تبلیغات

تبلیغات

از سفیدی آرد تا رو سفید شدنم در کسب و کار

ard-arad2

افراد زیادی از من سوال می کنند که چگونه در کسب و کارم موفق شدم می توانم بگویم رمز موفقیتم با انتخاب حوزه آرد رقم خورد چرا که این محصول به دلیل کاربردهای مختلف همواره متقاضیان زیادی داشته است و من با خرید و فروش این محصول سودآور به سرمایه زیادی رسیدم.

آرد سوخاری

کنتاکی ها و غذا های سوخاری شده جزء محبوب ترین و پر طرفدارترین غذاهای دنیا می باشند. با سوخاری کردن غذا ما یک طعم جادویی و شگفت انگیز را در آن به وجود می آوریم، اما سوال اصلی که ممکن است بسیاری از افراد آن را داشته باشند این است که تفاوت آرد سوخاری تایلندی با پودر سوخاری در چیست؟ در ادامه ی این مطلب ما قرار است این تفاوت هارا برای شما شرح دهیم. در پاسخ به این سوال که آرد سوخاری چیست باید ذکر کرد آرد سوخاری همانطور که از نام آن پیداست محصولی است که از ترکیب آرد سفید و ادویه های لازم به دست می آید. برخی افراد آن را همان پودر سوخاری می دانند اما در تهیه ی آرد سوخاری از نان های خشک شده استفاده نمی شود.

سفیدی آرد

آرد پودر سوخاری

برای داشتن با کیفیت ترین محصول آرد سوخاری باید از مواد اولیه عالی استفاده نمود که شهر نظر آباد در این زمینه پیشگام بوده است. در تولید آرد پودر سوخاری تنوع های زیادی رعایت میشود که ذائقه و سلیقه ی مصرف کننده را در بر بگیرد. از جمله ی آن ها آرد سوخاری ریز یا درشت، آرد سوخاری پانکو که اختراع مردم ژاپن است و روغن کمتری حین سرخ کردن استفاده میشود، آرد سوخاری قرمز و آرد سوخاری مخصوص مرغ است. از آرد سوخاری اکثرا در سرخ کردن مخلوط های گوشتی استفاده شده تا نرمی و یا تردی به آن ببخشد، بسته به نوع آرد سوخاری آن مثلا از پودر سوخاری پانکو پاپریکا برای ترد کردن مرغ و ماهی و کوفته های گوشتی استفاده می شود.

سفیدی آرد

آرد ذرت

کیفیت محصول آرد ذرت به عوامل مختلفی مانند چگونگی تهیه آن، نوع بسته ‌بندی و میزان تازه بودن محصول بستگی دارد و محصولاتی که در بازارهای مربوطه موجود هستند، از نظر کیفی با یکدیگر برابر نیستند. این نوع از آرد هم از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و نگهداری کردن این محصول راحت است، اما باید از نگه داشتن بیش از حد این محصول جلوگیری به عمل آورد، شما نیز باید به تازه بودن این محصول توجه ویژه داشته باشید. خرید و فروش این محصول به شکل های متفاوت انجام می پذیرد و به راحتی از طریق بازارهای مربوطه قابل تهیه است، اما لازم به ذکر است بدانید که به منظور داشتن یک خرید موفق باید تلاش خود را به کار بگیرید که خرید محصول مورد نیاز خود را از طریق مراکز اصلی به انجام برسانید.

همچنین بخوانید  دوربین مداربسته تیاندی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *