تبلیغات

تبلیغات

با کمی نوآوری در عرصه میز به درآمد میلیاردی رسیدم

miz-modirat-arad2

سال ها بود که در حوزه ی انواع میز پیشرفت چشمگیر نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم با چند طراح صحبت کنم و طرح های جدید را روانه بازار کنم که خوشبختانه این تغییر به بهبود وضعیت مالی ام کمک کرد. در ادامه با مدل های جدید تولید شده در مجموعه ما بیشتر آشنا خواهید شد.

میز کنفرانس اداری

زیرا کیفیت و قیمت با هم در یک راستا قرار دارند و هر چه میزان کیفیت این کالا ها بالا تر باشد مسلماً با قیمت گران تری به فروش می رسد. برای تشخیص کیفیت آن ها می توان به جنس چوب به کار رفته در تولید آن ها اشاره نمود. قیمت میز کنفرانس اداری به عوامل مختلف بستگی دارد.

هم چنین اجناس با کیفیت دارای ابعادی کاملاً هم اندازه می باشند و هر چه کیفیت این کالا ها بالا تر باشد می توان مدت زمان طولانی تری نیز از آن ها استفاده نمود و به همین دلیل قیمت آن ها هر چقدر هم که گران تر باشند باز هم ارزش خرید را دارند.

هم چنین امروزه افراد به دنبال خرید اجناس با کیفیت هستند، زیرا آن ها دوست ندارند که الکی پول خود را صرف خرید های بیهوده نمایند.

مواد اولیه این کالا ها نیز می‌ تواند در تعیین قیمت گذاری این کالا ها بسیار موثر واقع شود و آن ها هر چه با قیمت گران تری خریداری شوند سبب گران شدن قیمت نهایی این کالا ها نیز می گردند.

میز کنفرانس

میز کنفرانس بزرگ

امروزه در زمینه‌های مختلف کنفرانس های متعدد برپا می شود و به همین دلیل استفاده از میز کنفرانس بزرگ و کوچک نیز رواج پیدا کرده و بازار فروش خوبی دارد. قیمت میز کنفرانس بزرگ بسیار مناسب است. برای خرید میز کنفرانس بزرگ نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

میز کنفرانس بزرگ یکی از انواع این میز است که طول و عرض زیادی دارد و بیشتر در مکان های دولتی و خصوصی بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و نباید برای مکان های کوچک انتخاب شود؛ زیرا دست و پاگیر بوده و فضای زیادی اشغال می کند.

در هنگام خرید میز کنفرانس بزرگ به استاندارد بودن طول، عرض و ارتفاع آن توجه داشته باشید؛ در این صورت بدن از لحاظ فیزیکی آسیب نمی بیند و رفاه بیشتری برای مصرف کننده در طول کار ایجاد می شود.

ساختار و مدل میز کنفرانس اهمیت زیادی در هنگام انتخاب آن دارد که در مدل‌های مختلف قایقی، مربع، مستطیل، دایره، بیضی و غیره در بازار موجود است و شما باید آن را متناسب با کوچک و بزرگ بودن یا زاویه دار بودن محیط خود انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  ثمین صابر یکی از بزرگترین کارآفرینان کشور ایران

میز کنفرانس

میز کنفرانس شیشه ای

قیمت میز کنفرانس به ویژگی های مختلف محصول و شرایط بازار بستگی دارد خرید میز با قیمت مناسب امکان پذیر می باشد فروشگاه های اینترنتی مجاز و معتبر را تاسیس کرده‌اند. قیمت میز کنفرانس شیشه ای مقرون به صرفه می باشد.

به دلیل کیفیت بالا و ممتاز و موارد استفاده فراوان در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مورد توجه بوده و مشتریان بسیاری دارند.

خرید را برای مشتریان بسیار آسان نموده اند خرید محصول از این طریق مزیت های فراوانی را نصیب خریداران می کند می‌توان راحت با چند کلیک ساده به وب سایت مربوطه وارد شده و انواع طرح و رنگ های میز و مدل های متنوع را مشاهده نمود. محصول مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش داد کارشناسان متخصص در مراکز فروش اینترنتی ساعت های مختلف شبانه‌ روز در خدمت مشتریان بوده و اطلاعات مختلف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *