تبلیغات

تبلیغات

تغییر را در آغوش گرفتم و به درآمدی میلیاردی رسیدم

lebassonati2

برای اینکه بتوانید به موفقیت فردی در زندگی برسید باید خود را برای تغییر کردن آماده کنید. تغییر یعنی خروج از منطقه امن همیشگی خود و تلاش برای پیش رفتن به سوی اهداف عالی‌تر. از تغییر کردن نهراسید. راز میلیاردر شدن من تغییر کسب و کارم از سنتی به روش مدرن بود، به این صورت که در بستر اینترنت مدل های لباس هایی که کار میکردم را به نمایش گذاشتم این شیوه سبب دیده شدن من توسط کل کشور و در نتیجه مشتری و سود بالای من شد.

لباس بلوچی زاهدانی

لباس بلوچی زاهدانی اهالی این خطه ی کشور نماد فرهنگ اصیل آن ها در میان سایر اقوام می باشد و تنها برای پوشش استفاده نمی شود. افرادی که در این منطقه زندگی می کنند، پوشش خود را مکمل هویت خود می دانند و با استفاده از آمیزش طرح ها و سوزن دوزی حس غرور و غیرت خود را به همگان نشان می دهند.

بنا به علاقه ی زنان بلوچ به لباس محلی خود و استفاده از آن در مراسمات خود، این لباس دارای جایگاه ویژه ای بین مردم شده است. عوامل موثر در قیمت لباس بلوچی زنانه چیست؟

در تعیین قیمت لباس بلوچی زنانه در زاهدان به جنس پارچه و میزان کار بر روی لباس ها بستگی دارد و به علت تنوع و ظرافت این قیمت ها متغیر هستند.

لباس بلوچی

لباس کردی دخترانه

یکی از لباس مجلسی هایی که برای زنان بسیار جذاب می باشد لباس محلی مانند لباس کردی دخترانه می باشد. این نوع لباسها به گونه ای هستند که مدل زنانه آن با مردانه آن بسیار تفاوت دارد. به این گونه که تنوع در لباس خانمها به گونه ای می باشد که بسیار بالا است و از تزیینات زیادی برخوردار می باشد.

تزئینات متفاوتی را به خود می‌بیند و از پارچه های گوناگونی برای دوخت آنها استفاده می‌شود. اما اگر کمی دقت کرده باشید و در تن مردان لباسهای محلی شان را دیده باشید متوجه می شوید که لباسهای مردانه بیشتر از یک نوع پارچه و از رنگهای کمتری تشکیل شده است و بسیار ساده می باشد و از تزیینات زیادی در روی آن استفاده نشده است.

لباس بلوچی

لباس بلوچی

پوشش و لباس بلوچی بر چه اساسی است؟ پوشش این مردم با تفاوت موقعیت مکان و زمانی که در آن هستند فرق دارد و همچنین نوع پوشش اقشار پر درآمد با کم درآمد متفاوت است اما آنچه مسلم است لباس زنان بلوچ در خانه، بیرون تفاوت عمده ای دارد با لباس هایی که در اعیاد و جشن ها می پوشند لباس هایی که برای مراسم خاصی نباشد ساده است بدون تزئین و سوزن دوزی  ولی زیبا و چشم نواز می باشند و تنوع رنگی در همه نوع لباس آنها به چشم می خورد امروزه در همه شهرها برای گرفتن عکس های زیبای محلی از لباس های بلوچی استفاده می کنند و حتی در مهد کودک ها لباس های محلی دارند که در زمان جشن، بچه ها با آن لباس ها عکس های زیبایی می گیرند، با این کار اصالت فزهنگ ایرانی در سراسر شهر ها وکشور ها به تصویر می کشند.

همچنین بخوانید  10 برند برتر لاستیک در سال 2022

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *