تبلیغات

تبلیغات

معرفی 4 گوشی گیمینگ شیائومی که ارزش خرید بالایی دارند

xiaomi11t2

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار بازار است که محصولات پرقدرتی را به بازار عرضه می‌کند. در بین گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط این برند،‌ گزینه‌های زیادی برای گیمینگ وجود دارد. برای اینکه بدانید برای بازی کدام گوشی شیائومی بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming

برای بازی کدام گوشی شیائومی بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال باید به Xiaomi Redmi K50 Gaming اشاره کرد که به‌طور اختصاصی برای گیمینگ طراحی شده است. این مدل از یک نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتز، قابلیت HDR10+ و محافظ Corning Gorilla Glass Victus پشتیبانی می‌کند. تراشه به‌کار رفته در این مدل از نوع Snapdragon 8 Gen 1 است که در عملکرد آن به‌عنوان یک گوشی گیمینگ تاثیر به‌سزایی دارد. باتری این مدل با ظرفیت 4700 میلی آمپری از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند. این باتری قابلیت فول شارژ کمتر از 20 دقیقه را دارد.

گوشی Xiaomi 11T 5G

گوشی Xiaomi 11T 5G یکی از مدل‌های میان‌رده برند شیائومی است که برای گیمینگ عملکردی عالی دارد. این مدل به تراشه پردازنده‌ی قدرتمند Dimensity 1200 مدیاتک مجهز شده که این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸  یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه همراه است. در واقع، می‌توان گفت که این گوشی در زمینه سخت افزاری در دسته پرچمداران قرار می‌گیرد.

گوشی Xiaomi 11T 5G

نمایشگر امولد این گوشی توسط گوریلاگلس وکتوس پشتیبانی می‌شود و وضوح فول اچ دی پلاس دارد. نرخ نوسازی این این نمایشگر 120 هرتز است که برای نمایش گرافیک بازی عالی عمل می‌کند. باتری این مدل هم با ظرفیت 5000 میلی آمپری برای گیمینگ عملکرد مناسبی دارد. این باتری با توان 67 شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی Black Shark 5 Pro

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای گیمینگ Xiaomi Black Shark 5 Pro است که از یک نمایشگر۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. در این مدل از یک پردازنده Snapdragon 8 Gen 1  استفاده شده است. این پردازنده درکنار ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم سریع بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

این مدل در رکورد بنچمارک انتوتو، با کسب امتیاز ۱میلیون و ۱۰۳هزار، مقام قدرتمندترین گوشی جهان را از آن خود کرده است. از ویژگی‌های مثبت دیگر این گوشی قدرتمند می‌توان به باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری در عرض 15 دقیقه به‌طور کامل شارژ‌ می‌شود. این گوشی یک رابط کاربری اختصاصی برای گیمرها هم ارائه می‌دهد.

 

Xiaomi Redmi Note 10 5G

دیگر برای بازی کدام گوشی شیائومی بهتر است؟ گرچه مدل Xiaomi Redmi Note 10 5G جزو گوشی‌های گیمینگ این برند نیست اما می‌توان این گزینه را هم در نظر گرفت. در واقع، این مدل برای افرادی که دارای محدودیت بودجه هستند بهترین انتخاب است.

همچنین بخوانید  آخرین مدل گوشی سامسونگ سری a: سامسونگ گلکسی a54

Xiaomi Redmi Note 10 5G

البته، این گوشی باوجود قیمت پایینی‌ که دارد قابلیت‌های مناسبی ارائه می‌دهد و برای بازی‌هایی با کیفیت نه چندان بالا مناسب است. تراشه به‌کار رفته در این گوشی Dimensity 700  است که در این زمینه عملکرد مناسبی دارد. نمایشگر این گوشی دارای رفرش‌ریت 90 هرتزی است که توسط یک لایه محافظ گوریلاگلس 3 محافظت می‌شود. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد.

در این مطلب چند گوشی گیمینگ شیائومی در رده های متفاوت معرفی شد که علاقمندان به بازی های موبایلی با قدرت خرید های متفاوت می توانند از میان آنها انتخاب کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *