تبلیغات

تبلیغات

بدون شغل دوم توانستم ثروتم را افزایش دهم

rosari-zanane2

دیگر نیازی برای بدست آوردن ثروت زیاد شغل دوم داشته باشید من تنها با یک شغل توانستم در میلیاردر شوم و حوزه کاری ام روسری بود این کسب و کار مرا به تمام هدف هایم رساند و توانستم خوشبختی را لمس کنم. حال بیایید چند نمونه را باهم بررسی کنیم.

روسری زنانه

قیمت روسری زنانه براساس جنس و مدل آن دسته بندی میشود. یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در پوشش خانمها روسری زنانه است که انواع مختلفی دارد. می توان از انواع آن به ساده، مجلسی، جدید و غیره اشاره کرد که انتخاب درست و مناسب روسری به دلیل حائز اهمیت بودن آن، می تواند سبک پوششی و نوع استایل یک خانم را ارتقا بخشد و نقش بسزایی در تکمیل زیبایی ظاهری داشته باشد که امروزه بسته به نوع تقاضای مصرف کنندگان این محصول قواره و ابعاد آن بسیار متفاوت است و هر ساله در حال تغییر می باشد. از دیگر جنس های روسری می توان پشمی و نخی را نیز نام برد که جنس پشمی روسری هایی با جنس پنبه ای هستند که بخاطر ضخامت و گرم بودن آن ها فقط برای فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند.

روسری زنانه

روسری کوتاه

اگر شما هم میخواهید از قیمت روسری کوتاه اطلاع داشته باشید میتوانید در سایت ما تمام قیمت ها را بررسی کرد و تهیه کنید. یکی از پر طرفدار ترین پوشاکی که امروزه بسیار توسط خانمها استفاده می شود روسری کوتاه فانتزی می باشد که دارای ظاهری متفاوت و زیبا می باشد. سایز و اندازه این روسریها نسبت به دیگر روسریها کوچک تر است و افرادی که می خواهند جلوه خاص تری را برای خودشان ایجاد کنند از این مدل محصول استفاده می کنند. شاید برایتان این نکته جالب باشد که رنگ مو شما می تواند در انتخاب این روسری زنانه بسیار حائز اهمیت باشد. این روسریها به دلیل زیبایی که دارا هستند می توانید آن را در بسیاری از مجالسها و قرارهای روزانه تان استفاده داشته باشید. لازم به ذکر است امروزه بسیاری از اروپاییها از این مدل روسریهای کوچک فانتزی نیز بسیا استفاده می کنند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که روسری کوتاه در سبک قدیمی بیشتر از جنس ساتن می باشد و دارای ظاهری براق می باشند این مدلها دارای وزنی سبک هستند و کمتر چروک کمی شوند لذا این مدلها را می توانید در تمام فصول استفاده داشته باشید.

روسری زنانه

شال حریر

شما هم قیمت شال حریر برایتان مهم است؟ نمونه های توری در رنگهای مشکی و یا رنگی شال حریر گلدار بسیار زیبا و مجلسی می باشد که می توان آنها را در هر مکانی استفاده کرد و علاوه بر مجالس شادی و یا ترحیم، در مکانهای بیرونی، کوچه و خیابان، پارک و مسافرت، خریدهای روزمره و غیره از آنها استفاده نمود. طراحیهای گلدار بر روی شالهای حریر بسیار متنوع و زیبایی می باشد که نظر هر بیننده ای را می تواند بر روی خود جلب نماید و اکثر بانوان با هر سن و سالی از این نمونه شالها می توانند استفاده کنند که این مدلها مناسب استفاده تمامی سنین می باشد. اکثر بانوان اعم از پیر و جوان از شالهای حریر گلدار استقبال خوبی کرده اند و آنها را برای مصارف خود و یا اطرافیان خود تهیه می کنند و حتی برای دختر بچه ها نیز این محصول می تواند مناسب و جذاب باشد. یکی از پر فروش ترین نمونه های موجود این نوع شال طرحهایی هستند که گلهای صورتیو زرد دارند و به صورت سه بعدی و برجسته نقش و نگار بندی شده اند، این محصولات در قسمتهای دم سال دارای چنین طراحیهایی هستند که در اندازه های بلند و 2 متری در بازار عرضه می شوند.

همچنین بخوانید  شرایط سنی ثبت نام لاتاری 2023 گرین کارت چقدر است

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *