تبلیغات

تبلیغات

میلیاردر شدن من با حوزه اعلام حریق همراه بود

elamharig-arad2

با ورود به حوزه اعلام حریق توانستم در عرض یکسال میلیاردر شوم و در کنار آن برای چند نفر اشتغال زایی کردم، اگر شما هم به دنبال ثروتمند شدن هستید، پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا حوزه اعلام حریق و انواع آن را بهتر بشناسید.

اعلام حریق ایرانی

نصب اعلام حریق در اماکن تجاری و موسسات باز برای عموم اجباری است که می توانید از اعلام حریق ایرانی بهره مند شوید که دارای کیفیت بالایی است. علاوه بر این، چیدمان ساختمان باید تخلیه افراد حاضر را آسان کند. محل شما همچنین باید مجهز به کپسول آتش نشانی باشد و طرح آن باید با استانداردهای لازم برای اطمینان از ایمنی افراد مطابقت داشته باشد. برای تکمیل سیستم هشدار خود، می توانید آن را با دستگاه های دیگری مانند نظارت تصویری و آشکارساز حرکتی جفت کنید و همچنین می توانید برای تخلیه دود در صورت آتش سوزی، سیستمهای استخراج دود نیز نصب کنید.

اعلام حریق

اعلام حریق

وسایلی همچون آژیر، نور، چشمک زن، فلاشر جزء دسته بندی سیستم اعلام حریق می باشند، از گذشته های دور تا به امروز در هنگام وقوع آتش سوزی برای خبردار شدن مردم از روشهای مختلفی استفاده می شد به عنوان مثال در گذشته در هنگام آتش سوزی مردم به کلیسا رفته و زنگ کلیسا را به صدا در می آورند و به این صورت مردم از آتش سوزی خبر دار می شدند اما در سال ۱۸۴۷ میلادی سیستم اعلان حریق تولید شد. امروزه در ساختمانها تمامی انبارها سوله ها منازل تجاری و مسکونی شهربازیها و تمامی فضاهای سر و سطح سیستم اعلام حریق وجود دارد، با وجود این سیستم در ساختمان جلوی به خطر افتادن ساختمان و جان افراد داخل ساختمان گرفته می شود و خطرات و صدمات احتمالی به حداقل می رسد.

اعلام حریق

اعلام حریق ساختمان

اعلام حریق ساختمان یکی از تجهیزات لازم هر ساختمان می باشد، محیط های مختلفی مانند اتاق ترانس، سوئیچ و غیره که در حالت کلی ولتاژ القایی دارند، از انواع سیم های روکش دار استفاده می کنند، حتماً باید این سیم ها به صورت یک تکه باشند و هر کدام از آنها به صورت جداگانه و مستقل به کار رفته باشد. از دیگر گزینه های مهم وجود سقف های کاذب است که بیشتر از ۸۰ سانت می باشند. در این صورت باید از دتکتور استفاده کرد. گاهی اوقات پیش می آید که پارتیشن ها تا سقف بوده و فاصله دتکتورها حدود ۸ سانتیمتر از همدیگر می باشد. باید دتکتور را در نزدیک ترین حالت ممکن به تابلو برق وصل کرد. از دیگر گزینه های مهم در مورد این محصولات می توان به قرارگیری آنها در موتورخانه ها، چاهک، کاهش فشار، محیط یکسان و جداگانه به کار برده می شوند.

همچنین بخوانید  معرفی هتل الماس مشهد هتل تاپ چهار ستاره

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *