تبلیغات

تبلیغات

معرفی و آموزش استفاده از اپل موزیک برای اندروید

aplemusic

از جمله سرویس ها و خدمات مشهوری که شرکت اپل به کاربران خود ارائه می دهد، اپل موزیک است. اپل موزیک برای اندروید نیز قابل دسترسی است که در این مقاله قصد داریم ضمن آشنایی با آن، به چگونگی استفاده از این برنامه در اندروید بپردازیم.

اپل موزیک

در حالت کلی اپل موزیک را می توان از سرویس های اشتراکی موسیقی از سوی شرکت اپل دانست که برای استفاده از آن باید هزینه اشتراک آن را بپردازید. این سرویس تقریبا از سال 2015 میلادی برای کاربران اپل فعال گردیده است که با پرداخت اشتراک دسترسی شما به موزیک ویدئوها و آهنگ های جدید فعال خواهد شد.

رادیوهای اینترنتی در این مجموعه همچنان به صورت رایگان محتوای اینترنتی را 24 ساعته و در طول هفته در اختیار کاربران قرار می دهند. با در اختیار داشتن اشتراک اپل موزیک، به دنیای شگفت انگیز موسیقی قدم گذاشته و از آن لذت خواهید برد.

در این مجموعه با کتابخانه گسترده موسیقی مواجه می شوید که بیشتر هنرمندان و خواننده ها آن را گزینه اول خود معرفی می کنند. استقبال از این سرویس اشتراکی به اندازه ای بود که در سال 2019 میلادی نام آن به عنوان سرویس پخش موسیقی به صورت پیش فرض در همه تولیدات اپل ثبت شد. این موضوع نشان از کیفیت خدمات ارائه شده در این اپلیکیشن است.

علاوه بر این، اپل موزیک از جمله خدمات ارائه شده در بخش اشتراک اپل وان شرکت اپل است که به همراه سرویس های اشتراکی دیگر به کاربران ارائه می گردد. درست است که اپل موزیک از رابط کاربری پیچیده ای برخوردار است ولی با توجه به فعالیت قدرتمند این سرویس می توان از این موضوع چشم پوشی کرد.

ساختار محتوایی اپل موزیک و آشنایی با قسمت های مختلف آن

استفاده از اپل موزیک روز به روز با نسخه های به روز، ساده و راحت می شود. در مورد آیفون و دستگاه های دیگری که دارای سیستم عامل مک هستند، نصب اپل موزیک به حالت پیش فرض بر روی آنها انجام گرفته است. این در حالی است که برای محصولاتی که سیستم عامل اندرویدی دارند، استفاده از اپل موزیک منوط به نصب این اپلیکیشن بر روی آنها است.

برای این کار لازم است اپلیکیشن را از پلی استور و یا سایت خود اپل دانلود و سپس نصب کنید. در خصوص استفاده از اپل موزیک بر روی رایانه و محصولاتی که بر پایه سیستم عامل ویندوز کار می کنند نیز باید به نرم افزار iTunes بسنده کنید. در نهایت پس از دانلود و نصب اپلیکیشن می توانید از خدمات ارائه شده توسط نرم افزار استفاده کنید.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ | در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اپل موزیک

محیط داخلی برنامه از 4 قسمت مجزا تشکیل شده است که عبارتند از:

  1. Library: این قسمت را می توان کتابخانه اختصاصی کاربران در نظر گرفت که در آن مواردی که در قسمت Cloud Music هستند و یا فایل های لوکال قرار دارند. در ضمن آثار هنرمندان مورد علاقه شما نیز در این بخش گنجانده شده است.
  2. For You: برای جستجوی آثار دلخواه خود می توانید از این قسمت اقدام کنید. علاوه بر این موارد، اپلیکیشن قادر است با آنالیز آهنگ های مورد علاقه تان موارد مشابه آنها را به عنوان پیشنهاد ارائه دهد.
  3. Browse: در صورتی که به دنبال موزیک های جدید هستید و یا برای جستجوی آیتم های مورد علاقه خود می توانید از این بخش، آنها را پیدا کنید. بهتر است اشاره کنیم که تمرکز اصلی این بخش بر روی 100 موزیک جدید است که ممکن است با سلیقه شما تطابق نداشته باشد.
  4. Radio: در این بخش می توانید از برنامه های رادیویی محبوب و پر طرفدار به حالت 24 ساعته و در طول هفته استفاده کنید.

هر کدام از قسمت های ذکر شده در اپلیکیشن با محتوای خاصی می توانند شما را سرگرم کنند. در نسخه IOS و اندروید گزینه سرچ نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید برای سرچ موزیک ها اقدام کنید.

آیا خرید اپل موزیک را پیشنهاد می کنید؟

درست است که اپل موزیک رقبای کم و انگشت شماری دارند ولی خرید اپل موزیک و تهیه اشتراک آن ارزش زیادی برای کاربران دارد. مطمئنا دسترسی به کتابخانه بسیار قدرتمند و بیش از 90 میلیون موزیک متنوع و جدید، چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت.

کتابخانه این اپلیکیشن قابلیت نگهداری بیش از 100 هزار موزیک مورد علاقه شما را دارد. این ویژگی تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار قدرتمند است؛ پس در خرید آن شکی نداشته باشید. استفاده از موزیک های لوکال و محتواهای اختصاصی و نیز گوش دادن به برنامه های رادیویی در اپل موزیک به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

نکته قابل توجه در این خصوص استفاده از اینترنت وای فای است زیرا در صورتی که اپل موزیک را با بسته اینترنتی استفاده کنید، حجم زیادی از بسته مصرف خواهد شد. با تهیه اشتراک اپل موزیک از پرمیوم شاپ علاوه بر دسترسی به آثار کلاسیک، می توانید از گنجینه موزیک های به روز دنیا لذت ببرید. این موضوع خود دلیل محکمی برای تهیه این سرویس شگفت انگیز اپل محسوب می گردد.

در ضمن با وجود الگوریتم هوشمندی که در این سرویس وجود دارد می توانید از پیشنهادات خود نرم افزار که به سلیقه فردی شما نیز نزدیک تر خواهد بود، استفاده کنید.

همچنین بخوانید  Irspeedy | خرید آی پی ثابت irspeedy برای پشتیبانی بهتر DNS در مقابل آیپی پویا

اپل موزیک برای اندروید

استفاده از اپل موزیک هیچ محدودیتی از نظر نوع دستگاه مورد استفاده ندارد؛ به عبارتی این نرم افزار تنها مختص دارندگان دستگاه های اپل نیست. در صورتی که گوشی تلفن همراه شما دارای سیستم اندروید است، شما نیز امکان دسترسی و استفاده از سرویس اپل موزیک را خواهید داشت.

برای گوشی های اندرویدی لازم است اندروید آن از نسخه 4.3 و یا بالاتر از آن باشد. سپس نرم افزار را از پلی استور در گوگل و یا از طریق سایت اینترنتی اپل دانلود کرده و سپس آن را نصب کنید. به دلیل این که استفاده از اپلیکیشن نیاز به خرید اپل موزیک و به عبارتی تهیه اشتراک برنامه دارد، باید اکانتی برای خود داشته باشید.

در ادامه با ورود به اکانت خود می توانید اشتراک موردنظرتان را خریداری نمایید. مراجعه به فروشگاه اکانتی شاپ می تواند برای خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای و اپل موزیک در داخل ایران گزینه بهتری باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *