ادوردز پرداخته شد. تبلیغات در گوگل ادز می‌تواند تاثیر مثبتی در توسعه کسب و کار شما داشته باشد و باعث جذب کاربران شود. این نکته را به یاد داشته باشید که تبلیغات در مدتی محدود صورت می‌گیرد؛ بنابراین برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید به صورت هدفمند از آن استفاده کنید و صرفا فقط این کار باعث افزایش بازدید نباشد؛ تا بتوانید طی این پروسه، کاربران بیش‌تری را جذب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *