تبلیغات

تبلیغات

راه اندازی کسب و کار با دستان خالی

satl-bazyaft2

شما همیشه برای به راه انداختن یک بیزنس یا کار جدید نیاز به پول زیاد ندارید. یعنی گاهی اوقات می توانید با مقدار کمی سرمایه هم کارتان را شروع کنید با عرضه سطل بازیافت کارتن پلاست به سود مناسب برسید.

سطل بازیافت کارتن پلاست

امروزه با توجه به اهمیت کاغذ استفاده از سطل بازیافت کارتن پلاست و تولید وسایل گوناگون از این پسماندها بسیاری از افراد اقدام به ساخت و تولید این وسیله نموده اند که در انواع مختلف وجود دارند و کارتون پلاستها جعبه هایی بسیار مقاوم و محکم می باشند که می توانند تجربه ی یک خرید امن و بدون دغدغه را برای شما به وجود آورند و انواع جعبه هایی که از جنس کارتن پلاست برای پست موجود می باشند عبارتند از جعبه های زرد رنگ پستی، جعبه های پستی کارتون پلاست، پاکتهای پستی، انواع بسته بندی های متنوع پستی و غیره که همگی این موارد می توانند از جنس کارتن پلاست باشند و استفاده از یک جعبه مقاوم و خوب نظیر کارتون پلاست پستی در هنگام ارسال یک محموله نه تنها باعث حفظ سلامت ان محصول می گردد بلکه باعث می شود به اعتبار و ارزش فروشندگان نیز اضافه شود.

سطل بازیافت

قیمت کارتن پلاست کرج

با توجه به کارخاجات تولیدکننده قیمت کارتن پلاست کرج در استان البرز بسیار مناسب است و در این مراکز کارتون پلاستها به روش اکستروژن تولید می شود که این محصولات در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و به علت اینکه به تازگی تولید شده است برای عموم افراد ناشناخته می باشد که این محصول کاربردها و ویژگیهای متفاوت دارد که این مدل پس از تولید توسط دستگاه های خاصی برش زده می شود و همین امر موجب شده است تا مانند نمونه ساده دارای دندانه و چین نباشد، ضخامت این محصول بین دو الی دوازده میلی متر متغییر می باشد.

شرکتهای کارتن پلاست یک صنعت جدیدی در ساخت و ساز و کف پوش و سقف پوش ایجاد کردند که طرفداران بسیاری دارد این محصولات نسبت به محصولات مشابه هم مدرن تر و شیک تر هستند و هم از هزینه کمتری می توان برای تهیه آنها استفاده کرد.

سطل بازیافت

خرید گونی کنفی

معمولا خرید گونی کنفی برای بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند: غلات، برنج، شکر و یا برای بسته بندی سیمان، انواع خوراک دام، کود و… استفاده می شود و قیمت مناسبی در بازار دارد کیسه گونی در رنگ بندی های بسیار متنوع عرضه می‌شود و علاوه بر این سایز و اندازه های آن ها نیز متفاوت می باشد که با توجه به کیفیت این محصولات قیمت های متفاوتی دارند. مصرف کنندگان می توانند این محصولات را هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی شده با قیمت‌های مشخص تهیه نمایند. این گونی ها به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

همچنین بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *