تبلیغات

تبلیغات

حبه های سیر برایم ثروت سازی کردند

habesir2

ثروت به شکل‌ های مختلفی تعریف می‌ شود و به دیدگاه ما بستگی دارد که آن را چگونه تعریف کنیم. من وقتی وارد بازار سیر شدم به دنبال خیلی معانی از ثروت بودم و بعد از مشورت با یکی از دوستانم توانستم به یک فرد ثروتمند شوم و زندگی من دچار گرگونی عجیبی شد. میخواهم شما را با دنیای جدیدی از ثروت آشنا کنم.

سیر تازه همدان

سیر در بازار همدان به عنوان سوپر سیر صادراتی شناخته شده و در سبد های پلاستیکی در اندازه های پنج کیلویی و یا ده کیلویی بسته بندی می شود و پس از زدن تیکت مناسب ، آماده ی ارسال به مقصد خواهد بود.

سیر تازه همدان که اندازه کوچکتری دارند و در اصطلاح کالیبر آنها کمتر است نیز به صورت جدا بسته بندی می شود و مناسب صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان و غیره خواهد بود.

مسلما همچین سیری نسبت به سوپر سیر صادراتی از قیمت مناسب تری برخوردار خواهد بود و در اصطلاح به آن سیر درجه دو گفته می شود. الباقی سیر های موجود که سالم هستند اما پوستشان کنده شده و یا اینکه سایز انها کوچک تر است در گونی یا توری بسته بندی می شود و آماده ارسال به بازار داخل خواهد بود.

سیر

سیر قرمز همدان

قطعا مستحضر هستید که اولویت اول مشتریان خارجی برای تهیه سیر قرمز همدان کیفیت این محصول می باشد و اگر نوع مرغوب این محصولات در اختیار بازار خارج قرار گیرد، قطعاً در مرحله اول صادرکنندگان موفق عمل کرده اند.

در وهله بعدی نیز تاجران باید ارقام مناسبی را برای فروش سیر قرمز در نظر گیرند تا صرفه اقتصادی خوبی نیز برای مشتریان خارجی فراهم شده و راه برای پارت های بعدی صادرات سیر با کیفیت باز شود.

سیر هایی که قسمتی از آنها خراب شده را به صورت حبه ای کرده و حبه های سالم را جدا می کنند و به عنوان سیر بذری که مناسب کشت مجدد است می فروشند و یا اینکه حبه های درشت را جهت درست کردن سیر ترشی و یا سیر بلنج شده انبار می کنند تا در زمان مناسب از آنها استفاده کنند.

سیر

سیر تازه شمال

سیر خشک چون نسبت به سیر تازه شمال ماندگاری بیشتری دارد دارای خواهان بیشتری است و همین امر باعث شده تعداد زیادی از کشاورزان پس از برداشت محصول خود سیرها را به مدت یک ماه در جایی جمع کرده و اطراف آن ها را با خاک می پوشانند تا اینکه آب و رطوبت خورد را ازدست بدهند و کاملا خشک شوند.

همچنین بخوانید  سیستم اعلام حریق چیست و چه کاربردی دارد؟

سپس آنها را به انبار هایی که مناسب نگهداری سیر هستند و دارای تهویه ی مناسب می باشند می برند و انبار می کنند و کارگران سیر ها را سورت و آنها را براساس کالیبر و کیفیت سیر دسته بندی می کنند و جهت فروش به مشتریان آماده می سازند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *