تبلیغات

تبلیغات

فالوور اینستاگرام بخریم یا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

kharid-follower

این حقیقت که افراد جذب صفحاتی میشوند که فالوور بیشتری دارد باعث تاسف است. شاید این موضوع به این معنی باشد که نوع نگاه افراد در فرهنگ ما بدین گونه جا افتاده است. و از آن طرف پیجهای متعددی وجود دارد که از نظر محتوا و سطح بسیار بالایی قرار دارند و کسانی که میدانند از آن پیج دقیقا چه میخواهند دنبال کنندگان آنها هستند

این  روزها مردم برای افزایش بازدید صفحات کسب و کار مجازی خود هزینه های گزافی میکنند وخرید و فروش فالوورو رباتهای فالوور یاب ، بازار داغی دارد. دلیلش هم  این است که فالوور در اعتبار دادن به صفحات مجازی  افراد  نقش بسیار مهمی دارد.

سوالی که اکثر افراد میپرسند این است که آیا واقعا میتوان به فروشندگان  فالوورها اعتماد کرد؟ آیا بهتر است این فالوورها از داخل کشور باشند یا از خارج کشور؟ چطور میشود متوجه شد این افراد واقعی هستند یا خیر؟چطور میتوانیم به افرادی که این فالوورها را میفروشند اعتماد کنیم؟ و یا چگونه تشخیص بدهیم خرید فاللور بهتر است یا استفاده از رباتهای فالووریاب؟

تمام اینها نمونه سوالات افرادی است که به دنبال جذب فالوور بیشتر هستند و حاضرند مبالغ زیادی برای این موضوع هزینه کنند. و از طرفی برایشان این شک وشبهه وجود دارد که آیا واقعا این کار منطقی و درست به نظر میرسد یا نه؟! اگر نظر مرا بخواهید به شما میگویم خرید و جذب فالوور از این طرق امکان پذیر نیست و در حقیقت نه تنها باعث پیش روی کسب و کار  نمیشود بلکه افراد با این کار پول خود راهدر میدهند !البته در این مقاله قصد دارم راهکار بهتری به شما بگویم و آن استفاده از ربات اینستاگرام است. به نظر میرسد ربات اینستاگرام بسیار کاربردی تر از خرید فالور اینستاگرام باشد.اگر واقعا تمایل به کشف این حقیقت دارید پیشنهاد میکنم این مقاله را ازدست ندهید.

اگر سری به پیجهای خرید و فروش فالوور زده باشید احتمالا دیده اید که آنها آیا این موضوع باورکردنی است؟ در حقیقت این فالوورها وجود دارند اما فعالیت خاصی در صفحات اجتماعی انجام نمیدهند. در پاراگراف بعد به این موضوع بیشتر میپردازیم .

این قول را به شما میدهند که فالور‌‌رهایشان واقعی و فعال هستند، زیرا همه ی آنها میدانند که افزایش فالوور برای شما خیلی ارزشمند است و رونق کسب و کارتان بستگی به  افزایش تعدادشان دارد و شما به دنبال سریعترین راه برای افزایش تعداد دنبال کنندگان هستید.

فالوور اینستاگرام

روش اول :سرور افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی سیستم اندروید این قابلیت را  دارد که افراد  میتوانند از طریق آن فعالیت خود را در زمینه جذب و افزایش لایک و کامنت گسترش دهند. وقتی صحبت از افزایش فالوور از طریق سرور میشود دقیقا منظور،صاحبان سایتهایی هستند که  از سیستم اندروید استفاده میکنند و های شما را افزایش میدهند.

 

روند کار بدین صورت است در ازای لایک و فالو کاربران به آنها امتیازی تعلق میگیرد  تا بتوانند از این طریق لایکها و کامنتهایشان افزایش یابدو از طرفی رایگان هم باشد .

همچنین بخوانید  فاکتورهای ناشناخته‌ای که بر قیمت خدمات سئو تأثیر می‌گذارند!

کاربران این برنامه ها باعث افزایش فالوور از طریق سیستمهای افزایش فالوور میشوند اما در حقیقت این حسابها برای شخص خاصی نیست و در واقع آنها غیر واقعی هستند. دراین روش مدیر سایت آیدی شخص سفارش دهنده را وارد برنامه مخصوص خود میکند وتمام کاربرانی که در این برنامه فعالیت میکنند پیج مورد نظر را فالوو میکنند تا تعداد فالوورها بالا به نظربرسد، در صورتی که افراد و اسامی کسانی که در پیج حضور دارند کاملا غیر واقعی است و تنها شاید یک درصد از این افراد دارای حساب واقعی می باشند.

دراین روش مدیر سایت آیدی شخص سفارش دهنده را وارد برنامه مخصوص خود میکند وتمام کاربرانی که در این برنامه فعالیت میکنند پیج مورد نظر را فالوو میکنند تا تعداد فالوورها بالا به نظربرسد، در صورتی که افراد و اسامی کسانی که در پیج حضور دارند کاملا غیر واقعی است و تنها شاید یک درصد از این افراد دارای حساب واقعی می باشند

 

روش دوم: تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرامی

یکی دیگر از راههایی که اشخاص میتوانند فالوورهای خود را افزایش دهند استفاده از پیج هایی است که در اینستاگرام وجود دارند و در اینستاگرام تبلیغات انجام میدهند.و باعث افزایش فالوور میشوند ،در این حالت تعداد فالوورها دقیقا مشخص نمیباشد  و همچنین زیاد شدن  فالوورها با توجه به موضوع تبلیغ وپیج اشخاص میتواند تغییر کند

در این نوع تبلیغ پیج افراد به صورت ساعتی یا روزانه در پیجهای پر بازدید قرار میگیرد و یا به اصطلاح شات میشود .

در این روش هم احتمال اینکه فالوورهای تقلبی نصیبتان بشود زیاد است، به این دلیل که پیج شما در صفحه ای تبلیغ شده است که دارای فالورهای غیر واقعی میباشد و شخصی که این کار را برای شما انجام داده با استفاده از برنامه های مختلف فالوورهای غیر واقعی را وارد پیج شما میکند و شما متوجه نمیشوید که فالوورهای پیج غیر واقعی است.

 

روش سوم: ربات افزایش فالوور اینستاگرام

در این روش ربات ها میتوانند فالوورهای شما را افزایش دهند. ربات اینستاگرام افزایش فالوور  این امکان را به شما میدهند که بتوانید فالوورهای واقعی ،هوشمند و هدفمندی پیدا کنید. به همین دلیل شما میتوانید به فروشندگانی که از طریق ربات ،فالوورهای شما را افزایش میدهند بیشتر اطمینان کنید و با وجودی که ممکن است از روشهای تقلبی استفاده کنند اما درصد خطا نسبت به دو روش قبل کمتر است .

ازمواردی که درباره ی ربات های افزایش فالوور اینستاگرام میتوان اشاره کرد این است که تحت  وب می باشد و میتواند بدون نیاز به اینترنت به صورت خودار به  فعالیت خود ادامه دهد.  در این روش بدی کار این است که باید پسورد حساب خود را به فروشنده فالوور بدهیم.

 

روش چهارم :افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها

افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسرها از آن دسته روشهای منحصر به فرد و عالی به حساب می آیند.همانطور که میدانید و دیده‎‌اید تبلیغات زیادی از آنها در شبکه های جازی مسمر ثمر واقع شده است.

همچنین بخوانید  تعمیر لپ تاپ

البته اشاره به این موضوع مهم است که افزایش فالوور از این طریق بیشتر برای پیجهای تجاری و برندها کاربرد دارد و  سایتهای بسیاری در اینستاگرام وجود دارند که میتوان طریق آنها میتوان فالوور جذب کرد ،در حقیقت آنها با همکاری با افراد معروف میتوانند این کار را انجام دهند و میشود گفت این یکی از خدماتی است توسط برخی سایتها به افراد ارائه میشود.

 در این روش افراد میتوانند اعتماد بیشتری به سایتها برای جذب فالوور داشته باشند و برایشان موثر‌تراست به شرطی که هم بتوانند از پس هزینه های تبلیغاتشان بربیایند و از طرفی هم اینفلوئنسرهایی که مردم بتوانند به آنها اعتماد کننند  برای هر موضوعی وجهه و اعتبار خود را زیر سوال نمیبرند.

 

ربات اینستاگرام :افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام

یکی از راههای عالی برای جذب فالوور واقعی  برنامه ربات  اینستاگرام است. با وجودی که ربات اینستاگرام همان ربات جذب کننده فالوور ازطریق اینفلوئنسر است اما از  مزایای مهم این ربات میتوان به آن اشاره کرد که در این برنامه مدیریت صفحه در دست شماست و به این دلیل امنیت بیشتری برای شما دارد .از برندها و کسب و کارهایی که از ربات اینستاگرام استفاده میکنند میتوان به بامیلو و دیجی کالا شاره کرد.

پنل افزایش فالوور اینستاگرام همان ربات اینستاگرام است .به طور کلی این ربات به جای شما در اینستاگرام حضور دارد و به صورت هوشمند با کاربران تعامل پیدا میکند که مد نظر شماست . این به چه معنی است؟

در حقیقت  این ربات  یک نرم افزاری است که کنترل آن تحت وب است و اشخاصی که از ان استفاده میکنند میتوانند با یک حساب اصلی وارد ان شوند و با توجه به نیازشان افراد مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنند . در حقیقت حق انتخاب با شماست که چه کسانی باید دنبال یا نظرات باید زیر چه پستی کامنت شوند . در ادامه ی این مقاله با مزیتهای این فعالیت آشنا خواهید شد.

 

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

در ابتدا کسانی که میخواهند کسب و کارشان در صفحه مجازی به سرعت دیده شوند نمتوانند مدت زمان زیادی صبر کنند زیرا اگر بخواهند بدون ربات این کار را انجام دهند نیاز به استمرارو فعالیت زیاد در پیجشان دارند و بسیار زمان بر  است. بنابراین ربات اینستاگرام میتواند این کار را بدون دخالت خودتان و اتوماتیک انجام دهد .

 اگر میخواهید افراد را ترغیب کنید که صفحه ی شما را ببینند کافی است آنها را فالو و یا لایک کنید و به همین دلیل افراد حتما از پیج شما بازدید خواهند کرد زیرا برایشان سوال پیش می آید که چه کسی آنها را دنبال و لایک کرده است .

مهمترین مزیت استفاده از ربات این است که افراد با میل و علاقه ی خوشان شما را فالو میکنند و این اشتیاق باعث میشود صفحه ی شما بیشتر دیده شود . و از آن  مهمتر این است که ربات به صورت هوشمندانه شروع به لایک صدها کامنت و پست میکند و تمام هدفهای از پیش تعیین شده برای فالو اشخاص به صورت خودکار انجام میشود. شما با استفاده از ربات میتوانید مطمئن باشید که حساب شخصیتان توسط اینستا محدود نمیشود زیرا اگر بخواهید به صورت دستی اقدام به فالویا لایک کردن کنیید اینستاگرام به صورت هوشمند متوجه این کار میشود و اکانت شما مسدود میشود.این توانایی زیاد ربات ها باعث میشود در روز صدها یا شاید هزاران فالوو و لایک در صفحه ی خود داشته باشید. شما میتوانید این خدمات را به صورت ماهیانه تهیه کنید و به دلیل اینکه همه ی آن ها تحت وب هستند از ویژگیهای مشترک برخو‌ردا‌ر هستند.

همچنین بخوانید  آموزش کسب درآمد بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال

 

خرید پیج اینستاگرام؛ روشی برای رشد سریع در اینستاگرام

همانطور که می دانید تعداد فالوورها در هر پیج اینستاگرام تنها عامل ایجاد اعتماد مشتری است. تصور کنید که مشتریان شما وارد صفحه ای می شوند که فقط 200 دنبال کننده دارد. این چه احساسی به آنها می دهد؟ احتمالاً می گویند این صفحه اصلا قابل اعتماد نیست! اما اگر تعداد دنبال کنندگان صفحه شما مثلا 20 کا یا 200 کا باشد، مشتریان با ورود به صفحه شما از صحت و اصالت صفحه اینستاگرام شما مطمئن خواهند شد.

بنابراین اولین قدم برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام افزایش تعداد دنبال کنندگان تان است. اگر می خواهید از روش های طبیعی برای افزایش دنبال کننده استفاده کنید، مانند ایجاد محتوای با کیفیت، استفاده از هشتگ های مناسب، استفاده از برچسب های موقعیت مکانی و … ، ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد. به عنوان مثال برای به دست آوردن 20000 دنبال کننده فعال و واقعی که واقعاً شما را دوست دارند خیلی زمان بر است.

اما با خرید صفحات آماده اینستاگرام می توانید فالوورهای پیج خود را از ابتدا بدون تلاش و حوصله افزایش دهید. در واقع خرید پیج اینستاگرام آماده و معتبر برای افرادی اهمیت دارد که اصلی ترین دغدغه آنها کسب درآمد و فروش بالا در اینستاگرام است. نه افرادی که ماه ها در تلاش برای جذب فالوور بوده اند!

 

جمع بندی و حرف آخر

توصیه مهم من به ما این است که برای افزایش فالوورهای خود از ربات اینستاگرام استفاده کنید زیرا میتوانید مطمئن باشید که فالوورهایتان فعال و واقعی هستند. ضمنا پول و سرمایه ی شما برای فالوورهای غیر واقعی از بین نمیرود. زمانی پیج شما معبتر میشود که فالوورهای واقعی بتوانند نظرات خودشان را بگویند و بقیه از آن استفاده کنند و همین باعث  به وجود آمدن اعتماد میشود. بنابراین زمانی که در کسب و کارتان به ارائه محصولات بپردازید با کامنهتای هوشمندانه و مفید میتوانید دیگران را از خرید به صرفه و معقول همرا با اطمینان آگاه کنید پس فالوورهای غیر واقعی اصلا نمیتواند شما را کمک کند.

امیدوارم این مقاله بتواند برای شما مفید واقع شده باشد. منتظر ارائه پیشنهادات ، نظرات و سوالات شما در کامنت ها هستم .

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *