تبلیغات

تبلیغات

واقعیتی که در مورد افراد ثروتمند نمی دانید

betonarme2

اغلب افراد جامعه فکر می کنند که افراد ثروتمند کسانی بودند که همیشه راه های درست را بلد بودند اما در حالی که اینطور نیست بلکه آن ها افرادی ریسک پذیر بودند که پس از فکر و بررسی کردن کارها شروع به انجام آن ها کردند و موفق شدند، پس ثروتمند شدن نیازمند این است که شما نیز در جایی از زندگیتان ریسک کنید و راهی جدید را امتحان کنید، شما می توانید در حیطه بتن فعالیت کنید که در زیر انواع آن را ذکر کردیم.

بتن آرمه

مقاوم ترین نوع مصالح ساختمانی که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، بتن آرمه است که همراه با سیم مفتول که برای آرماتوربندی به کار می رود، جزء پرمصرف ترین مصالح و تجهیزات ساختمانی بوده و قیمت خرید فروش این محصولات نسبت به کارایی و کاربردی که دارند، بسیار مناسب بوده و افراد زیادی در بازار تمایل به خرید بتن آرمه دارند.

ویژگیها و خصوصیات منحصر به فرد این نوع بتن موجب افزایش میزان تقاضا در بازار برای خرید شده است و یکی از مهمترین مزایای استفاده از بتن آرمه آن است که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشرده سازی و کشش برخوردار می باشد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ترکیبات بتنی در سراسر جهان و در کشور ما بسیار مناسب و اقتصادی بوده و هزینه تولید بتن بسیار اندک می باشد و این محصولات به دلیل ماندگاری بالایی که دارند، هزینه نگهداری آنها بسیار کم بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در صنعت ساختمان سازی محسوب می شود.

بتن آرمه

بتن پیش تنیده

در صنعت ساختمان سازی یا ساخت سازه های مختلف مسکونی و صنعتی، استفاده از بتن پیش تنیده مناسب و با کیفیت بسیار اهمیت دارد، در سازه های عمرانی در برخی از پروژه های از بتن مسلح استفاده می کنند که انواع پیش تنیده، پیش ساخته و فولادی را دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند و در ساخت و ساز سازه های مختلفی از انواع آنها استفاده می شود.

بتن مسلح که به آن بتن آرمه نیز گفته می شود، یکی از انواع بتن می باشد که برای ساخت اعضای باربر و غیر باربر انواع ساخت و ساز سازه های عمرانی قابل استفاده می باشد. این بتن معمولا از ترکیبات بتن معمولی که بر پایه سیمان می باشد با مواد تقویت کننده مانند میلگرد یا الیاف فولادی تشکیل و ساخته می شود.

بتن آرمه

بتن سبک

اگر بخواهیم تاریخچه استفاده از بتن سبک و همینطور قیمت خرید و فروش آن را در بین مردم بررسی کنیم باید به قرنهای گذشته برگردیم زمانی که اولین تمدنهای بشری شکل گرفت و به صورت ابتدایی از آب و گل برای ساخت منازل استفاده شد.

همچنین بخوانید  با شیشه پاک کن تمام شیشه های فقر را پاک کردم و به دنیای ثروتمندان پیوستم!

در واقع تمدنهای ابتدایی که در کنار نهرها و آبها پدید آمدن برای ساخت منازل خود نیازمند مصالحی بودند که بتوانند از آن در هر در ساخت خانه بهره بگیرند و خشت خشت خانه ی خود را به وسیله آن بنا کنند که در ابتدا از گل و آب و سنگ استفاده می کردند و این ترکیب که با کاهگل نیز همراه بود باعث مقاوم شدن چینهای خشت می‌شد که بر روی هم می گذاشتند و خانه خود را به وسیله آن بنا می کردند.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن وسایل جدیدی که برای ساخت و پرداخت سیمان و بتن به کار آمد توانستند خانه های خود را به صورت مستحکم تر و منظم تر به وجود بیاورند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *