تبلیغات

تبلیغات

پارچه من را از احساس پوچی به سمت ثروت حرکت داد!

parcheh-arad2

گاهی اوقات تغییر عادت ها و انجام مداوم یک کار باعث ثروتمندی می شود، در اصل یکی از مواردی که مربوط به ثروتمند شدن است همین موضوع است که خیلی از افراد به آن توجهی نمی کنند و فکر می کنند راز پولدار شدن بسیار عجیب و غریب و گاهی غیر ممکن است. من با قرار گرفتن در مسیر صحیح ثروت و فعالیت در حوزه سودمند انواع پارچه سود زیادی را برایم به همراه داشت، در ادامه در مورد این پارچه های سودمند بیشتر بدانید.

پارچه بابوس دونخ

یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار پارچه بابوس دونخ هستند و می توانند به لباس های ما جلوه زیبا و شیکی بدهند.

این نوع پارچه کمترین میزان آب رفتگی را دارد و بدن نما نیست، اما در نظر داشته باشید که این نوع پارچه خاصیت کشسانی نداشته و در صورت تنگ بودن امیدی به گشادی آن نیست.

از دیگر مزایای پارچه بابوس ثبات رنگ آن می باشد همچنین این پارچه به طور ذاتی کمی راه راه است و در انواع دو نخ حالتی سایه روشن داشته که به علت کاربرد دو رنگ نخ در تار و پود آن می باشد.

به علت لطافت و ضخامت بسیار کم این نوع پارچه بهتر است اتوکشی آن را با دماهای پایین انجام دهید و بهتر است دمای آب در زمان شستشو کمتر از 40 درجه سلسیوس باشد تا بافت پارچه آسیبی نبیند و عمر آن نیز افزایش یابد.

پارچه بابوس

پارچه ساتن نخ

برای خرید پارچه ساتن نخ با کیفیت و قیمت عالی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید، این پارچه تنوع زیادی دارد.

ساتن در گروه استاندارد پارچه های مورد استفاده برای دوخت ملحفه قرار می گیرد و تمامی استانداردهای بهداشتی تحمیل شده بر آن را رعایت می کند.

ژاکارد این پارچه متعلق به گروه نخبگان است حاوی تنها 100% پنبه است که استانداردهای بهداشتی ملحفه را رعایت می کند.

انواع پارچه ساتن نیز وجود دارد عنوان یک قاعده، از پنبه با کیفیت بالا استفاده می شود.

برای خرید این محصول باید به مواد اولیه آن دقت کنید و بدانید برای یک خرید خوب باید به قیمت کیفیت و نوع پارچه خود دقت کنید.

پارچه بابوس

پارچه تریکو کشی

از انواع پارچه تریکو کشی در فروشگاه های لباس فروشی حتما با لباس هایی از جنس نرم و لطیف مواجه شده اید که قطعا اکثر آن ها از جنس تریکو کشی می باشد ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با انواع پارچه های تریکو آشنا کرده و نکاتی در مورد راهنمای خرید آن بیان کنیم.

همچنین بخوانید  دانلود فیلم

پارچه های تریکو دارای بافتی متخلخل است و خاصیت کشسانی دارد و به وسیله دو نوع دستگاه بصورت حلقه ای و تخت تهیه می شود.

این نوع پارچه ها را بهتر و سریعترو ارزانتر نسبت به سایر پارچه هایی که بصورت بافته شده است می توان تهیه کرد.

پارچه های تریکو دارای انعطاف پذیری بالایی است و براحتی می توان در سایزهای کوچک تهیه کرد و از آن برای تولید جوراب، کلاه و لباس زیر بهره برد.

از این نوع پارچه ها برای تهیه و تولید انواع لباس ها استفاده می شود مانند لباس های راحتی، لباس های ورزشی، لباس های بچگانه.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *