تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی با اقساط 24 ماهه

buyghest

خرید گوشی با اقساط 24 ماهه، فرصتی ناب می­باشد که هم­اکنون در اختیار شما قرار گرفته است. به نظر شما خوب نبود اگر می­شد با اقساط بلندمدت، گوشی­های پرچم­داری مثل سری S سامسونگ و آیفون­های جدید را خرید؟ حتی اگر به سراغ بالارده­ها هم نرویم، خرید گوشی قسطی میان­رده دارای مزیت­های بسیاری است.

خرید قسطی گوشی های مارک

در این مقاله قصد داریم درباره 3 برند مطرح بازار موبایل ایران یعنی سامسونگ، اپل و شیائومی صحبت کنیم و در پایان نیز به شما بگوییم چطور می­توان تمام محصولات آنها را به شکل قسطی آن هم به‌شکل بلندمدت تهیه کرد.

خرید گوشی با اقساط

خرید گوشی قسطی

خرید گوشی امروزه،  شاید کمی سخت به نظر برسد. ارزان­ترین گوشی بازار قیمتی حدود 3 میلیون تومان دارد و از قدرت بالایی هم برخوردار نیست. این یعنی شما باید برای خرید یک گوشی میان­رده چیزی حدود 5 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید. گوشی­های بالارده هم که قیمت­های بسیار بالایی دارند.

به همین دلیل بسیاری از مردم خرید گوشی قسطی را ترجیح می­دهند. خرید گوشی با اقساط 24 ماهه یک انتخاب فوق­العاده برای آنها خواهد بود چراکه می­توانند در لحظه گوشی مورد نظر خود را داشته باشند و بهای آن را نیز به مرور زمان بپردازند.

گوشی قسطی آیفون

برای خرید گوشی­های ساخت شرکت اپل یعنی آیفون، باید مبلغ زیادی هزینه کرد. 90 درصد گوشی­های این شرکت بالارده هستند و به همین دلیل هم طرفداران زیادی دارند. شاید یک یا دو مدل میان­رده بتوان یافت که ساخت اپل باشد.

البته که گوشی اپل میان­رده هم باز در سطح نسبتا بالایی است که به بالارده نزدیک است. سری آخر آیفون یعنی آیفون 14 به‌ تازگی معرفی شده که همین مسئله افت قیمتی دیگر محصولات قدیمی اپل را در پی داشته است.  پس اگر شما هم قصد خرید یکی از محصولات شرکت اپل را دارید حالا بهترین موقعیت است که از طریق فرصت خرید گوشی با اقساط 24 ماهه این تلفن همراه را به­دست بیاورید.

خرید گوشی از خانواده سامسونگ

خانواده سامسونگ همیشه محصولاتی ارائه می­دهد که مورد نیاز تمام افراد جامعه است و بالارده­ها و پرچم­دار­های سامسونگ مثل سری S همچنان پیشتاز بازار هستند و با محصولات جدید اپل مقایسه می­شوند.

از طرفی خانواده میان­رده آن یعنی سری A نیز از محبوبیت بسیاری زیادی بین عموم مردم برخوردار است. در سری میان­رده هر چقدر که عدد مدل گوشی بیشتر شود شما با گوشی جدید­تر و قدرتمند­تری روبرو خواهید بود.

فرقی نمی­کند که قصد خرید گوشی سامسونگ پرچم­دار را دارید یا میان­رده. در هر دو صورت شما از طریق خرید گوشی با اقساط 24 ماهه به آن خواهید رسید.

همچنین بخوانید  چرا از موسسه چاپ مقاله کمک بگیریم؟

خرید گوشی با اقساط

خرید گوشی شیائومی قسطی

تمرکز اصلی شرکت شیائومی در بخش گوشی موبایل بر روی محصولات میان­رده است. سری­ ردمی یکی از محبوب­ترین میان­رده­های این شرکت بوده و همچنان هم فروش خوبی دارد. شیائومی با این وجود که بر روی این بازار تمرکز کرده اما محصولات بالارده خوبی نیز در کارنامه دارد.

گرچه به لحاظ آماری بالارده­های این شرکت در حد پرچم­دار­های سامسونگ و اپل نیستند اما باز هم یک بالارده مقرون به­صرفه به­حساب می­آیند. بهترین گزینه برای خرید نیز این است که چنین بالا­رده­ای را به شکل قسطی بخرید. خرید گوشی با اقساط 24 ماهه از طریق بای قسط ممکن خواهد بود.

خرید از بای قسط

بای قسط، یکی از فروشگاه­های قسطی پرطرفدار در ایران است. شما می­توانید از طریق مراجعه به وبسایت این مجموعه خرید گوشی اقساطی، به راحتی انجام دهید و گوشی مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید. شرایط کامل خرید و جزییات آن در سایت بای قسط برای شما نمایش داده خواهد شد.

بای قسط از شما هیچ چک و ضامنی نخواهد گرفت. سقف خرید شما نیز در ابتدا محدودیت خاصی ندارد و میزان آن توسط کارشناسان مشخص خواهد شد.

جمع­بندی

خرید گوشی با اقساط 24 ماهه، درست در زمانی که قیمت تلفن همراه به شکل لحظه­ای افزایش پیدا می­کند یک حرکت منطقی است. با این روش شما محصول خود را بدون پرداخت هزینه هنگفت به­دست خواهید آورد و مابقی مبلغ آن را نیز در اقساط بلندمدت خواهید پرداخت.

بسیاری از افراد عقیده دارند که اگر مبلغ خرید را خودشان جمع کنند به نتیجه بهتری می­رسند. درحالی که افزایش قیمت گوشی مجال خرید و پس­انداز را به آنها نخواهد داد. می­توانید با خرید از بای قسط، گوشی سامسونگ یا گوشی اپل در مدل دلخواه خود را به راحتی با شرایط خرید اقساطی تهیه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *