تبلیغات

تبلیغات

فروشگاه مرکزی ویلچر ،واکر و عصا در تهران+تخفیف 1401

tavanio

ممکن است هر کدام از ما به دلایل مختلفی نیاز به استفاده از عصا، ویلچر، واکر و لوازم این چنینی داشته باشیم که طبیعتاً کیفیت در این نوع وسایل، فوق العاده حائز اهمیت خواهد بود. حال اگر در حال حاضر به این نوع وسایل و تجهیزات پزشکی احتیاج دارید، شاید با این سوال رو به رو شده باشید که برای خرید این نوع تجهیزات باید به چه مواردی توجه کرد تا در نهایت بتوان به خرید یک محصول مناسب اقدام کرد.فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو به عنوان مرجع فروش تخصصی انواع  لوازم پزشکی در ایران با ارسال سریع و پشتیبانی به صورت غیر حضوری و اینترنتی انواع کالا ها را با حداقل قیمت بازار در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

 

بررسی قیمت و خرید انواع ویلچر

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند تصادف، بیماری‌های مادرزادی و مواردی از این دست احتیاج به خرید ویلچر و یا  ویلچر برقی درانواع مختلفی دارند تا از این رو بتوانند زندگی راحت‌تری داشته باشند. قیمت ویلچر ها بسیار متوع است ،همانطور که می‌دانید ویلچرها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله می‌توان به نوع ارتوپدی، اطفال، حمامی یا توالت فرنگی، ساده و ویلچر تاشو و… اشاره کرد که طبیعتاً برای خرید هر کدام نیاز به بررسی‌های ویژه است. حال اجازه دهید در ادامه به مواردی بپردازیم که باید در زمان خرید انواع ویلچر به آن توجه شود:

– راحتی ویلچر؛ اگر از صندلی چرخ‌دار باید به صورت روزانه استفاده کنید، باید صندلی این وسیله با کیفیت باشد. بهترین نوع صندلی در حال حاضر از نایلون یا وینیل است. محکم بودن صندلی و همچنین کیفیت پشتی صندلی نیز دارای اهمیت خواهد بود.

– ارتفاع صندلی؛ دقت داشته باشید که متناسب با قد کاربر ارتفاع صندلی را در نظر بگیرید. برای این منظور کافی است که ویلچر را تست کنید تا بتوانید کاملاً با شرایط‌تان آن را هماهنگ کنید. از طرفی بررسی تخصصی وزن صندلی چرخ‌دار نیز دارای اهمیت است. برای مثال اگر خودتان باید ویلچرتان را حمل کنید، بهتر است که وزن سبک‌تری داشته باشند.

– زیرپایی و چرخ‌های؛ از مهم‌ترین بخش‌های یک ویلچر که باید وضعیت آن قبل از خرید مشخص باشد، زیرپایی و چرخ این وسیله است. در واقع تکیه‌گاه باید در این نوع تجهیزات پزشکی عالی در نظر گرفته شده باشد. همچنین چرخ‌ها نیز هر چه از جنس مناسب‌تری باشند، دیرتر خراب می‌شوند.

·معرفی انواع ویلچر

همانطور که می‌دانید صندلی‌های چرخ‌دار در انواع مختلفی وجود دارند که عبارتند از:

همچنین بخوانید  پردرآمدترین رشته های آرایشگری کدامند؟

– ویلچر ساده؛ این نوع صندلی چرخ‌دار همانطور که پیداست کاملاً ساده و دارای امکانات کم است. بنابراین با قیمت‌های پایین قابل خریداری خواهد بود.

– ویلچر ارتوپدی؛ این نوع صندلی‌های چرخ‌دار از نمونه‌های زیادی برخوردار هستند که هر کدام بنا به قیمتی که دارند، امکانات ویژه‌ای دارند. برای خرید این نمونه از صندلی‌های چرخ‌دار در ابتدا کافی است که وضعیت جسمی‌تان را بررسی کنید. معمولاً این نوع تجهیرات با نام‌های ویلچر برقی نیز شناخته می‌شوند.

– ویلچر حمامی؛ این نوع صندلی چرخ‌دار حالت‌های خاصی دارد که از جمله می‌توان به دارا بودن 4 چرخ اشاره کرد. برای خرید این نوع وسیله نیز کافی است که به مراکز مجاز مراجعه کنید تا بتوانید انواع و اقسام آن مورد بررسی قرار دهید.

 

ویلچر

بررسی قیمت و خرید واکر

قیمت و خرید واکر و رولیتر در بهترین کیفیت ها در تجهیزات پزشکی توانی نو موجود و قابل خریداری به صورت اینترنتی است که از پر مخاطب ترین کالا های کمک حرکتی است که برای سالمندان می باشد. البته ممکن است برای افرادی که دچار نقص‌هایی مانند سکته مغزی و… شده‌اند نیز مفید باشد. همانطور که می‌دانید واکر به انواع و اقسام مختلف دسته‌بندی می‌شود که از جمله می‌توان به واکر ثابت ساده، واکر تاشو ساده، واکر تاشو چرخ‌دار و رولیتر اشاره کرد. حال اگر در حال حاضر نیاز به چنین تجهیزات پزشکی دارید و نمی‌دانید قبل از خرید باید به چه مواردی توجه کنید، حتماً موارد زیر را مطالعه نمایید:

– بررسی قاب واکر؛ حتماً قبل از خرید واکر تاشو یا هر نوع دیگر این وسیله، به قاب آن توجه کنید. در واقع قاب یا فریم این محصول باید به طور کامل محکم باشد. معمولاً جنس قاب‌های به کار رفته در انواع واکر از آلومینیوم است تا وزن‌شان بیش از حد سنگین نشود.

– بررسی قابلیت تنظیم ارتفاع؛ واکرهایی که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، معمولاً قابلیت تنظیم ارتفاع خواهند داشت که حداقل و حداکثر ارتفاع یک واکر نیز 5 الی 10 سانتی‌متر است.

– بررسی دسته‌های واکر؛ وقتی قرار است از واکر برای راه رفتن استفاده کنید، بنابراین باید به جنس دسته‌های واکر نیز توجه نمایید. در واقع اگر دست‌تان به سرعت عرق می‌کند، بهتر است که دسته‌ی واکر تاشو یا هر نوع دیگر از جنس فوم باشد.

– بررس چرخ‌ها؛ کیفیت چرخ‌های این وسیله نیز باید نرم باشد تا در زمان حرکت پیچ و تاب نداشته و بتواند از روی سطوح مختلف به راحتی حرکت کند. دقت کنید که عدم توجه به این بخش، راه رفتن‌تان را کُند خواهد کرد.

همچنین بخوانید  افزایش سرعت سایت با افزونه

معرفی انواع واکر

همانطور که گفتیم واکرها دارای انواع مختلفی هستند که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است:

– واکر استاندارد؛ معمول‌ترین نوع واکر است که برای به کارگیری برای مسافت‌های کوتاه خریداری می‌شود. قیمت این وسیله پزشکی متعادل بوده و قابل تهیه توسط اکثر افراد است.

– واکر دو یا چهار چرخ؛ این وسیله دارای چرخ در بخش جلویی بوده که بیمار می‌تواند با استفاده از آن راحت‌تر به حرکت ادامه دهد. این وسیله نیز بنا به شکل و ظاهری که دارد قیمت‌گذاری می‌شود.

– واکر تاشو؛ این نوع واکر به دلیل قابلیت تا شدن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه حمل و نگهداری آن نیز ساده است. پر واضح است که قیمت این واکر به نسبت‌ سایر واکر بیشتر خواهد بود.

– واکر رولیتر؛ نوع جدیدی از واکر است که برای حرکت نیاز به صرف انرژی زیاد نخواهد داشت. البته برای خرید این نوع واکر بهتر است که قبل از خرید نهایی، آن را امتحان کنید.

 

واکر

بررسی قیمت و خرید عصا

عصا ( https://tavanino.com/search-products/category-crutches )از دیگر لوازم پزشکی محسوب می‌شود که برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً سالمندان از این وسیله به کرات استفاده می‌کنند چرا که راه رفتن را فوق العاده راحت‌تر خواهد کرد. این نوع از تجهزات پزشکی دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

– تک نقطه‌ای؛ این نوع عصا کاربرد فراوانی دارد که شاید بسیاری از افراد از آن استفاده کرده‌اند. عصاهای این نوع مدل یک دسته خمیده شکل دارند که هر چه کیفیت آن بهتر باشد، راه رفتن نیز ساده‌تر خواهد شد. ضمناً ناگفته نماند که این عصا به عصا سالمندان معروف است و در بخش انتهایی نیز دارای یک سطح است که امنیت را افزایش می‌دهد.

– چند نقطه‌ای؛ اگر تصادف کرده‌اید یا بیمار شده‌اید که راه رفتن را برایتان مشکل کرده است، بهترین آن برای استفاده، عصای چند نقطه‌ای است. در واقع این عصا از چندین نقطه اتکا برخوردار است که این مورد امنیت را افزایش می‌دهد. از معمول‌ترین عصای چند نقطه‌ای می‌توان به چهار حلقه‌ای اشاره کرد.

– تاشو؛ مشخص است که این عصا قابل جمع شدن است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به مقاومت عالی و محکم بودن آن اشاره کرد. اگر کم تحرک هستید، توصیه می‌کنیم که از این نوع عصا استفاده کنید.

– صندلی شو؛ این عصا برای سالمندان بسیار مفید است. در واقع اگر افراد مسن در میانه‌های راه احساس خستگی کنند، به راحتی می‌توانند آن را به حالت صندلی درآورده و به استراحت بپردازند.  پر واضح است که قیمت هر کدام از این عصاهای معرفی شده بسته به نوع کیفیت و قابلیت‌هایشان متفاوت است.

همچنین بخوانید  ثروتمندانه زندگی کردن را شروع کنید

·       نکات مهم در زمان خرید عصا

اگر یک عصا مناسب می‌خواهید حتماً به موارد زیر توجه کنید:

– بررسی دسته؛ انواع مختلفی از دسته عصا وجود دارد که باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.  دسته T شکل، سر کج، فریتز و افست از جمله انواع دسته‌ی عصا است.

– بررسی گیره؛ یک گیره در عصا باید نرم باشد تا احساس خستگی را به سالمندان منتقل نکند. البته گیره‌ها در انواع مختلف هستند که هر کدام قابلیت‌های مهم دارند.

– بررسی ارتفاع؛ اگر اندازه عصا مناسب با قد بیمار نباشد، طبیعتاً استفاده از آن بسیار سخت خواهد شد. لذا حتماً این مورد را نیز به دقت در نظر بگیرید.

خرید انواع لوازم پزشکی از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو

در این مطلب تلاش کردیم تا شما عزیزان را با ویژگی‌های لوازم پزشکی مانند عصا، واکر، ویلچر برقی و ساده آشنا کنیم تا اگر به هر دلیلی به استفاده از این تجهیزات نیاز داشتید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید هر کدام اقدام کنید. اما همانطور که می‌دانید کیفیت در این نوع لوازم پزشکی دارای اهمیت است و طبیعتاً باید از مراکز معتبر نسبت به تهیه‌ی نوع دلخواه اقدام کرد. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم که برای بررسی محصول مدنظرتان برای افراد توانیاب به سایت توانی نو مراجعه کنید. این سایت با در نظر گرفتن شرایط فوق العاده عالی و تأمین انواع تجهیزات پزشکی از جمله عصا طبی، ویلچر برقی و واکر شما عزیزان را در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان یاری خواهد کرد.گفتنی است که از مزیت‌های استفاده از فروشگاه مرکزی توانی نو می‌توان به کیفیت فوق العاده عالی محصولات و همچنین در نظر گرفتن تخفیف ویژه 1401 برای لوازم پزشکی عنوان شده اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید از این مجموعه‌ی تخصصی، لوازم پزشکی مدنظرتان را تهیه کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در انتهای مقاله استفاده نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *