تبلیغات

تبلیغات

چرا باید در منطقه 22 تهران سرمایه گذاری کنیم؟ + فرصت ها

mantaghe22-2

سرمایه گذاری در بخش مسکن و املاک از جمله روش های مرسوم هم وطنانمان جهت حفظ ارزش پول، داشتن نوعی دارایی امن به حساب می آید.

منطقه ۲۲ تهران در سال های اخیر به دلیل احداث و بهره برداری از پروژه های مسکونی، تفریحی، تجاری و اداری به قطب گردشگری و سرمایه گذاری کشور تبدیل شده است

از طرف دیگر جذب گردشگر و سرمایه گذار از مناطق و شهرهای مختلف کشور موجب جذابیت بیشتر این منطقه نسبت به مناطق دیگر جهت سرمایه گذاری و خرید املاک و در راستای آن نقدشوندگی بالای این املاک گردیده است.

مزیت بزرگ سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ وجود موارد مختلف برای سرمایه های کوچک، متوسط و بزرگ می باشد.

پرسش و پاسخ درباره سرمایه گذاری در منطقه ۲۲

  • سرمایه گذاری در تمام پروژه های منطقه ۲۲ امن و منطقی است؟

پروژه هایی که در حال اجرا توسط ارگان های ارتش، سپاه و یا شرکت های دولتی معتبر و دارای رزومه می باشند معتبر و نقدشوندگی مطلوبی دارند.

  • حداقل سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ چه مقدار است؟

جهت سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ حداقل سرمایه لازم حدود 250 میلیون تومان می باشد.

  • چگونه پروژه مناسب سرمایه خود را بیابیم؟

مشاورین مسکن رسام آماده ارائه مشاوره لازم به شما در این راستا می باشد.

  • میزان بازدهی پروژه ها و سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ چه مقدار است؟

مقدار دقیقی در این باره نمیتوان ذکر نمود اما میتوان بازه ای از حدود ۳۰ درصد تا چندصد درصد بسته به مدت سرمایه گذاری در نظر گرفت.

در ادامه به معرفی چند مورد از فرصت های مطمئن سرمایه گذاری در بخش مسکن و املاک منطقه 22 تهران می پردازیم.

معرفی پروژه مسکونی تجاری زاگرس:

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ، شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت طی اطلاعیه شماره ۱۲۰۹۵-۹۹ ثبت نام قطعه زمین با موقعیت عالی با کاربری مسکونی-تجاری تحت عنوان پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت منطقه 22 بام لند  واقع در ضلع شرق دریاچه چیتگر، در مجاورت محور چهار باغ را آغاز نمود.

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

همچنین بخوانید  آیا گوشی‌های برند سامسونگ بی‌رقیب هستند؟

منطقه 22

این تعاونی با روزمه درخشان خود از خوشنام ترین  تعاونی های سطح منطقه ۲۲ می باشد. از نمونه کارهای این تعاونی می توان به پروژه لوکس لکسون، پروژه مسکونی فرزانگان، پروژه مسکونی الوند، پروژه مسکونی البرز و … نام برد.

نقل و انتقال پروژه های این تعاونی به صورت انتقال قطعی و در دفتر تعاونی صورت میگیرد.

طبق پیش پروانه صادر شده، پروژه دارای تراکم تجاری-مسکونی بوده و متراژ عرصه زمین ۷۰۰۰ متر مربع می باشد.

ثبت نام از اعضا به صورت امتیاز پروژه انجام گرفنه است که هر امتیاز دارای ۶۰ متر مربع تراکم مفید مسکونی و ۱۵ متر مربع تراکم مفید تجاری می باشد. مبلغ کل واریزی جهت ثبت نام ۹50٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

همچنین واریزی به روز اعضا تا پایان سال 1400 به مبلغ 1.040.000.000 تومان خواهد رسید.

همچنین متذکر می شود در صورت تمایل، خریداران و یا سهام داران محترم پروژه می توانند تنها در قسمت مسکونی و یا تجاری پروژه سرمایه گذاری نمایند.

 

معرفی پیش فروش پروژه مسکونی میعاد:

پروژه مسکونی میعاد در لوکیشنی ایده‌آل در منطقه ۲۲، در همسایگی دریاچه چیتگر، زمینی به مساحت تقریبا ۱۸۰۰ متر و سه نبش، دسترسی سر راست ازاتوبان شهید خرازی و … واقع شده است.

این مجموعه 82 واحدی در یک بلوک ساخته خواهد شد و هم اکنون مرحله تجهیز کارگاه آن در حال پیشروی می باشد.

موقعیت پروژه در بلوار کاشان، تقاطع میلاد یکم، میلاد دوم و کوچه میعاد و همچنین دارای سند تک برگ می باشد.

لازم به ذکر است واحد های پروژه مسکونی میعاد از متراژ 109 الی 248 متر مربع خواهد بود. طبق اعلام تعاونی مربوطه قرارداد ساخت واحدها علی الحساب حدوداً 12 میلیون تومان (به قیمت تمام شده) خواهد بود.

منطقه 22

زمان اعلام شده جهت تحویل پروژه ۳۶ ماه و رژیم اقساط قرارداد ساخت آن متعاقبا به اعضا پروژه اطلاع رسانی خواهد شد. تعاونی سازنده این پروژه که از تعاونی های خوش‌نام و با سابقه در سطح منطقه می‌باشد تمامی امکانات رفاهی لازم و به‌روز را برای این مجموعه پیش بینی کرده است.

تعاونی شهید مهدی خلیلی در تاریخ ۵ تیر ماه ۱۴۰۰ طی اطلاعیه ای پرداخت عوارض پروژه را اطلاع رسانی نمود که متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:

به اطلاع سرمایه گذاران پروژه میعاد می رساند عوارض قطعی پروژه پرداخت شده و تعداد طبقات پروژه ۱۷ طبقه مسکونی، ۱ طبقه پیلوت و ۵ طبقه منفی در مجموع ۲۳ طبقه مصوب و در سیر صدور پروانه قرار گرفت.

همچنین بخوانید  اهمیت آزمون TestDaF و آلمانی برای مهاجرت

 

از دیگر پروژه ها می‌توان به پروژه‌های سهام 50 متری توانمندسازی پهنه D شهرک چیتگر،  مسکونی نیکان، شمیم رحمت 3 (نخل)، هما پارسه، الوند، البرز، پروژه نیروی زمینی ارتش، برج لوکس تجاری اداری لکسون و … اشاره نمود.

مشروح توضیحات تمامی پروژه های ذکر شده و دیگر پروژه های معتبر فعال در منطقه 22، موارد فروش و همچنین رهن و اجاره و آخرین اخبار و مقالات در مورد منطقه 22 را می توانید در وبسایت مسکن رسام به آدرس Https://www.rasam-realestate.ir  مشاهده نمایید.

پیش فروش، سرمایه گذاری و خرید املاک در منطقه 22 با مشاورین مسکن رسام

دیر سالی است افتخار خدمت به عزیزانمان در منطقه ۲۲ توشه راهمان گردیده است و توانسته ایم با فراهم نمودن کادری مجرب، مشاورانی تحصیلکرده و مکانی آرام در خدمت شهروندان و هموطنان فهیم و دوست داشتنیمان باشیم.

به خود می بالیم با ارائه خدمات متنوع توانسته ایم نامی شایسته در امور املاک منطقه کسب نمائیم و این چیزی نیست جز لطف حضرت حق و بزرگواری مشتریان که همه امید ما هستند.باشد تا لایق این اعتماد باشیم .

مشاورین مسکن رسام به عنوان مشاور املاک منطقه 22 تهران دریاچه چیتگر با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه املاک، با کادری مجرب، جوان و تحصیلکرده آماده ارائه مشاوره رایگان جهت پیش خرید، سرمایه گذاری و خرید املاک با کاربری مسکونی، تجاری و اداری در منطقه 22 تهران می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه پیش فروش یا پیش خرید اپارتمان در منطقه 22 و یا سرمایه گذاری و خرید در بخش مسکن و املاک منطقه 22 به وبسایت مسکن رسام مراجعه نمایید.

تماس با ما: 44761512-021      09203107959     09121372901     09120209235 

پست الکترونیک: info@rasam-realestate.ir

آدرس: تهران ،شهرک گلستان (راه آهن سابق) ،بلوار گلها ،نبش یاس ۸

نتایج خوب حاصل انتخاب های شایسته است

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *