تبلیغات

تبلیغات

بهترین مرکز برای خرید گوسفند زنده با قیمت ارزان

gosfand

سنت قربانی کردن و ذبح گوسفند زنده در بین تمامی مسلمانان سراسر جهان رایج است. این سنت در ایران هم هر ساله انجام می شود و خانواده هایی که توانایی خرید گوسفند دارند با خرید گوسفند زنده و ذبح آن این سنت را اجرا می کنند. اما مسئله خرید گوسفند برای شهرهای بزرگی همچون تهران وکرج همیشه یک چالش بزرگ به حساب آمده است. خرید اینترنتی گوسفند زنده برای پایان دادن به این چالش نقش موثری داشته است.

اهمیت خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده
اهمیت خرید گوسفند زنده

افراد مختلف با اهداف متفاوتی اقدام به خرید گوسفند زنده می کنند. سنت ذبح گوسفند به منظور قربانی کردن، نذر و نیاز، پاگشا کردن عروس و داماد، رفع مشکلات، از بین رفتن بیماری خاص، تولد فرزند و …. همیشه وجود داشته است. گوسفندانی که بدین منظور خریداری می شوند باید از نظر سلامت و کیفیت تایید شده باشند. با توجه به اینکه در شهرهای بزرگی همچون تهران، خرید گوسفند برای اهداف مختلفی رایج است در نتیجه بهتر است که حتما برای اطمینان از سلامت دام، مراجع معتبر انتخاب شود.

قابلیت های متنوع و جذاب سایت دامکالا

دیگر لازم نیست برای خرید گوسفند زنده شهر به شهر و روستا به روستا بگردید. در عصر حاضر فروش گوسفند زنده هم به صورت اینترنتی انجام می شود. سایت دامکالا یکی از مراجع تخصصی و معتبر برای عرضه انواع گوسفند زنده است. گوسفندانی که توسط دام کالا عرضه می شوند توسط خود مجموعه پرورش داده شده اند. سابقه بالا در پرورش گوسفندان و استفاده از تجهیزات پیشرفته و مکانیزه کار تولید و پروار بندی را بهتر و آسانتر کرده است.

سایت دامکالا بیش از ده سال است که فروش اینترنتی را به دامداری خود اضافه کرده است. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و تجربه بالای خود در این خصوص توانسته است خریداران زیادی را جذب مجموعه بکند.

شرایط عمده ی گوسفندان عرضه شده در سایت دامکالا

دامکالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند
دامکالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند

شرایط پرورش گوسفند زنده ارتباط مستقیمی با سلامت و کیفیت گوشت دام دارد. گوسفندان دام کالا در یک شرایط استاندارد با دمای هوای مناسب و رطوبت کافی پرورش داده می شوند. اولویت های اصلی این مجموعه سلامت دام است و هیچ وقت با خوراندن موادی از قبیل هورمون یا آنتی بیوتیک سعی در افزایش وزن گوسفند ندارند. خوراک سالم و ارگانیک در کنار محیط بهداشتی کمک میکند تا سلامت دام ها تضمین شود. دام های این مجموعه تحت نظر دامپزشک هستند و هر ماه دکتر پایش و نظارت کامل را بر روی تمامی گوسفندان انجام می دهد. در پایش و نظارت وزن گوسفندان بررسی می شود. وزن نباید به سرعت بالا برود و یا اینکه توقف کامل داشته باشد چون وجود این علائم نشان دهنده بیماری است و باید بررسی و درمان شروع شود.

همچنین بخوانید  چرا به پشتیبانی سایت وردپرس نیاز داریم؟

قیمت گوسفندان در دامکالا بر چه اساسی است؟

قیمت اقتصادی در کنار کیفیت بالای گوشت گوسفند زنده در دامکالا باعث شده تا فروش این مجموعه در تهران و کرج به طرز شگفت انگیزی بالا رود. قیمت گوسفند زنده بر اساس وزن و نژاد تعیین می شود. گوسفندان سنگین وزن برای خرید مناسب تر هستند.

مجموعه دامکالا تمام مراحل رشد و پرورش  گوسفندان را در مجموعه خود انجام می دهد و پس از اینکه گوسفند شرایط ایده آل فروش را پیدا کرد در سایت عرضه می شود. شما می توانید با قیمت کمتر و وزن پایین تر بره هم خریداری کنید.

امکانات سایت دامکالا برای خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در دامکالا به صورت آسان ترین شیوه ممکن انجام می شود. در این سایت گوسفندان بر اساس وزن و قیمت دسته بندی می شوند. پس از انتخاب گوسفند وارد مرحله ثبت سفارش و خرید گوسفند تهران می شوید. زمانی سفارش شما در سایت نهایی می شود که پرداخت را انجام دهید. ثبت سفارش در سایت در عرض چند دقیقه انجام میشود و زمانی زیادی را از کاربر نمی گیرد. در حین ثبت سفارش شما می توانید برای تحویل گوسفند یک تاریخ دلخواه را ثبت کنید.

این سایت به همراه تحویل گوسفند قصاب هم میفرستند تا در صورت تمایل مشتری گوسفند در محل ذبح شود. قصاب برای ذبح هزینه ای دریافت نمی کند مگر اینکه صاحبخانه با رضایت خود انعام دهد.

خرید گوسفند زنده در دام کالا یکی از ساده ترین راه های تهیه گوسفند زنده تهران است. شما در هر رنج قیمتی با هر وزنی که می خواهید می توانید گوسفند مناسب را خریداری کنید. خرید از سایت دامکالا به صورت اینترنتی و تنها برای همشهریان تهران و کرج امکان پذیر است. همچنین شما در سایت میتوانید برای موسسات خیریه هم گوسفند خریداری کنید و خود مجموعه گوسفند را برای این مراکز به صورت رایگان ارسال می کند و رسید تحویل را برای شما ارسال میکند.

دامکالا دارای گواهی اینماد

گواهی اینماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود. فروشگاه اینترنتی دامکالا موفق به اخذ این گواهی شده است. چون این مجموعه توانسته است صلاحیت های حرفه ای را کسب کند و تمامی استانداردهای لازم را در پرورش و فروش گوسفند رعایت کند.

دامکالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند زنده

تجربه نشان داده است که خریدها اینترنتی در وقت و هزینه ی افراد صرفه جویی میکند. از زمانی که امکان خرید گوسفند زنده تهران و کرج فراهم شد است دو شهر دغدغه ی تهیه گوسفند برای مراسمات مهم خود نداشتند. سایت دامکالا یک یاز بهترین ارائه دهنده خدمات است که به راحتی کاربر می تواند در خانه سفارش خود را ثبت کند و در موعد مقرر آن را تحویل بگیرد. کاربر بعد از خرید آپشن های دیگری از قبیل ارسال رایگان و ذبح رایگان در منزل را دریافت می کند.

همچنین بخوانید  خرید اقساطی گوشی و لپ‌تاپ: فرصت دستیابی به فناوری

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *