تبلیغات

تبلیغات

چگونگی ایجاد حس قدرت و قوی شدن در فری فایر

freefire2

در دنیای جذاب و هیجان انگیز گیم ها کمتر کسی وجود دارد که اسم بازی فری فایر را نشنیده باشد، اگر شما آن دسته از افرادی هستید که تا به حال با این بازی موبایلی آشنایی نداشته اید باید خدمتتان عرض کنیم که حسابی تجدید نظر کنید و یک بار به سراغ این بازی محبوب و مهیج بروید تا طعم شیرین لذت و هیجان را تجربه کنید.

بازی فری فایر از جمله بازی های بسیار قدرتمند و محبوب در سبک بتل رویال است، و این امتیازات به دلیل داشتن تنوع بالا در تعداد کاراکتر ها می باشد. البته این تنوع ممکن است برای تازه وارد ها کمی گیج کننده باشد. برای انتخاب کاراکتر ها و قوی شدن در بازی فری فایر و حس قدرت بیشتر باید بهترین کاراکتر را انتخاب کنید. فاکتور هایی که در این انتخاب باید لحاظ کنید دو مورد می باشد :

توانایی ‌هایی خاص و ویژه (Special Abilities) و خصوصیات هر کاراکتر (Character Attributes) تعدادی از کاراکتر های بازی فری فایر عبارت اند از : ووکانگ (Wukong) ، آلوارو (Alvaro) ، اسکایلر (Skyler) ، کلو (Clu) و … می باشد که برای به دست آوردن این کارکتر ها و بهره گیری از آن ها جهت قوی تر شدن در بازی، امتیازات، رنک و پول بیشتری در طول بازی کسب کرد. جهت خرید جم فری فایر و بسته های بازی با بهترین قیمت می توانید به وب سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با بازی جذاب فری فایر و تجربه ی حس قدرت در فری فایر ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

معرفی بازی فری فایر

Garena Free Fire یا به طور خلاصه فری فایر یا Free Fire یک بازی موبایلی آنلاین، هیجان انگیز و فوق العاده لذت بخش در سبک اکشن است که در یک شرکت بازیسازی در ویتنام ساخته شده و در سطح حرفه ای توسعه پیدا کرده است. شرکت Garena بازی فری فایر را برای موبایل و دو سیستم عامل اندروید و ios  منتشر کرده است و به این دلیل که بازی فری فایر به لحاظ حجمی نسبت به سایر رقبای خود در حوزه ی بازی های موبایلی، حجم کمتری را اشغال کرده است توانسته است به محبوبیت عجیب و غریب و بالایی در میان گیمر ها و علاقه مندان به گیم برسد.

محبوبیت بازی فری فایر آن قدر بالا است که این بازی در سال 2019 به عنوان پربازدیدترین بازی در کل جهان شناخته و معرفی شد و تا به امروز این موفقیت ها ادامه دار بوده و روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. این بازی در ویکتورشاپ قابل دانلود و نصب می باشد.

همچنین بخوانید  معرفی دو سایت برتر خرید فالوور در جمعه سیاه با کدهای  تخفیف شگفت انگیز

روش هایی برای قوی شدن در فری فایر

روش هایی برای قوی شدن در فری فایر

نحوه و مدل حرکت کردن از پایه و ابتدایی ترین روش های قوی تر شدن در بازی فری فایر به حساب می آید. موارد دیگری ( مراجعه به سایت ویکتورشاپ ) نیز وجود دارند که عبارت اند از :

  • انتهای زیپ لاین ها بمب گذاری کنید.
  • از دیوار گلو « GLOO WALL» استفاده کنید.
  • با مپ و نقشه ها آشنایی کامل پیدا کنید.
  • فضا و محتویات داخلی کوله پشتی را مدیریت کنید.
  • امتیازات و جم های زیادی را جمع آوری کنید.
  • برای بازی و قوی تر شدن در آن استراتژی داشته باشید.

داشتن استراتژی :

موقعیت گروه خود و دشمن هایتان را دقیق تشخیص دهید و استراتژی جنگی گروه خود را تدوین کنید، شما می توانید منتظر بمانید تا دشمن به شما حمله کند یا خود شما در یک موقعیت مناسب به آن ها راش بدهید. دقت کنید که اسلحه خود را متناسب با استراتژی که چیده اید انتخاب کنید.

آشنایی با مپ و نقشه ها :

اهمیت این مورد که شما تسلط کافی به نقشه ای که در آن می جنگید داشته باشید بسیار بالاست. چون می توانید از طریق مسیر های گوناگون دشمنان خود را غافل گیر کنید و در شرایط مناسب و زمان و مکان صحیح به تیم مقابل خود حمله کنید.

داشتن کوله پشتی حاوی تجهیزات و مهمات :

کوله پشتی از موثرترین راه و روش های قوی شدن در بازی فری فایر می‌باشد زیرا نقش یک ذخیره ساز مهم را ایفا می‌کند. شما می‌توانید مهماتی از قبیل تفنگ، نقشه و نارنجک را در آن قرار دهید و از آن استفاده کنید.

کسب امتیاز و جم فری فایر:

کسب امتیاز و خریداری کردن جم فری فایر از حرفه ای ترین روش ها رای کسب قدرت بیشتر در بازی فری فایر است. زیرا توسط این ها می توانید از تمام امکانات ویژه و خاص بازی بهره بگیرید و لذت و قدرت بیشتری را در بازی فری فایر تجربه کنید. برای خرید جم فری فایر می توانید به وب سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید تا از امکانات و مزایای آن بهره مند شوید.

خرید جم فری فایر

سایت ویکتورشاپ بسته های متنوع و گوناگونی را برای خرید و دانستن قیمت جم فری فایر همانند قیمت سی پی کالاف موبایل در اختیار گیمر ها قرار می دهد.برای خرید جم فری فایر روش های متعددی از جمله جمع آوری جم فری فایر به صورت رایگان و روش های غیر معتبری نظیر هک از وب سایت ها وجود دارد که شما بتوانید با بهترین و ارزان ترین قیمت نسبت به خریداری و جمع آوری آن ها اقدام کنید اما بهترین راه استفاده از سایت های معتبر و خرید جم فری فایر می باشد تا خیالتان از بابت هر چیز راحت باشد. ذخیره ی جم فری فایر روی اکانت و پتل شما به صورت همیشگی است و شما هر وقت که خواستید می توانید به اکانت خود سر زده و از آن ها استفاده کنید.

همچنین بخوانید  ایده های طراحی فضای سبز در تراس

خرید جم فری فایر

جم فری فایر و یوسی پابجی موبایل در افزایش جذابیت و هیجان بازی تاثیر فوق العاده زیادی دارد از این رو اگر قصد تجربه ی حس لذت و هیجان هستید، به دنبال فعال شدن تمام امکانات جذاب و فوق پیشرفته ی بازی هستید و در نهایت قصد خرید جم فری فایر را دارید به سایت ویکتورشاپ مراجعه کنید و از شرایط خرید و لیست قیمت پکیج ها و بسته ها مطلع شوید و با آسودگی و راحتی خرید خود را انجام دهید. شما فقط با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی خودتان می توانید خرید را انجام دهید.

منبع: victorshop.net

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *