تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل

battelpass-apex

یکی از بازی‌های موبایل جذابی که در سبک بتل رویال می‌توانید آن را تجربه کنید، بازی اپکس لجندز موبایل است. با وجود این که هنوز مدت زمان طولانی از عرضه این بازی بر روی موبایل نگذشته است، اما طرفداران این بازی بسیار زیاد شده و هر روز نسبت به روز قبل شاهد حضور گیمرهای مختلفی در این بازی هستیم.

با وجود این که بازی اپکس لجندز موبایل جز بازی‌های رایگانی است که می‌توانید آن را تجربه کنید، در این بین بازی اپکس لجندز موبایل عنوانی است که می‌توانید در آن اقدام به خرید ارز درون بازی کرده و یا با خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل به ویژگی‌های پیشرفته این بازی دسترسی پیدا کرده و از این طریق لذت بیشتری از بازی ببرید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که برای تجربه هر چه بهتر بازی اپکس لجندز نیاز است تا به تمامی اسلحه ها، اسکین‌ها و کاراکترهای داخل بازی دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار نیاز است تا با خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل به این قابلیت‌ها دسترسی پیدا کنید.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با راهنمای خرید بتل پس برای بازی اپکس لجندز موبایل آشنا خواهیم کرد و شما را با بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید بتل پس آشنا خواهیم کرد.

پلن‌های مختلف اپکس لجندز موبایل

به صورت کلی در بازی اپکس لجندز موبایل شاهد دو پلن مختلف هستیم. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود به سراغ هر یک از این پلن‌ها آمده و آن‌ها را خریداری کنید. به منظور بررسی این پلن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پریمیوم پس اپکس لجندز موبایل

یکی از پلن‌هایی که می‌توانید از آن برای خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل استفاده کنید، پلن پریمیوم پس است. در این پلن شما می‌توانید به آیتم‌های پولی بتل پس دسترسی پیدا کنید.

همچنین افرادی که این پلن را خریداری می‌کنند، می‌توانند به اسکین‌های لجند بازی اپکس لجندز موبایل دسترسی پیدا کرده و در نهایت اسکین سلاح‌های داخل بازی نیز با خرید پریمیوم پس اپکس لجندز موبایل در دسترس قرار می‌گیرد.

پریمیوم پس پلاس اپکس لجندز موبایل

مدل دیگری از پلن بتل پس اپکس لجندز موبایل که می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید و آن را خریداری کنید، پریمیوم پس پلاس اپکس لجندز موبایل است. در صورتی که این پریمیوم پس اپکس لجندز موبایل را خریداری کنید، می‌توانید به آیتم‌های پولی بتل پس دسترسی پیدا کنید.

 

خرید بتل پس اپکس لجندز

همچنین گیمرهایی که این بتل پس را خریداری می‌کنند به اسکین‌های لجند، اسکین اسلحه‌ها و باز شدن آنی 10 تایر بتل پس دسترسی پیدا می‌کنند. در صورتی که این نوع از بتل پس را خریداری کنید، با سرعت بالاتری می‌توانید به آیتم‌های مختلف بتل پس دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را بدست بیاورید.

همچنین بخوانید  مقایسه لپ تاپ نیترو 5 ایسر و TUF Dash F15 ایسوس

آموزش ارتقا سطح بتل پس در بازی اپکس لجندز موبایل

در صورتی که بتل پس بازی اپکس لجندز موبایل را خریداری می‌کنید، نیاز است تا سطح و لول خود در این بخش را ارتقا دهید تا بتوانید تایرهای مختلف بتل پس را به سرعت آزاد کرده و از این طریق به آیتم‌های مختلف بازی دسترسی پیدا کنید.

در همین راستا اگر قصد دارید تا سطح بتل پس بازی اپکس لجندز موبایل را ارتقاء دهید نیاز است تا چالش‌های Weekly Battle Pass را کامل کرده و در بازی تجربه بدست کنید. در صورتی که هر چالش هفتگی بازی اپکس لجندز موبایل را انجام دهید، بازی به شما XP و تجربه پاداش می‌دهد. سپس می‌توانید از این XPها به منظور باز کردن ردیف‌ها و تایرهای بتل پس استفاده کنید.

لازم به ذکر است که به منظور باز کردن قفل هر ردیف در بتل پس بازی اپکس لجندز موبایل نیاز است تا 50000 تجربه را بدست بیاورید. ساختار بازی اپکس لجندز موبایل به شکلی است که در هر هفته 12 چالش برای بازیکنان باز می‌شود و با انجام هر یک از این چالش‌ها شما می‌توانید به 10،000 تا 30،000 تجربه دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها برای ارتقا سطح بتل پس استفاده کنید.

 

خرید بتل پس اپکس لجندز

یکی از ویژگی‌های جذابی که بازی اپکس لجندز موبایل دارد این است که شما می‌توانید هر تعداد چالش را به شکل هم زمان انجام دهید. همچنین امکان انتخاب هر یک از چالش‌ها برای ردیابی وجود دارد تا بتوانید پیشرفت خود در هر یک از ماموریت‌ها را در هنگام تجربه بازی مشاهده کنید.

پس از آن که هر یک از این ماموریت‌ها و چالش‌ها را انجام دادید، نیاز است تا به منوی چالش‌های Weekly Battle Pass رفته و سپس بر روی گزینه Claim All که در گوشه سمت راست پایین صفحه وجود دارد بزنید تا انجام چالش‌های شما تایید شود.

همچنین این قابلیت برای گیمرهای بازی اپکس لجندز موبایل وجود دارد تا بتوانند اگر چالشی برای شما خیلی سخت است و نمی‌توانید آن را انجام دهید، بتوانید با استفاده از Task Cards به طور کامل این چالش را کنار گذاشته و به سراغ چالش دیگری بروید.

خرید بتل پس برای اپکس لجندز موبایل

در صورتی که قصد دارید تا برای اکانت خود در بازی اپکس لجندز موبایل بتل پس خریداری کنید، نیاز است تا 120 سکه Apex را برای خرید یک سطح بتل پس پرداخت کنید.

از آن جایی که امکان مستقیم خرید بتل پس و یا کوین بازی اپکس لجندز موبایل برای کاربران ایرانی وجود ندارد و به دلیل تحریم‌ها نمی‌توان به صورت مستقیم پرداخت داشت، نیاز است تا به منظور رسیدن به این هدف به سراغ فروشگاه‌های واسط فعال در این حوزه آمده و با کمک این مجموعه‌ها بتل پس و یا کوین مخصوص بازی اپکس لجندز موبایل را خریداری و از آن استفاده کنید.

همچنین بخوانید  سوالات متداول تزریق چربی به باسن

بهترین فروشگاه برای خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل

در صورتی که قصد دارید تا برای بازی اپکس لجندز بتل پس و یا کوین خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ یک فروشگاه معتبر آمده و از این طریق خرید خود را انجام دهید. یکی از برترین فروشگاه‌هایی که در این زمینه فعال است، مجموعه تاپ جم شاپ است.

این مجموعه تلاش کرده تا امکان خرید کوین ها، جم ها، بتل پس و… را برای بازی‌های مختلفی چون اپکس لجندز موبایل لجندز فراهم کند. در صورتی که قصد دارید تا بتل پس را برای اکانت خود خریداری کنید، نیاز است تا به سراغ فروشگاه تاپ جم شاپ آمده و پس از پرداخت هزینه خرید بتل پس اطلاعات اکانت خود را در اختیار کارشناسان این مجموعه قرار دهید تا به سرعت فرآیند فعال سازی بتل پس اپکس لجندز موبایل انجام شود.

قیمت مناسب، پشتیبانی 24 ساعته، سرعت بالا پردازش سفارشات و… از مهم ترین ویژگی‌هایی هستند که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی از طریق فروشگاه تاپ جم شاپ خرید خود را انجام داده و به آیتم‌های مختلف بازی اپکس لجندز موبایل از طریق بتل پس دسترسی پیدا کنید.

حرف آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با بتل پس بازی اپکس لجندز موبایل آشنا کرده و بیان کنیم که خرید بتل پس اپکس لجندز موبایل چه مزایایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همان طوری که بیان شد برای تجربه بهتر بازی اپکس لجندز موبایل و دسترسی به اسلحه ها، اسکین‌ها و کاراکترهای بازی قطعا نیاز به Battle Pass خواهد داشت.

در انتها نیز شما را با یکی از برترین فروشگاه‌های فعال در حوزه عرضه بتل پس اپکس لجندز موبایل آشنا کرده و در مورد فروشگاه تاپ جم شاپ توضیحاتی را به شما ارائه کردیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *